Zuipen doet mijn A180d ook, bijna 6 liter gemiddeld en in realiteit 0,7 meer dan de boordcomputer aangeeft.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
A-klasse of Volvo V40?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenAmai wat een ramp 6liter verbruik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunterZuipen doet mijn A180d ook, bijna 6 liter gemiddeld en in realiteit 0,7 meer dan de boordcomputer aangeeft.
Met de V40 D2 zat ik aan 5,3 liter2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Ecoruns : No way.
Gewoon vlot met het verkeer mee, weliswaar met inachtname van de snelheidslimieten (met marge).
Regelmatig een pak file voor de kiezen, en ook dagelijks in de spits op de baan (afremmen en terug snelheid maken).
Daarnet terug gekomen van Brussel-Centrum, vertrokken om half vijf aan parking 2Portes, file om Brussel uit te kruipen, dan accordeonverkeer tot in Ternat, zeer druk tot in Erpe-Mere, daar mijn collega gaan uitschudden, vanaf Wetteren was het weer stop/start en rond Gent zat het weeeal vast (voetbal?).
Gemiddelde snelheid tot daar : 32 km/h . Gemiddeld verbruik: 6 liter.
En dan richting Kortrijk, ook heel druk, veel middenvaksrijders en inhalende trucks, maar 't ging redelijk vooruit, rond de 130. Thuisgekomen met een verbruik van 5,7 liter gemiddeld.
Deze morgen, de omgekeerde richting, met aangekondigde file in Aalst, en dus vanaf daar binnendoor gedoken: 5,2 liter.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenJongens toch word hier nog gereden of doet iedereen aan eco runs.
Comment
Comment