Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C 180 break / BMW 318 touring / BMW 518 Touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes C 180 break / BMW 318 touring / BMW 518 Touring

De Ml gaat de deur uit, er komt iets groener / zuinger en belastingsvriendelijker in de plaats.

Vorige week 3 garages bezocht, BMW 318 en 518 gereden, komend weekend testrit C break

Premium Selection of stockwagen

Vereisten: automaat, leder binnenbekleding, alle normale opties (electrische ruiten, spiegels, inklapbaar, cruisecontrol,....)

Het belangrijkste van al is de kofferruimte:

3 touring is beperkter door de wielkasten die vrij diep teruglopen in de koffer, heb je bij de 5 totaal niet, wat logisch is.

Mijn voorkeur: 1) 5 touring, 2) c break, 3) 3 touring
    Vriendin voorkeur: 1) 3 touring, 2) C break / 5 Touring.

Budget 30-35000€ incl btw.
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

5 GT ? Overtreft kofferruimte touring. Moet hem wel mooi vinden. Is dan wel een 520D.

Waarom sluit je 520, 320D uit? Kosten zijn toch hetzelfde als die van een 518D?

Comment

Er is een nieuwe 5 dus de huidige zou ik al links laten .

Comment

Hier vind je een tweedehands BMW 320 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt
        2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Ik vind nu niet dat de huidige 5 daarom afgeschreven is. Momenteel heb je veel auto voor je geld in die serie. En de huidige 5 is uitontwikkeld, dus betrouwbaar. Is hoe je er tov staat hee.

Comment

Ik zou de 518d touring nemen, krijg je nu flinke kortingen op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
              TO mikt op tweedehands, vermoed ik.

Ook in dat geval zou de '5 touring mijn voorkeur wegdragen.
              Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Jammer, voor een beetje meer koop je nieuw nu. Denk dat je een touring hebt voor 45 k met leder, grote gps,...

Bij Monserez stond bvb een 5GT met heel wat opties voor 45k. Was 2.0 d automaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                  TO mikt op tweedehands, vermoed ik.

Ook in dat geval zou de '5 touring mijn voorkeur wegdragen.
                  Mikt eventueel ook op een stockwagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Mikt eventueel ook op een stockwagen

Staat inderdaad zo in de openingspost.

Maar is een '5 touring stockwagen denkbaar voor max 35.000 euro?
                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Nee, een 45.000 kost dat denk ik volgens de offertes die ik in juli kreeg. Kan iets minder zijn.

Comment

kzou ook voor de 5 gaan
                        lets have some more member berries

Comment

Jep, 5 serie all the way!
                          Is gewoon meer wagen dan de andere twee, en je krijgt hem nu feitelijk voor dezelfde prijs.
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

ik vond een c altijd al wat bmw-eriger rijden als een 5

Comment

Zowel met de 318, C180 als C200 gereden: De C180 mist dat beetje extra-pit. Op de 318 waren de opties heel duur, maar reed wel heel aangenaam, net dat beetje meer betrokkenheid dan op de C. De zetels in de C vond ik dan weer beter (tegenover de standaardzetels in de 31.
                              Van de 5-reeks heb ik alleen nog maar kort gereden met een fully-loaded 535d, geen referentiemateriaal, dus.
                              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                                De Ml gaat de deur uit, er komt iets groener / zuinger en belastingsvriendelijker in de plaats.

Vorige week 3 garages bezocht, BMW 318 en 518 gereden, komend weekend testrit C break

Premium Selection of stockwagen

Vereisten: automaat, leder binnenbekleding, alle normale opties (electrische ruiten, spiegels, inklapbaar, cruisecontrol,....)

Het belangrijkste van al is de kofferruimte:

3 touring is beperkter door de wielkasten die vrij diep teruglopen in de koffer, heb je bij de 5 totaal niet, wat logisch is.

Mijn voorkeur: 1) 5 touring, 2) c break, 3) 3 touring
                                Vriendin voorkeur: 1) 3 touring, 2) C break / 5 Touring.

Ik zou zelfde keuze maken. de 5 is ruimer en toch een klasse hoger(comfort /afwerking) , maar staat wel op vervangen.
                                C oogt frisser en beter afgewerkt dan de 3.
                                Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                5 GT ? Overtreft kofferruimte touring. Moet hem wel mooi vinden. Is dan wel een 520D.

Waarom sluit je 520, 320D uit? Kosten zijn toch hetzelfde als die van een 518D?

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

staan er weinig in budget van premium selection

Comment

bedankt voor de vele reacties.

Ik heb de laatste 5 jaar 3 mercedessen gekocht, dus ik hoop wel op een stockwagen of demowagen extra korting te krijgen.

Daartegenover zijn de Premium Selections van BMW 4 jaar garantie, niet onbelangrijk!

Mijn voorkeur is ook de 5 touring, tijdloze wagen, stapje hoger als de andere 2. Dan komt de C klasse en op de derde plaats de 3.
                                    Ik beslis echter niet alleen aangezien mijn partner er 80% gaat meer rijden.

Zoals de situatie er nu uitziet:
                                    1) C klasse (super mooi aanbod op demo wagen, hoge overname ML)
                                    2) 5 touring
                                    3) 3 touring

Volg ik mijn verstand is het de C (jonger- iets compacter-goedkoper dan 5)
                                    Volg ik mijn verstand, dan moet de C plaats maken voor de 5.

Heel het weekend hebben we een C break, na het weekend hakken we de knoop door.

groeten

Comment

mooie auto maar ALS het de 3 wordt moet het het FL model zijn

Comment

Op de C klasse break is er (was er in augustus toch) een hele mooie aktie op stockwagens. Met een AMG pakketje, automaat en alles voor een goeie 40k geloof ik.

Comment

Working...
                                        X