Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
porsche cayman : 981 2.7 pdk of 718 2.0 pdk
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenPorsche moet flat six zijn. Als ge een 4 cilinder wilt, koop een VW (of een Subaru als het een boxer moet zijn).Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenTijdje terug moest de Cayman S 981 met manuele bak van een maat het bijna afleggen in een sprintje... Tegen... Een... Dodge RAM 1500 pickup. Jawel.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenZal wel een SRT 10 geweest zijn met 505Hp denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk BerichtenIk denk dat ge verkocht gaat zijn als ge met de Jag hebt rondgereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenBwa zo een volledig zwarte dodge ram, met 22 inch zwarte velgen, zwarte gril vooraan, viper body kit, cherry bomb uitlaat, dikke V8 met 400 pk. Heeft wel iets als je die ziet staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenDie JAG maakt wel een dikke sound standaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichtenmaar door de nog hoge vraagprijs toch eens een offerte laten maken voor een nieuwe cayman 718 met wat minder opties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenOk, zal ten vroegste voor woendag zijn. Weet er iemand wat voor kortingen ze geven voor de nieuwe cayman? Niet veel denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten3% zoiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenZou er verschil zijn tussen dealers voor korting?
Hoe is uw Duits? Ga eens de grens over.
Comment
-
Ik heb de 2.7 gehad in de Boxster (987) en voor een roadster volstaat dit ruimschoots. Is bvb. even snel als een S2000 die toch door iedereen en zijn broer gehyped wordt. Hangt allemaal af wat je ermee wil doen natuurlijk maar als het is om met het mes tussen de tanden te rijden moet je geen roadster kopen, imho.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
Comment