Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vervanger voor de C4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• We zijn zondag ondertussen. Afgehaald?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Moet maar denken... g hebt lederen zetels hee moest er iets gebeuren onderweg
      Wat? Geen vrouwke en gij koopt ne splinternieuwe Renault? Als vrijgezel koopt ge toch iets dat het verlengde van uw pietje is, zekers?

Comment

• Ja, ben hem gisteren gaan halen, staan ondertussen al een dikke 100 km op.
        Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
        Wat? Geen vrouwke en gij koopt ne splinternieuwe Renault? Als vrijgezel koopt ge toch iets dat het verlengde van uw pietje is, zekers?
        Nee geen vrouwke, maar wat niet is kan nog komen en dien auto moet nog een tijdje meegaan.

En ik heb een nieuwe gekocht omdat ik uiteindelijk amper meer betaal als de demo wagen die ik eerst wilde kopen (die demo staat trouwens nog altijd te koop en is nu bijna 1 jaar oud )
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Foto's?

Comment

• De komende week ga ik zien om foto's te maken, met het slechte weer heb ik dat niet gedaan.

Als ik foto's heb ga ik ook een topic voor de auto openen.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
            X