Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firmawagen met ruime koffer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Firmawagen met ruime koffer

Op zoek naar een firmawagen met een ruime koffer die 'een positieve indruk nalaat'. Dit betekent voor mij professioneel overkomen zonder het idee te geven dat ik bakken geld aan hun verdien.

Must have:
    Diesel
    GPS
    Sensoren voor/achter
    USB aansluiting
    Kofferruimte waarin al mijn camera materiaal geraakt (statieven, belichting, koffers, etc)
    Koffer moet (voor het zicht) dichtgemaakt worden gezien het dure materiaal. Concreet: een monovolume kan, maar dan moeten de ramen verduisterd zijn en een scheidingswand achter de passagiersstoelen.

Zelf kom ik dan al snel uit bij 'een break' maar het kan volgens mij nog een stuk creatiever dan het typische a4/C/3
    Ik rij een 30K km per jaar.

Budget: grootorde 30.000 euro. Nieuw is leuk maar hoeft niet.
    Jullie ideeën zijn welkom!

Ford Mondeo?
    Heeft zeker grote koffer.

Moet zéker lukken met dat budget.

V90 heeft ook grote koffer, maar misschien moeilijker haalbaar voor budget.

Comment

Ne Superb (Combi) natuurlijk, met 20TDI in 110 of 140 kW.

Comment

Octavia, Passat, Touran, Peugeot 3008, Scenic, C4 Picasso.

30k is niet echt veel voor een ruime auto, zeker als het inclusief BTW is.

Comment

Die ruime auto hoeft volgens TS niet nieuw te zijn ... dat geeft aardig wat mogelijkheden.

Comment

Mondeo!!! Zeer ruime koffer en ziet er goed uit zonder dat het er duur uit ziet

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Jaguar XF brake, is al een beeld op zich voor een cameraman

Comment

Een Talisman?

Comment

Idd, is die 30k incl. of excl. BTW? Moet de wagen nieuw of occasie zijn? Want voor 30k incl. BTW hebt ge tegenwoordig nieuw niet meer zo heel veel. Omdat ge spreekt van creatiever als ne A4/C/3 denk ik dat ge eerder op occasie doelt, want die modellen beginnen pas vanaf 30k incl. btw.

Comment

Ruimte = Skoda.
                    Een Superb of Octavia. Meer kubieke meters per euro ga je niet vinden, en de kwaliteit zit zeker op niveau van de Fransen of van bv Opel.
                    V60 heeft, voor een break, geen mega-koffer, integendeel.
                    Passat is ook ruim, qua afwerking een trapje hoger dan de Skoda's.
                    Golf Variant is ook heel ruim voor zijn categorie, net als de Peugeot 308 SW, met een grotere koffer dan de V60.
                    Dit zijn allemaal merken en modellen waar je niemand de ogen mee uitsteekt.
                    Als je wat meer upscale wil gaan:
                    Een eindereeksmodel of een jonge tweedehandse Mercedes E Kombi ?
                    Jonge Volvo V70 ?

BMW 3, Mercedes C, Audi A4 zijn eerder lifestyle-breaks dan echte lastezels. De extra ruimte tegenover de sedan is meegenomen, maar het zijn geen ruimtewonderen.
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

ruimte is idd superb 2 of e-klasse 212

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                        Moet de wagen nieuw of occasie zijn?
                        Er werd duidelijk aangegeven dat de wagen niet noodzakelijk nieuw hoort te zijn ... wat begrijp je daar niet aan ?

Comment

waarom moet er bij een monovolume eigenlijk een scheidingswand zijn?

Comment

Omdat de topicstarter dat wenst.

Comment

Voor 30.000 euro incl btw heb je toch al een zeer goed uitgeruste Skoda Superb combi Style met 150 pk tdi of tsi motor en DSG.

Comment

Mazda 6 wagon, zeker even ruim als Mondeo, veel groter dan C of 3-reeks

Comment

Ik zou ook Mazda 6 kiezen.
                                  Duurste diesel is 36.000€, dan heb je alle uitrusting met 175pk.
                                  Je moet wel ergens een demowagen kunnen vinden rond de 30k denk ik.
                                  Edit: voila: http://m.autoscout24.be/anbod/mazda-...ruin-294582281
                                  Last edited by Chris_147; 08/11/2016, 23:30.

Comment

Volvo V70, Peugeot 508 SW, Hyundai i40, Toyota Avensis, Renault Talisman/Megane, VW Passat. Keuze genoeg.

Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar de Mazda 6!
                                    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Land Cruiser.
                                      Ssangyong rexton
                                      Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                        Ik zou ook Mazda 6 kiezen.
                                        Duurste diesel is 36.000€, dan heb je alle uitrusting met 175pk.
                                        Je moet wel ergens een demowagen kunnen vinden rond de 30k denk ik.
                                        Edit: voila: http://m.autoscout24.be/anbod/mazda-...ruin-294582281
                                        De Mazda 6 stond bij mij ook hoog op het verlanglijstje, echter na wat opzoekwerk ben ik hier toch van afgestapt, na het lezen van vrij veel negatieve reviews.
                                        Problemen waren o.a.:

-motorkap en spiegels die beginnen te trillen op hogere snelheid
                                        -roestproblemen/ matige lakkwaliteit
                                        -dacht ook problemen met nokkenas

Weet niet of deze problemen met de update opgelost zijn?

Comment

Working...
                                        X