Mededeling

Collapse
No announcement yet.

porsche cayman : 981 2.7 pdk of 718 2.0 pdk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    De 2.7 gaat beter klinken, maar de 2.0 gaat beter presteren. Ik vond de 2.7 echt te loom om een Porsche waardig te zijn.
    Het is toch de 718 geworden, guards red,20 inch satijnzwarte velgen, zwarte uitlaten en pdk .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
      Zal wel niet veel meer zijn, morgen ga ik eens kijken. Zou er verschil zijn tussen dealers voor korting?
      Er is wel degelijk verschil tussen dealers, korting op een nieuwe 911 was 8% in Knokke en 3% bij Brussel/Antwerpen/...
      Die mannen maken deel uit van dezelfde groep en spreken gewoon de kortingen af.
      Bel eens rond, kan zeker de moeite waard zijn.

Comment

Het is toch de 718 geworden, guards red,20 inch satijnzwarte velgen, zwarte uitlaten en pdk .
        congratz!
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
          congratz!
          Dank u

Comment

Mijn vader heeft een leasemaatschappij verspreid in Europa, ik kan altijd wel eens rondkijken bij onze partners in Nederland en Duitsland als je wil, vrijwel zeker dat we aanzienlijk meer % kunnen krijgen... Je mag altijd iets laten weten via PM mocht je interesse hebben

Comment

Heb je er nu mee gereden of niet en wat waren u ervaringen over de 2.0?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Heb je er nu mee gereden of niet en wat waren u ervaringen over de 2.0?
                beiden gereden en de 718s wel boxster is een bom, de basis doet niet veel onder en geluid is zelfs beter.

Comment

Dikke proficiat, wil je mij de prijs eens doorsturen via PM?
                  Allez ja als je wil he :p

Comment

Working...
                  X