Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vw golf 2de hands maar welke best?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vw golf 2de hands maar welke best?

Beste, heb onlangs is gepost over de vw scirocco naar wat verder nadenken, is waarschijnlijk een golf een betere optie en goedkoper (of ben ik mis?)

Heb er 2 in het oog, 1 in belgie en 1 in duitsland
    Eentje meer opties dan de andere maar ook leeftijdverschil. Qua kms zitten ze niet ver van mekaar

Dit zijn ze

Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !

Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !

1ste link belgie 2de duitsland

Heb zo een voorgevoorgevoel voor die 2de door dat hij jonger is en kan altijd wa aanpassen enz maar die eerste van Belgie zit er eigelijk ook nie slecht uit ze hebben allebei onderhoudboekje

Wat vinden jullie een dertigr/redelijke keuze?

Mvg en bedankt op voorhand

Zijn twee totaal verschillende wagens als je het mij vraagt eentje 170pk de andere 105 pk....
    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Als je een golf gaat kopen puur omdat hij goedkoper is als een vergelijkbare scirocco dan kom je morgen af met een Polo......

Comment

Polo.. mm toch niet haha
        Twijfel zit nog bij golf of scirocco, liefst de rocco als het zou lukken

Kms me diesels is nie perse slecht als ze weinig zijn of 1ton ofz of wel toch?

Comment

Dit is de rocco die het meeste me aanspreekt, hetzelfde prijs ongeveer, wel meer kms maar mooie opties en interieur

Comment

Let wel dat Viper Grün is echt knap, maar om erna terug te verkopen de hel en ook na eventuele schade die kleur is moeilijk te herspuiten. Heb ook tijdje gekeken voor groene Scirocco maar is uiteindelijk ne zwarte geworden.
            Last edited by IbifaHo; 30/12/2016, 11:04.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D-Ace Bekijk Berichten
              Beste, heb onlangs is gepost over de vw scirocco naar wat verder nadenken, is waarschijnlijk een golf een betere optie en goedkoper (of ben ik mis?)

Heb er 2 in het oog, 1 in belgie en 1 in duitsland
              Eentje meer opties dan de andere maar ook leeftijdverschil. Qua kms zitten ze niet ver van mekaar

Dit zijn ze

1ste link belgie 2de duitsland

Heb zo een voorgevoorgevoel voor die 2de door dat hij jonger is en kan altijd wa aanpassen enz maar die eerste van Belgie zit er eigelijk ook nie slecht uit ze hebben allebei onderhoudboekje

Wat vinden jullie een dertigr/redelijke keuze?

Mvg en bedankt op voorhand
              De golf in uw eerste link wordt enkel "export handelaar" verkocht => zie advertentie - onderaan. Daarnaast kan je beide VW's amper met elkaar vergelijken...Motorisch een wereld van verschil (170pk vs 100pk / 2.0L vs 1.6L)
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Die groen is idd niet mijn lievelingskleur maar da zou toch lukken om.in een ander kleur te laten herspuiten of wrappen later af? Ken iemand die da kan doen voor mooi prijsje of is da groen misschien ook heel lastig om te kleuren dan?

Comment

Ahh oke dus die golf bv is alleen voor export dus ik zou hem niet kunnen kopen dan als ik hem bv wou kopen?

Comment

beetje gek om uwe aankoop dadelijk te laten herspuiten, toch? kunt ge toch beter effe wachten tot uw goesting wordt aangeboden. tenzij ge gehaast zijt natuurlijk ... voor €14.000 moeten er toch genoeg vergelijkbare scirocco's te vinden zijn, of niet?

Comment

Niet echt nee, alles rond 15000 van wat ik zoek dusja

Comment

Doe mij die eerste Golf maar.
                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Hoe betrouwbaar zijn Golfs eigenlijk?

Comment

Hoe betrouwbaar zijn Golfs eigenlijk?

Comment

Nu weten welke de keuze zal worden
                              Golf gtd (nog weten over da export gedoe) of scirocco
                              Denk da ik meer leun naar de scirocco maar luister nog altijd graag naar advies

Gelukkig nieuwjaar iedereen

Comment

Working...
                              X