Mededeling

Collapse
No announcement yet.

porsche cayman : 981 2.7 pdk of 718 2.0 pdk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk Berichten
    Het hangt er allemaal een beetje vanaf waarvoor het moet dienen. Voor pure snelheid en cijfers moet ge niet bij een Cayman zijn. Niet de 6 cilinder en niet de 4 cilinder.

Persoonlijk zou ik geen Cayman kopen, maar toch, ik word liever van mijn sokken gereden in mijn Cayman, dan dat ik de rapste zou zijn in een Dodge RAM
    Bwa zo een volledig zwarte dodge ram, met 22 inch zwarte velgen, zwarte gril vooraan, viper body kit, cherry bomb uitlaat, dikke V8 met 400 pk. Heeft wel iets als je die ziet staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
      Porsche moet flat six zijn. Als ge een 4 cilinder wilt, koop een VW (of een Subaru als het een boxer moet zijn).
      Zijn ook boxers die nieuwe 4 cilinders van Porsche
      Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
        Tijdje terug moest de Cayman S 981 met manuele bak van een maat het bijna afleggen in een sprintje... Tegen... Een... Dodge RAM 1500 pickup. Jawel.
        Zal wel een SRT 10 geweest zijn met 505Hp denk ik.
        Z4 M40i

Comment

Niet bij cayman zijn? De nieuwe s doet zo een 4,5 naar 100 en minder dan 15 naar 200 toch wel indrukwekkend voor maar een serie cayman? Gaat richting m3/4 c63 cijfers

Comment

edit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
              Zal wel een SRT 10 geweest zijn met 505Hp denk ik.
              5,7 hemi met 400 pk doet het sprintje in 6s. Een manuele 981s die een schakelmomentje mist, is er al aan voor de moeite.

Comment

straks eens gaan kijken naar een 981 boxster 2.7 pdk en een jaguar f type cabrio.

Comment

Ik denk dat ge verkocht gaat zijn als ge met de Jag hebt rondgereden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk Berichten
                    Ik denk dat ge verkocht gaat zijn als ge met de Jag hebt rondgereden.
                    Interieur en afwerking is zeer matig bij de jaguar vergeleken met porsche. Met geen van bijde kunnen rijden omdat de boxster net verkocht was en de jag te veel gebruikssporen vertoonde. Snap niet dat mensen met zo weinig respect met hun materiaal omgaan. Mijn vrouw was verkocht aan een andere mooie boxster die bijna nieuw was, maar door de nog hoge vraagprijs toch eens een offerte laten maken voor een nieuwe cayman 718 met wat minder opties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                      Bwa zo een volledig zwarte dodge ram, met 22 inch zwarte velgen, zwarte gril vooraan, viper body kit, cherry bomb uitlaat, dikke V8 met 400 pk. Heeft wel iets als je die ziet staan.
                      veel schaduw ja.

Comment

Die JAG maakt wel een dikke sound standaard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                          Die JAG maakt wel een dikke sound standaard
                          Full option maar geen sportuitlaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                            maar door de nog hoge vraagprijs toch eens een offerte laten maken voor een nieuwe cayman 718 met wat minder opties.
                            Je mag mij die offerte anders eens in PM doorsturen als je wil, ben wel benieuwd

Comment

Ok, zal ten vroegste voor woendag zijn. Weet er iemand wat voor kortingen ze geven voor de nieuwe cayman? Niet veel denk ik.

Comment

Ok, zal ten vroegste voor woendag zijn. Weet er iemand wat voor kortingen ze geven voor de nieuwe cayman? Niet veel denk ik.
                                3% zoiets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                                  3% zoiets
                                  Zal wel niet veel meer zijn, morgen ga ik eens kijken. Zou er verschil zijn tussen dealers voor korting?

Comment

Zou er verschil zijn tussen dealers voor korting?
                                    Weinig tot niks.

Hoe is uw Duits? Ga eens de grens over.

Comment

De 2.7 gaat beter klinken, maar de 2.0 gaat beter presteren. Ik vond de 2.7 echt te loom om een Porsche waardig te zijn.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Inderdaad vanaf de s begint pas het Porsche gevoel (in de atmos)

Comment

Ik heb de 2.7 gehad in de Boxster (987) en voor een roadster volstaat dit ruimschoots. Is bvb. even snel als een S2000 die toch door iedereen en zijn broer gehyped wordt. Hangt allemaal af wat je ermee wil doen natuurlijk maar als het is om met het mes tussen de tanden te rijden moet je geen roadster kopen, imho.
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X