Mededeling

Collapse
No announcement yet.

20-25000 km/jaar diesel of benzine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • ik kom uit een atmosferische 2.5 6cilinder uit beieren en ben overgestapt op mijn geblazen 4pitterke met 1600cc longinhoud.

    moet zeggen dat ik mijn turboke het aangenaamst rijden vind
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

    Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

    Comment


    • Tja, da ligt gevoelig he... ik vond da turbooke niks waard

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Tja, da ligt gevoelig he... ik vond da turbooke niks waard
        Gij had dan ook een ramp exemplaar..

        toen je met mij es meereed vond je de mijne ook stukken beter rijden hé
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

        Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

        Comment


        • Ja, da's juist inderdaad...

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            ik kom uit een atmosferische 2.5 6cilinder uit beieren en ben overgestapt op mijn geblazen 4pitterke met 1600cc longinhoud.

            moet zeggen dat ik mijn turboke het aangenaamst rijden vind
            Is bij athmosferisch 3000cc niet de minimum?

            Comment


            • Waarom zou het? 999 cc lukt ook!
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

              '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

                Is bij athmosferisch 3000cc niet de minimum?
                vroeger hadden ze zelfs 2.0 atmosferisch in 6 cilinder bij BMW, en die gingen ook goed vooruit.
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

                Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

                Comment


                • Mazda had zelfs een 1.8 V6, Mitsubishi ook dacht ik

                  Tegenwoordig ondenkbaar met die co2 terreur
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

                  Comment


                  • Dacht dat het NOx sjoemel/terreur was?

                    Arme Duitsers, bij hen is NOx en CO² het verkiezingsthema, in kranten, TV of Radio is er niets anders meer... er is geen ontsnappen aan...



                    Gelukkig moeten wij die brol niet van onze politici slikken,

                    Lekker de kop in het zand

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

                      vroeger hadden ze zelfs 2.0 atmosferisch in 6 cilinder bij BMW, en die gingen ook goed vooruit.
                      En betrouwbaar?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                        En betrouwbaar?
                        absoluut, toen waren hun motoren wel betrouwbaar

                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

                        Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                          Waarom zou het? 999 cc lukt ook!
                          Ja, als ge u ondertussen volledig wilt kunnen scheren voordat ge aan 100 km/u zit

                          Comment


                          • Ik ga volgend jaar een mustang 2018 kopen. wat is het beste een 5.00 lieter of een 2.3 liter ?

                            Comment


                            • Schijnt dat die binnenkort ook met een 1 lieter turbo uitkomt
                              2021 Taycan 4S
                              2021 Lexus UX250h

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door MUSTANGSKE Bekijk Berichten
                                Ik ga volgend jaar een mustang 2018 kopen. wat is het beste een 5.00 lieter of een 2.3 liter ?
                                2.3 liter is voor posers die er niets van snappen.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

                                  Ja, als ge u ondertussen volledig wilt kunnen scheren voordat ge aan 100 km/u zit

                                  1: ik kan me helaas niet scheren in 12 seconden.
                                  2: ik rij gemiddeld 2 keer per maand 100 of harder (mag overal maar 50/70 en doe geen autostrade)
                                  3: ik moet me echt vaak inhouden

                                  Dus het nut van meer power is?

                                  Ja, leuk is het, maar leuk is niet nuttig. Enkel voor een autoliefhebber nog.
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                  '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                  Comment


                                  • Ik scheer eerder over de weg met m'n 1300 atmosferisch

                                    Comment


                                    • Toch grappig hoe nu gepraat wordt over een auto met slechts 110 pk. Dat die wagen dan wel de vloer aanveegt met de oer-GTI, of met een Saxo VTS, daar kijken we niet naar.

                                      Alles moet 180 pk of meer hebben, en de meesten gebruiken dat vermogen nooit.
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                      '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                      Comment


                                      • Nennee, t is vooral dat dieselaars > 300 nm koppel nodig hebben om het gebrek aan soepelheid te compenseren

                                        Comment


                                        • Waarom volhouden dat een kleine motor beter rijdt dan een grotere ? Een grotere met goed wat vermogen is toch vele leuker dan een driecylinder ? Da's altijd zo geweest en zal niet veranderen...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X