Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Stadsverkeer doe ik ook zo goed als nooit en file ook heel zelden.
Maar kom ook maar heel zelden op de snelweg.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
das nog steeds 10% meer dan ik met mijn diesel TCT 6AT 170pk, en ik rij vooral stadsverkeer aan 36 km/u gemiddeld... tijdens de laatste reis naar Schotland zelfs een 4.88 opgetekend.
Dat kan kloppen het officiële verschil tussen Giulietta TCT, benzine en diesel, is dan ook slechts 0.6 L of 13%.
En geen 3 L zoals sommigen hier denken....
Mijn gemiddelde snelheid staat nu wel op 60 km/u, sinds mijn aankoop
Dat kan kloppen het officiële verschil tussen Giulietta TCT, benzine en diesel, is dan ook slechts 0.6 L of 13%.
En geen 3 L zoals sommigen hier denken....
Mijn gemiddelde snelheid staat nu wel op 60 km/u, sinds mijn aankoop
Oei en ik haal maar een kleine 1000 km met 50 liter als ik rustig lange afstanden doe met mijn 1.0 TSI'tje (en 800 km bij stadsverkeer en vlottere rijstijl)
Gij wilt ons absoluut naar u lokken hé, 't begint op te vallen!
Jullie schrik om eens met mij mee te rijden is terecht, want ik rijd tegenwoordig als een hooligan, ik word daarbij beloond met een sportief soundje en niet gestraft met een hoog verbruik.
Oei en ik haal maar een kleine 1000 km met 50 liter als ik rustig lange afstanden doe met mijn 1.0 TSI'tje (en 800 km bij stadsverkeer en vlottere rijstijl)
Pfffft, is dat al van resultaat? En dan met zo'n saai golfnaaimachientje moeten rondtoeren, neen dan verstook ik liever dat litertje meer.
Ben eens benieuwd wa ge zou verbruiken als je mij volgt op de snelweg
Wist je dat Honda nooit kleiner zal gaan dan 1000 cc omdat het gewoon niet meer rendeert. Volgens Autogids zouden ze zelfs van plan zijn weer grotere motoren te gebruiken vanaf de nieuwe manier van meer reeele, uitstootnormen en verbruik berekenen.
De kleine motoren zouden veel te veel afgejakkerd worden waardoor in reeele omstandigheden ze minder zuinig zijn dan beloofd.
Ben eens benieuwd wa ge zou verbruiken als je mij volgt op de snelweg
Wist je dat Honda nooit kleiner zal gaan dan 1000 cc omdat het gewoon niet meer rendeert. Volgens Autogids zouden ze zelfs van plan zijn weer grotere motoren te gebruiken vanaf de nieuwe manier van meer reeele, uitstootnormen en verbruik berekenen.
De kleine motoren zouden veel te veel afgejakkerd worden waardoor in reeele omstandigheden ze minder zuinig zijn dan beloofd.
Comment