Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zuinige tweedehands diesel automaat die alleen dient om kilometers mee af te leggen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Er zijn problemen:

- het ruitenwisservloeistoflampeke blijft branden in het dashboard, hoewel de vloeistof bijgevuld is. Oplossing van garage van de verkoper: ze gaan een nieuw dashboard paneel plaatsen en indien probleem aanblijft, de bekabeling ook vernieuwen.

- de auto wilt soms op de autostrade niet meer dan 100km/u rijden blijft haperen. Probleem is de automatische versnellingsbak waarin een nieuwe regeleenheid zou moeten geplaatst worden bij D'ieteren.

Dus de levering is enkele weken uitgesteld. Hopelijk zijn alle problemen snel van de baan! Dan koop ik is opzettelijk een oude wagen met zo weinig mogelijk elektronica in die kan kapot gaan, en kijk Ik heb hem nog niet of het is al van dat! Laten we ervanuit gaan dat hij nadien tiptop in orde is!

Comment

Alle problemen opgelost en vervangen in garantie door de verkoper!
      Auto sinds zaterdag in het bezit

gemiddeld verbruik tot dan was 2,9liter Ikzelf ben hem nog niet gewend en zit op 3,6 - 5 liter

Comment

Proficiat! Ik had dit topic nog niet echt gelezen.
        Tegen een mooi prijsje kunnen kopen? Ik heb er geen idee van hoe zeer A2's gegeerd zijn op de tweedehandsmarkt.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

succes dermee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
            Proficiat! Ik had dit topic nog niet echt gelezen.
            Tegen een mooi prijsje kunnen kopen? Ik heb er geen idee van hoe zeer A2's gegeerd zijn op de tweedehandsmarkt.
            Probeer is een AD 1.2tdi automaat te vinden op de tweedehandsmarkt met weinig kilometers en laat het me weten? Zeer moeilijk dus, maar een faire prijs, ook voor de verkoper!

Comment

Tiens, dit topic is nog altijd niet op slot

Comment

Heb je die A2 nu gekocht?

If not, kan je met Seat en Skoda ook niet op onderhoud gaan bij VW/Audi?

Comment

gekocht en gelukkig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                    Heb je die A2 nu gekocht?

If not, kan je met Seat en Skoda ook niet op onderhoud gaan bij VW/Audi?
                    Je kan dat, maar dan wel aan Audi-tarieven. Maar als je daar geen problemen mee hebt is niets dat je kan tegenhouden. Seat-wisselstukken passen in een Audi en omgekeerd.

Comment

En hoe zit het nu met je verbruik?
                      My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Working...
                      X