Ik mag binnen een paar maanden een nieuwe wagen kiezen maar ben nu al eventjes aan het windowshoppen.
We hebben een budget en kan er max 150€ persoonlijk opleggen per maand.
We doen 4 jaar met de wagen en heb nu een BMW 320D Sedan maar wil graag wat meer ruimte met oog op gezinsuitbreiding. Dus een break zou mij de meest logische keuze zijn.
Monovolume zegt me niets en zeker niet omdat ik nog geen (4 ) kinderen heb.
Ik heb graag ruimte aan het stuur (ben 1.95m), bij voorkeur automaat (veel filerijden) en een grote koffer. PKs iets minder belangrijk, de 320 van nu is geen optie meer wegens besparing wagenpark.
Mijn opties heb ik beperkt tot de volgende:
NEW SERIES 3 GT 318D Grand Tourismo 100Kw 136 Pk NEW MODEL hatchback 5 manual
BMW X1 s Drive 18d 136 Pk Automaat SUV 5 Automaat
BMW SERIES 3 318D TOURING 136pk Automaat wagon 5 Automaat
VOLVO V60 2,0 D2 Start & Stop Kinetic 120 Pk Geartronic Hatchback 5 Automat.
Audi A4 Avant 2,0 TDI 6v Full Wagon 5 Automat
FORD MONDEO Business Class+ 1,5tdci Clipper econetic wagon 5 manual
Zelf ben ik minder fan van Ford & Volvo.
Gerangschikt van duurste naar goedkoopste hierboven: volvo v60 & bmw 3 touring zelfde budget, Audi A4 avant is 10€ per maand goedkoper dan die 2, BMW X1 & 3GT zelfde budget,
De opties kan ik nog niet in detail bekijken maar ga uit van de standaard business modellen met Basic GPS, Auto Airco, Licht & regensensor bij de duurdere merken.
De Mondeo is wel met zijn Business class+ het best uitgerust.
3GT zou hem helemaal worden als hij Automaat was. Nu sterk aan het twijfelen tussen X1 & 3 touring.
Iemand ervaring met de nieuwe Audi A4 avant?
We hebben een budget en kan er max 150€ persoonlijk opleggen per maand.
We doen 4 jaar met de wagen en heb nu een BMW 320D Sedan maar wil graag wat meer ruimte met oog op gezinsuitbreiding. Dus een break zou mij de meest logische keuze zijn.
Monovolume zegt me niets en zeker niet omdat ik nog geen (4 ) kinderen heb.
Ik heb graag ruimte aan het stuur (ben 1.95m), bij voorkeur automaat (veel filerijden) en een grote koffer. PKs iets minder belangrijk, de 320 van nu is geen optie meer wegens besparing wagenpark.
Mijn opties heb ik beperkt tot de volgende:
NEW SERIES 3 GT 318D Grand Tourismo 100Kw 136 Pk NEW MODEL hatchback 5 manual
BMW X1 s Drive 18d 136 Pk Automaat SUV 5 Automaat
BMW SERIES 3 318D TOURING 136pk Automaat wagon 5 Automaat
VOLVO V60 2,0 D2 Start & Stop Kinetic 120 Pk Geartronic Hatchback 5 Automat.
Audi A4 Avant 2,0 TDI 6v Full Wagon 5 Automat
FORD MONDEO Business Class+ 1,5tdci Clipper econetic wagon 5 manual
Zelf ben ik minder fan van Ford & Volvo.
Gerangschikt van duurste naar goedkoopste hierboven: volvo v60 & bmw 3 touring zelfde budget, Audi A4 avant is 10€ per maand goedkoper dan die 2, BMW X1 & 3GT zelfde budget,
De opties kan ik nog niet in detail bekijken maar ga uit van de standaard business modellen met Basic GPS, Auto Airco, Licht & regensensor bij de duurdere merken.
De Mondeo is wel met zijn Business class+ het best uitgerust.
3GT zou hem helemaal worden als hij Automaat was. Nu sterk aan het twijfelen tussen X1 & 3 touring.
Iemand ervaring met de nieuwe Audi A4 avant?
Comment