Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cayenne E-Hybrid of Panamera E-Hybrid of BMW i8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het is te zien hoelang je kan wachten... de Jaguar i pace
    Error 404- page not found. The page you are looking for may have moved or no longer exists. Please use the search below to find what you were looking for.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
      Het is te zien hoelang je kan wachten... de Jaguar i pace
      Error 404- page not found. The page you are looking for may have moved or no longer exists. Please use the search below to find what you were looking for.
      ziet er mooi uit vind ik.

gaat jaguar dan ook een snellere netwerk uitbouwen zoals tesla? of gaan er andere aanbieders komen met snelladers?
      zoniet vrees ik toch dat deze niet te veel gaat verkocht worden.

Comment

Als het op laden aankomt, heb ik het graag traag. Is duurzamer voor de batterij.
        ik,heb liever een grotere capaciteit en thuis laden en op de eindbestemming.
        dan hoeven die snelle laadpunten voor mij niet onderweg.
        daar heb je dan nog altijd een diesel voor... of hybride.

Comment

Panamera is hier mijn eerste keuze, maar liever zou ik geen van deze 3 kiezen.
          De i8 kan ook geen trekhaak hebben, en is echt 0,0 praktisch, waardoor je 'm in geen geval als gezinswagen kan gebruiken, en er ook geen kofferruimte is.
          Ik zou wachten...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Panamera is hier mijn eerste keuze, maar liever zou ik geen van deze 3 kiezen.
            De i8 kan ook geen trekhaak hebben, en is echt 0,0 praktisch, waardoor je 'm in geen geval als gezinswagen kan gebruiken, en er ook geen kofferruimte is.
            Ik zou wachten...
            Ik ben, na ondertussen wat reacties hier, zelf verder opzoeken, contacten met garages en offertes, .... min of meer tot dezelfde conclusie aan het komen.

- Cayenne huidig model = geen optie. Cayenne volgend model... We zien wel, maar ik ben niet echt een SUV liefhebber.
            - Panamera is mij toch wat groot/lomp, mijn vrouw is er tegen en ook geen trekhaak mogelijk.
            - i8 is met voorsprong mijn favoriet zowel qua design, prestaties, fiscaliteit,... maar is gewoon niet praktisch, zitjes achteraan zijn noodzitjes, geen koffer, geen trekhaak,... Enfin, voldoet eigenlijk aan geen enkele van de "familie vereisten".

Ga nog wat wachten of wat creatievere oplossingen onderzoeken.
            Last edited by Yves_0016; 20/02/2017, 11:25.

Comment

is die trekhaak echt een must?
              vind dat altijd zo'n zonde op een luxeslee...
              2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                Thans hier of ergens anders gelezen dat die hybride Porsches niet zo heel betrouwbaar zijn. Is dat nu nog zo?
                Klopt deels! Ik ken persoonlijk iemand die met zijn panamera hybride massa's problemen heeft gehad. Heeft gehad want sinds hij met zijn wagen naar een andere garage (Duitsland) gaat is zijn panamera een gans andere wagen geworden. Vlot rijden, schakelen en de wagen reageert nu zoals je het ook verwacht. Met een powerbox haal je er bijna 500PK en een monsterkoppel uit. Waar de panamera turbo moet voor passen. 22" velgen eronder en een aangepaste softwarebox voor de luchtophanging maken er een beest van. Er zijn veel prullen aan zijn wagen geweest maar er hebben ook veel amateurs aan de wagen aan het prutsen geweest. Hij wou zijn wagen weg doen en een 991.2 kopen. Maar omdat de huidige verkoopwaarde zo laag is geworden -en de wagen nog in showroomstaat is- gaat hij de wagen gewoon bijhouden. Als daily en daarnaast wat klassiekers voor de zonnige weekends. En de nieuwe panamera zal weer een pak beter geworden zijn. Groot en lomp? Is relatief. Indrukwekkend door zijn afmetingen maar genoeg vrouwen die je met een panamera ziet rijden. Je kan natuurlijk ook steeds nog voor je vrouw een mini of fiat 500 bij aankopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                  is die trekhaak echt een must?
                  vind dat altijd zo'n zonde op een luxeslee...
                  Mjah.... voor mij niet echt zenne. Maar kids komen op leeftijd dat ze wel eens fietstochtje kunnen doen. Als het dan toch "praktisch" moet zijn en voor alles moet dienen zou het wel leuk zijn om ook fietsen te kunnen meenemen als we naar de zee rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                    Groot en lomp? Is relatief. Indrukwekkend door zijn afmetingen maar genoeg vrouwen die je met een panamera ziet rijden. Je kan natuurlijk ook steeds nog voor je vrouw een mini of fiat 500 bij aankopen.
                    Mijn vrouw heeft een eigen auto hoor, daar gaat het niet om. Maar ze vindt de Panamera wel groot en lomp en hij is inderdaad groot. Heel groot zelfs. Ik weet het niet. Ben niet echt 100% overtuigd.

Comment

Zoals ik hierboven schreef: de enige van de 3 die mij persoonlijk momenteel overtuigt is de i8. Ik moet even zien als ik geen creatievere oplossingen kan vinden om het probleem het gebrek aan praktische mogelijkheden te omzeilen.

Comment

Een auto te groot? Alez mensen.
                        Een auto kunt ge alleen maar 'te klein' kopen, nooit te groot.

Jaren geleden ging mijn schoonvader met pensioen en kocht een A5 Coupé omdat hij zich ff terug jeugdig wilde voelen. Groter had hij niet nodig. Maar minstens 1 x per maand kregen we telefoon dat ik ergens iets moest gaan halen of vervoeren met mijne C-Crosser. Daar stond hij dan. Hij is wel slimmer geworden, want heeft nu ne 316 touring

Comment

Ik lees dat die Ghibli nog maar 2 jaar is. Tenzij je die al beu bent is het maar voor binnen 2à3j. neem ik aan als je die zakelijk rijdt. In die tijd kan en zal er nog veel op de markt komen in dit segment.
                          2.0 JTDm

Comment

Voor zij die interesse hebben in de afloop : het is een........ BMW i8 geworden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016
                              Voor zij die interesse hebben in de afloop : het is een........ BMW i8 geworden!
                              En de kinderen gaan vanaf nu met de trein ofwa?

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

.

Comment

Proficiat , speciale ,gedurfde aankoop

Comment

Supermachien!!!
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Bij de start van het topic was het een vaag plan en 3 weken later heb je er al ene besteld
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                                        Gelukkig dat jij er moet mee rijden en het mooi vindt Persoonlijk zou ik het weggesmeten geld vinden. Maar toch proficiat met de aankoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                                          Keuze tussen deze drie is voor mij simpel :

Cayenne is voor de betere witloofboer. SUV = direct bekeken als de vroegere DODGE driver die geen LPG meer wil hebben.
                                          i8 is voor dikzakken als The sky is the limit en wordt als de betere Johnnie wagen bekeken.
                                          Panamera is klassebak geworden en is ook 100% fiscaal in te brengen.

Maar ik ben al heel blij dat je niet voor de zeepdoos-op-vier-wielen Tesla gaat. Dat is direct onder de noemer bijna gepensioneerde wannabee groene zaakvoerder;
                                          Hier leest ge toch wat zenne.

Comment

Working...
                                          X