Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke auto welke brandstof?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• welke auto welke brandstof?

Hallo, ik ben aan het uitzien naar nieuwe wagen (zelfstandige 55000 km per jaar) nu BMW 5 touring 165000 km . Graag een automaat met grote koffer onder de 50000 E. Graag tips dank alvast.!

Met 55.000 km/jaar zal diesel natuurlijk voordeliger zijn.

Enkel premium Duits of maakt het niet uit?
    Sportief, comfortabel?
    Nieuw of 2dehands?

Als zelfstandige is ombouw naar lichte vracht misschien wel interessant? Is volledig aftrekbaar.

Comment

Hoi Super98, maakt niet uit ik probeer een goede oplossing te vinden .... (iedere idee is welkom)

Comment

Moet dat een station zijn?

Comment

Hey, neen maar wel grote koffer

Comment

Een F-Pace van Jaguar is wel een mooie optie misschien?

Comment

vind hem mooi en grote koffer, maar verbruik zou hoog liggen zegt men.

Comment

De 180pk 2.0 diesel verbruikt praktisch hetzelfde als je huide 5 reeks normaal gezien.

Een v6 zal meer verbruiken natuurlijk.

Comment

ga zeker eens langs voor offerte tnx.... iemand nog andere tips?

Comment

Ik zat ook te zoeken in een prijsklasse tot 45k. Is een moeilijke prijs want je valt net buiten de topmodellen. Ik kocht uiteindelijk een premiumselection voor dat geld van BMW. Heeeeel tevreden dat ik het zo gedaan heb

Comment

Die Jaguar F-Pace vrees ik toch onder de €50000

Comment

Ja, als je die mooi wil uitrusten kom je erboven... Zeker als je een 6 cilinder zou willen.

Comment

automaat, grote koffer, onder 50k... skoda superb?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                            Die Jaguar F-Pace vrees ik toch onder de €50000
                            Ja, ik had even het budget met de km's gewisseld en dacht 55k, wat nog net zou gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Super98 Bekijk Berichten

Ja, ik had even het budget met de km's gewisseld en dacht 55k, wat nog net zou gaan.
                              Is die €55000 niet de 'vanaf' prijs?

Comment

Mss gene grote koffer, maar ik zou al eens gaan piepen voor ne GLC Coupé
                                Alhouwel ik vrees dat ik met €50000 niet ver ga komen met ne GLC.

Comment

De nieuwe Volvo V90 vind ik ook wel knap. En daar zal je wel een mooie kunnen samenstellen...

Comment

In feite is dat wel erg hee. ALs je iets meer wil moet je direct een budget van 60 a 65 k vooropstellen. Terwijl 50 k al een mooi bedrag is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      De nieuwe Volvo V90 vind ik ook wel knap. En daar zal je wel een mooie kunnen samenstellen...
                                      Vind ik een goed voorstel. Gisteren de eerste irl zien rijden. Indrukwekkende auto.

Mercedes E220d eventueel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Is die €55000 niet de 'vanaf' prijs?
                                        Vanaf prijs volgens Jaguar is 46000 als ik juist zag, wel basis motor en trim dan, voor 55k heb je misschien wel een fatsoenlijke.

V90 daarstraks ook nog gezien, dacht dat die duurder was.
                                        Ziet er wel goed uit!

Comment

Working...
                                        X