Er heeft hier al eens een topic gestaan waarin ik nog aan het kiezen was tussen verschillende mogelijkheden.
Het is ondertussen zo goed als zeker dat het een nieuwe Renault Megane GT gaat worden.
Alhoewel ik altijd gezegd heb geen nieuwe auto te kopen gaat dat er dus toch van komen, vooral door de serieuze kortingen die ze zouden gaan geven tijdens het autosalon begin volgend jaar.
Wat vast staat is dat het een rode zal worden, een benzine en een automaat.
Het is ondertussen zo goed als zeker dat het een nieuwe Renault Megane GT gaat worden.
Alhoewel ik altijd gezegd heb geen nieuwe auto te kopen gaat dat er dus toch van komen, vooral door de serieuze kortingen die ze zouden gaan geven tijdens het autosalon begin volgend jaar.
Wat vast staat is dat het een rode zal worden, een benzine en een automaat.
- Ik was aan het denken aan full option, maar ik twijfel aan het open dak omdat dan de helft van het dak zwart is en dat verkloot het uitzicht.
En eigenlijk mis ik zo een open dak tegenwoordig ook niet meer. - Eerst was ik ervan overtuigd om voor de 5-deurs te gaan, maar dan de grandtour (of estate, of hoe ze hem ook willen noemen) beginnen te bekijken, en vind die er eigenlijk zelfs beter /sportiever uitzien. Hij heeft maar 1 uitlaat, maar die tweede bij de 5-deurs is toch maar fake.
De grandtour heeft ook een minder hoge tildrempel en een grotere koffer wat alleen maar handiger is. - Nog een punt van twijfel, de zetels, kiezen voor stof of toch maar voor het leder gaan?
- Ook was ik nog aan het denken aan een trekhaak, als accessoire kan je kiezen voor een inklapbare trekhaak voor zo een 1000 euro.
Maar dat lijkt me dan toch wel wat te duur? - Laatste punt, ik was aan het denken om bij aflevering ineens CrossClimates op de velgen te laten leggen (als ze dat zouden willen doen)
Of lijkt dat toch zo geen goed gedacht op deze wagen??
Comment