Het is te zien hoelang je kan wachten... de Jaguar i pace
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cayenne E-Hybrid of Panamera E-Hybrid of BMW i8
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
gaat jaguar dan ook een snellere netwerk uitbouwen zoals tesla? of gaan er andere aanbieders komen met snelladers?
zoniet vrees ik toch dat deze niet te veel gaat verkocht worden.
Comment
-
Als het op laden aankomt, heb ik het graag traag. Is duurzamer voor de batterij.
ik,heb liever een grotere capaciteit en thuis laden en op de eindbestemming.
dan hoeven die snelle laadpunten voor mij niet onderweg.
daar heb je dan nog altijd een diesel voor... of hybride.
Comment
-
Panamera is hier mijn eerste keuze, maar liever zou ik geen van deze 3 kiezen.
De i8 kan ook geen trekhaak hebben, en is echt 0,0 praktisch, waardoor je 'm in geen geval als gezinswagen kan gebruiken, en er ook geen kofferruimte is.
Ik zou wachten...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPanamera is hier mijn eerste keuze, maar liever zou ik geen van deze 3 kiezen.
De i8 kan ook geen trekhaak hebben, en is echt 0,0 praktisch, waardoor je 'm in geen geval als gezinswagen kan gebruiken, en er ook geen kofferruimte is.
Ik zou wachten...
- Cayenne huidig model = geen optie. Cayenne volgend model... We zien wel, maar ik ben niet echt een SUV liefhebber.
- Panamera is mij toch wat groot/lomp, mijn vrouw is er tegen en ook geen trekhaak mogelijk.
- i8 is met voorsprong mijn favoriet zowel qua design, prestaties, fiscaliteit,... maar is gewoon niet praktisch, zitjes achteraan zijn noodzitjes, geen koffer, geen trekhaak,... Enfin, voldoet eigenlijk aan geen enkele van de "familie vereisten".
Ga nog wat wachten of wat creatievere oplossingen onderzoeken.Last edited by Yves_0016; 20/02/2017, 11:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenThans hier of ergens anders gelezen dat die hybride Porsches niet zo heel betrouwbaar zijn. Is dat nu nog zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichtenis die trekhaak echt een must?
vind dat altijd zo'n zonde op een luxeslee...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenGroot en lomp? Is relatief. Indrukwekkend door zijn afmetingen maar genoeg vrouwen die je met een panamera ziet rijden. Je kan natuurlijk ook steeds nog voor je vrouw een mini of fiat 500 bij aankopen.
Comment
-
Een auto te groot? Alez mensen.
Een auto kunt ge alleen maar 'te klein' kopen, nooit te groot.
Jaren geleden ging mijn schoonvader met pensioen en kocht een A5 Coupé omdat hij zich ff terug jeugdig wilde voelen. Groter had hij niet nodig. Maar minstens 1 x per maand kregen we telefoon dat ik ergens iets moest gaan halen of vervoeren met mijne C-Crosser. Daar stond hij dan. Hij is wel slimmer geworden, want heeft nu ne 316 touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenVoor zij die interesse hebben in de afloop : het is een........ BMW i8 geworden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenKeuze tussen deze drie is voor mij simpel :
Cayenne is voor de betere witloofboer. SUV = direct bekeken als de vroegere DODGE driver die geen LPG meer wil hebben.
i8 is voor dikzakken als The sky is the limit en wordt als de betere Johnnie wagen bekeken.
Panamera is klassebak geworden en is ook 100% fiscaal in te brengen.
Maar ik ben al heel blij dat je niet voor de zeepdoos-op-vier-wielen Tesla gaat. Dat is direct onder de noemer bijna gepensioneerde wannabee groene zaakvoerder;
Comment
Comment