Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firmawagen met ruime koffer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Motorkap trillen: doet de mijne wel een beetje, maar geen last van
    Spiegels staan superstabiel
    Geen roestproblemen en mijn Soul Red ziet er na 3j/143.000km nog steeds prachtig uit!
    Nokkenas probleem heb ik gehad, ik heb 1 van de eerste in België. Is gewoon netjes onder garantie opgelost, 1 dag binnen geweest. Nooit meer problemen mee gehad, ik neem aan dat dit al meer dan een jaar niet meer voorkomt bij nieuwe wagens.

Ik zou zo terug een 6 nemen, ben er zelfs sterk over aan het nadenken voor mijn volgende. Qua uitrusting en rijplezier de goedkoopste en beste wagen in zijn klasse zonder dat je concessies moet doen aan ruimte. Enige probleem is dat het duurste uitrustingsniveau niet meer met de 150pk diesel te krijgen is. En dan wordt het door die 175pk vrij duur in leasing. Maar nog altijd goedkoper dan beetje uitgeruste A4/C/3...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cupra_4 Bekijk Berichten
      De Mazda 6 stond bij mij ook hoog op het verlanglijstje, echter na wat opzoekwerk ben ik hier toch van afgestapt, na het lezen van vrij veel negatieve reviews.
      Problemen waren o.a.:

-motorkap en spiegels die beginnen te trillen op hogere snelheid
      -roestproblemen/ matige lakkwaliteit
      -dacht ook problemen met nokkenas

Weet niet of deze problemen met de update opgelost zijn?
      Die problemen zijn opgelost met de 1e facelift.
      Momenteel is de 2e facelift actief (modeljaar 2017 op zijn Amerikaans). Denk niet dat je nog kinderziektes gaat vinden.
      Tenzij je een tweedehands van de eerste generatie koopt.
      Dat trillen is merkbaar maar stoort amper. Van roestproblemen heb ik nog niks gelezen. De lak was bij de eerste versie op een aantal plaatsen tamelijk dun waarbij steenslag snel te zien was.
      KLIK |&| KLAK

Comment

Bij 220km/h op de Duitse autobahn met m'n Mazda 6 had ik toch zo'n gevoel van wtf. Motorkap was serieus aan het wapperen. Maar wanneer rijdt ge die snelheden?

Comment

V70 Stockwagen zoeken....indien je er geen vind wil ik wel helpen. Superauto en 100% probleemvrij
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
            Ne Superb (Combi) natuurlijk, met 20TDI in 110 of 140 kW.
            +1

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Als je je gaat verdiepen in elk model mbt problemen, ga je geen enkele wagen mogen kopen. Ieder model heeft zo wel zijn typische kwaaltjes.
              met 30.000€ tweedehands zijn de mogelijkheden wel heel uitgebreid. Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een Superb, zelf superb rijders geweest, maar of je er eentje van 30.000€ gaat vinden? Vrees ik beetje voor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                Land Cruiser.
                Ssangyong rexton
                een degelijke landcruiser zal voor dit budget niet mogelijk zijn.

en bij ssangyong moet je wegblijven, is rommel en er is amper kennis om herstellingen te laten doen.

Comment

Al een keuze kunnen maken Rames ?

Verstuurd vanaf mijn HTC Desireless 696969 met Tapatalk.

Comment

Bedankt iedereen voor de vele reacties.
                    Even een overzicht:

Een 508sw heb ik al gehad. Alle wagens in deze categorie vallen voor mij af.
                    Daarbij horen dan Skoda Suberb, Volvo V70, Mazda 6,...
                    Ik wil hier geen boutade starten of die auto's in dezelfde klasse vallen, mij maken ze niet warm.

Er werd vooral gefocust op nieuwe wagens in de voorstellen. Ik ben vooral aan het kijken naar jonge tweedehandswagens, 2013+, onder de 100K km's.
                    De auto die mij daar voorlopig het meest aanspreekt, al is het dan wel weer heel klassiek, is de Audi A6 Avant.
                    Bv deze: http://m.autoscout24.be/anbod/audi-a...lauw-300185801
                    Het is misschien (voor mij) geen model waar je warm van wordt maar hij heeft wel alle opties die ik wil, is kwalitatief en je kan er ergens mee aankomen.

De Jaguar XF break vind ik ook heel leuk maar stel me dan vragen bij de betrouwbaarheid van het merk.
                    Een BMW X3 vind ik tof maar lijkt mij meer een lifestyle wagen in vergelijking met de A6.
                    De Mercedes E break vind ik lelijk dus die valt af (het vorige model, het huidig model zou ik meteen kopen maar buiten budget
                    De BMW 5 vind ik teveel onderhevig aan veroudering dus valt ook af.

En nu zijn we weer in het klassieke straatje belandt

Comment

Waar wacht je nog op ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                        Bedankt iedereen voor de vele reacties.
                        Even een overzicht:

Een 508sw heb ik al gehad. Alle wagens in deze categorie vallen voor mij af.
                        Daarbij horen dan Skoda Suberb, Volvo V70, Mazda 6,...
                        Ik wil hier geen boutade starten of die auto's in dezelfde klasse vallen, mij maken ze niet warm.

Er werd vooral gefocust op nieuwe wagens in de voorstellen. Ik ben vooral aan het kijken naar jonge tweedehandswagens, 2013+, onder de 100K km's.
                        De auto die mij daar voorlopig het meest aanspreekt, al is het dan wel weer heel klassiek, is de Audi A6 Avant.
                        Bv deze: http://m.autoscout24.be/anbod/audi-a...lauw-300185801
                        Het is misschien (voor mij) geen model waar je warm van wordt maar hij heeft wel alle opties die ik wil, is kwalitatief en je kan er ergens mee aankomen.

De Jaguar XF break vind ik ook heel leuk maar stel me dan vragen bij de betrouwbaarheid van het merk.
                        Een BMW X3 vind ik tof maar lijkt mij meer een lifestyle wagen in vergelijking met de A6.
                        De Mercedes E break vind ik lelijk dus die valt af (het vorige model, het huidig model zou ik meteen kopen maar buiten budget
                        De BMW 5 vind ik teveel onderhevig aan veroudering dus valt ook af.

En nu zijn we weer in het klassieke straatje belandt
                        Een Kia Optima Sportswagon. Voldoet aan al jouw eisen en ziet er (volgens mij) heel goed uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten

Een Kia Optima Sportswagon. Voldoet aan al jouw eisen en ziet er (volgens mij) heel goed uit.
                          Ik denk dat Rames de Kia eerder in het rijtje Peugeot, Skoda, Volvo, Mazda, ... gaat plaatsen dan in het rijtje Jaguar, BMW, Mercedes.
                          KLIK |&| KLAK

Comment

lol, niet te opzichtig want wil niet de indruk wekken dat er geld aan hem/haar verdiend wordt en niet de klassieke wagens: eigen voorstel: een Audi A6 break want je kan er ook ergens mee komen. Goh, ik ben al naar meetings van Voka geweest met mijn Ducato, en ik had de grootste lmfao of met een 16 jaar oude Fiat coupe en dan vinden ze het cool dat je nog zo iets hebt ipv het alledaagse.

Comment

BMW 5 aan veroudering onderhevig? Is nog steeds een topwagen. BMW lag met de F10 een pak voor op de concurrentie en ja de nieuwe zal wel weer wat beter zijn, maar bij mij mogen ze meteen een F10 voor de deur zetten. Audi A6 gaat ook al mee van 2010.

Of, als ge iets niet te alledaags wilt, een toyota carina http://www.autoweek.nl/video/toyota-...m-klokje-rond/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichten
                                lol, niet te opzichtig want wil niet de indruk wekken dat er geld aan hem/haar verdiend wordt en niet de klassieke wagens: eigen voorstel: een Audi A6 break
                                Inderdaad, waarom kom je hier in godsnaam naar creatieve ideeën voor wagens vragen als je een A6 break wil?

Comment

Working...
                                X