Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp met keuze 2dehands wagen vw scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hulp met keuze 2dehands wagen vw scirocco

Dag iedereen ik ga mn auto verkopen om een diesel te kopen dsg en wil graag advies over welke de beste optie zou zijm want ik weet er niet zoveel van eerlijk gezegd
    Ik ga voor een vw scirocco het is een auto dat ik altijd graag wou
    Heb op autoscout zitten rondkijken de laatste weken (moet toch wachten tot de mijne uiteindelijk verkoopt geraakt) en dit zijn opties dat ik al in het oog heb

1ste van belgie wat duurder maarja moet zien als ik mijn auto om 14500 kan verkopen ongeveer
    Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !

Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !

Dit zijn allemaal van duitsland de laatste 3, ze hebben allemaaallemaal.onderhoudvboek en garantie als ik me goed kan herinneren
    De lijkt me het meest realistische keuze door prijs kms en leeftijd en die van belgie de anders zijn lijk veel laag in kms voor hun leeftijd maar zoals ik zei ik heb er niet zoveel verstand van, wat raden jullie aan?

Thanks op voorhand alvast

Die groene lijkt me prijzig. Zou de laatste kiezen wegens de minste kms.

Comment

Ahh oke dacht dat da niet goed was om een 2de handse diesel wagen met minder kms dan dat hem anders zou hebben als hem rond die leeftijd heeft, dus minder kms is eigelijk niet zo erg dan als het van het jaar 2011 komt?

Comment

Laat ik dit zeggen. Ik heb al verschillende wagens in Duitsland gekocht maar dan toch bij officiële merkdealers. Zal mss wat duurder zijn (niet altijd hoor) maar dan ben ik qua kms toch iets geruster. In Duitsland worden ong. 1/3 van alle 2dehandswagens verkocht met aangepaste kilometerteller. In België hebben ze dat goed opgelost met de Car-Pass. Alleen hebt ge in Duitsland een pak meer keuze in wagens en zijn ze over het algemeen beter uitgerust.
        Last edited by David67; 23/12/2016, 14:02.

Comment

Ja heb daar ook van gehoord, daarom waarschijnlijk ook dat die van Belgie wat duurder is.
          Die laatste komt van een vw dealer blijkbaar als ik de achtergrond van de foto zie (vw logo) en normaal me.onderhoudboekje erbij moet je ook redlijk safe zijn toch en garantie?
          Het enigste dat ik persoonlijk raar vind is dat er opkomt bij sommige met weinig kms zoals die laatste dat ze 2 tot 3 eigenaar hebben gehad en max 50 of 60k kms dan

Comment

Bij cabrio's en coupé's komt het wel voor dat er meerdere eigenaars zijn op korte termijn. Veel van die wagens worden gekocht door liefhebbers of impulsief en rijden er dan niet lang mee. Ik kijk meestal naar wagens met 1, max 2 eigenaars. Of de handelaar een officiële dealer is kunt ge controleren op de site van de constructeur.

Comment

Working...
            X