Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tucson vs qq vs sportage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tucson vs qq vs sportage

Beste,

Ik heb een nieuwe auto nodig en aankomend salon leent zich hier wel voor. Voor het gebruiksgemak had ik graag een crossover en qua prijs bleef ik graag onder de 25k en een diesel. Bovenstaande auto's lenen zich hiervoor. Dan wel zonder GPS ( met uitzondering van de sportage, had iets met pakketten te maken ed) omdat mijn waze beter is en minder duur ;-). Ik ga aanstaande zaterdag met allen een testrit maken, maar als er al iemand nuttige info of ervaring heeft, hoor ik het graag. Ook dingen waar ik zaterdag zeker op moet letten zijn welkom.
    Grtjs Hans

Ik zou letten op het volgende
    -hoe ver is de dichtste garage (voor onderhoud)
    -waar krijg je het meeste aan opties voor je budget (opties die je nodig hebt!)
    -hoeveel jaar garantie
    -zitpositie
    -binnenruimte
    -in mindere mate hoe lang de levertijd is (eventueel stock?)

Kia & Hyundai zijn in sé dezelfde wagens.
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

De Hyundai vind ik de mooiste.

Comment

mijn zus heeft sinds dit jaar de nieuwe sportage wij de tucson ,puur vanwege de look ook interieur is niet hezelfde onderliggende techniek wel ,rijden zullen ze niet veruit elkaar liggen ,van de 3 die jij opnoemt vind ik de tuc het mooiste maar denk jongeren zullen sneller de sortage nemen ipv de tucson is minder classic vooral interieur.
        De QQ viel bij ons af vanwege het lamme benzineblok 115 pk voor toch wel een zware grote wagen al had ik die ook niet gekozen. Rij ze alle drie laat je gevoel en hart kiezen.

Comment

Denk dat ze vergelijkbaar zijn, maar de Tucson vind ik persoonlijk wel mooier.

Comment

Ik bedoelde inderdaad dezelfde techniek, enkel het design is anders.
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
              Ik bedoelde inderdaad dezelfde techniek, enkel het design is anders.
              straf eigenlijk aangezien de garantie voorwaarden helemaal anders zijn (kia 8 jaar)

Comment

Garantie maakt nu eenmaal deel uit van de verkoopsvoorwaarden. Ieder merk gebruikt die op zijn eigen manier in zijn commerciële strategie.

Comment

Vorig model was het andersom maar nu is de Hyundai wel de mooiste. Dik 3 jaar met een Sportage gereden, prijs-kwaliteit top, rijdt leuk, goed uitgerust, eerlijke onderhoudsprijzen en natuurlijk de 5 of 7 jaar garantie. Geen enkel probleem gehad in die 3 jaar en dus ook geen voordeel aan de garantie gehad
                  Kortom een aanrader, welke je ook kiest. Succes!
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                    Garantie maakt nu eenmaal deel uit van de verkoopsvoorwaarden. Ieder merk gebruikt die op zijn eigen manier in zijn commerciële strategie.
                    uiteraard, maar garantie mag je zien als een soort verzekering en is dus geld waard (tenzij dat het zonder twijfel een feilloos product is, maar dat is geen enkel voertuig); dus dan zou die eigenlijk als goedkoper mogen gezien worden dankzij die extra garantie; ookal kosten ze evenveel in harde euros.

of beter gezegd, hij zou wat meer mogen kosten; als hij dat niet doet is het dus dikke plus

Comment

Ik had zo ook 7 jaar garantie op de Sportage. Airco werkte nooit naar behoren en al 2 x gas bij gezet. Na 2 jaar kreeg ik te horen dat een steen tegen de airco-radiator was gekopen en dus feen garantie. vraag me af hoe een steen dat kapot krijgt zonder andere schade aan de grill en langs onder kan er ook geen steen aan.

Tot zo ver de befaamde Kia garantie.

Comment

Dag Allen,

Bedankt voor de reacties. De testritten die gepland waren zijn door het ijzel weer gecancelled

Comment

Working...
                        X