Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
porsche cayman : 981 2.7 pdk of 718 2.0 pdk
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenErvaring met de 2.7 of iemand die je kent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk BerichtenWas dat niet vanaf 2008/2009 volledig opgelost?
In elk geval, in mijn persoonlijk geval zou ik voor een 6 cilinder gaan. Een 4 cilinder is om mee te gaan werken en mee in de file te staan. Een 6 cilinder is om u mee te amuseren in het weekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVoor de prijs van een 718 2.0 met wat opties hebt ge toch ook een mooie 981 S of zelfs GTS met niet teveel kms. Dat zou mijn keuze zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk zit ook soms te kijken naar jonge Caymans vorig model, maar heb zo een schrik dat ik ga ontgoocheld zijn nadien kwa power en bruikbaarheid en mijn M3 zou missen
Comment
-
Vanaf 981 zijn alle motoren DFI
987 enkel de face-lift en alleen de S
2.9 is een beetje geval apart, geen DFI maar wel gelijkaardig oliesmeringsysteem (en geen IMS-problemen meer)
Als je het internet moet geloven zijn alle M96/97 nonDFI motoren tijdbommen. Dat is een beetje kort door de bocht. Er zijn er inderdaad (veel) met issues (kan erover meespreken), maar ook veel probleemloze. Het hangt van zoveel dingen af.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenEen s of gts is minstens enen snel of een m3 e92 en een stuk zuiniger denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenEen s of gts is minstens enen snel of een m3 e92 en een stuk zuiniger denk ik.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Het hangt er allemaal een beetje vanaf waarvoor het moet dienen. Voor pure snelheid en cijfers moet ge niet bij een Cayman zijn. Niet de 6 cilinder en niet de 4 cilinder.
Persoonlijk zou ik geen Cayman kopen, maar toch, ik word liever van mijn sokken gereden in mijn Cayman, dan dat ik de rapste zou zijn in een Dodge RAM
Comment
Comment