Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke auto welke brandstof?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Super98 Bekijk Berichten
    Vanaf prijs volgens Jaguar is 46000 als ik juist zag, wel basis motor en trim dan, voor 55k heb je misschien wel een fatsoenlijke.
    Ziet er wel goed uit!
    Jaguar F-pace met automaat begint vanaf 49.380
    Dan heb je de pure edition. Als je een jag koopt moet je minstens voor de prestige gaan en die begint vanaf 52.930 (+933 voor metaalkleur)
    Dan is er al geen budget meer voor een deftige gps (de incontrol touch is echt niet meer van deze tijd, zeker niet in die klasse. De inControl Touch Pro pack kost 269
    En dan moet je al helemaal weg blijven van extra hulpmiddelen zoals hendels om achterzetels neer te klappen of parkeerhulp.
    Verwarmde voorzetels kunnen er nog net bij.....

Wij hebben enkele maanden geleden ook prijs laten maken voor een S90.
    S90 D4 geartronic inscription die al zeer ruim uitgerust is met daar extra nog bij het family pack, luxury seat pack, versatility pro pack, launch pack, verwarmde voorruit, ....
    Met de korting voor leasewagen eraf (dacht 12% op basisprijs ofzo, was ca. 5200 euro korting) kwam die op 51.417 euro BTW inclusief.

Spijtig dat Volvo niet mag volgens de car policy, nu zal't wsl een mercedes E berline worden.

KLIK |&| KLAK

Comment

Geen idee hoeveel korting je nog kan vastkrijgen bij Mercedes natuurlijk. Wij krijgen momenteel 12% op de basisprijs waardoor een mooi uitgeruste E mogelijk is. Tenzij pk's belangrijk zijn. Voor ons is luxe binnenin belangrijker dan extra pk's aangezien 150pk met een 9-trapsautomaat in een auto van 1605kg vlot genoeg is. 0-100 lukt in 8.4 seconden.

Mercedes E
      * premium plus pack AVTG
      - lederen zetels, memory pack, panoramisch schuifdak, Burmester surround sound system, verwarmde zetels, multibeam led, parkeerpakket, spiegelpakket, ....)
      * Rijassistentiepack
      - Drive pilot, distronic plus met stuurassistent, uitgebreid automatisch vertrekken in files --> eigenlijk semi autonoom rijden
      * metaalkleur
      * comfortsluiting kofferdeksel
      * command online

Zit zonder korting op 59.700 inclusief BTW

KLIK |&| KLAK

Comment

V90 lijkt in pole position. Q5 zou ook nog kunnen denk ik tnx voor reacties ...laat maar komen ;-)

Comment

Toch gek wat je betaalt voor een ietwat uitgeruste wagen. Ik kan mij dat nog steeds niet voorstellen om zoveel geld uit te geven aan een wagen anderzijds is het wel leuk om ze te zien rijden uiteraard

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davesave Bekijk Berichten
            V90 lijkt in pole position. Q5 zou ook nog kunnen denk ik tnx voor reacties ...laat maar komen ;-)
            Dan toch veel liever de Volvo. Is een pak knapper.

Comment

Working...
            X