Ik ga binnenkort een nieuwe auto kopen en ben al maanden aan het twijfelen tussen een V40 en een A-klasse... deze maand zou ik graag de knoop doorhakken. Ben zelf geen grote autokenner, dus zou ik graag de mening kennen van mensen die er iets meer vanaf weten en (liefst ook) objectief zijn ;-)
Twijfel dus tussen de V40 (T2, 122pk) en de A-klasse (A180, 122pk).
Qua uiterlijk vind ik ze beiden erg mooi, maar heb toch een voorkeur voor de A-klasse. Ik hecht wel veel belang aan het comfort. Had gelezen dat de vorige A-klasse véél te hard geveerd was, maar dat dit nu bij het nieuwe model (facelift) zou zijn opgelost. Klopt dit? Rijdt de A-klasse nu even comfortabel als een V40, of is er toch nog een verschil? Zou de wagen ook nemen met 16 inch velgen (wat het comfort ten goede zou komen).
Enfin, welke zouden jullie nemen en waarom?
Twijfel dus tussen de V40 (T2, 122pk) en de A-klasse (A180, 122pk).
Qua uiterlijk vind ik ze beiden erg mooi, maar heb toch een voorkeur voor de A-klasse. Ik hecht wel veel belang aan het comfort. Had gelezen dat de vorige A-klasse véél te hard geveerd was, maar dat dit nu bij het nieuwe model (facelift) zou zijn opgelost. Klopt dit? Rijdt de A-klasse nu even comfortabel als een V40, of is er toch nog een verschil? Zou de wagen ook nemen met 16 inch velgen (wat het comfort ten goede zou komen).
Enfin, welke zouden jullie nemen en waarom?
Comment