Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Amerikaanse auto?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke Amerikaanse auto?

Kans is bestaande dat ik vanaf september voor een paar jaar in de VS woon.
    Mijn auto (mazda 3 5d) zal dus verkocht worden.
    En als mazda-liefhebber koop ik in Amerika ofwel een nieuwe mazda ofwel een echte "Amerikaan", kwestie van inburgering ;-)

Dus mijn vraag aan jullie:
    Welke 2e hands Amerikaanse auto (max 10.000 euro) zouden jullie kopen?
    - 4 of 5 deuren
    - relatief zuinig
    - max 8j
    - max 100.000 mijl
    - max 10.000 dollar.
    9
    Een Mazda, domme vraag!
    44,00%
    4
    Toch maar een Amerikaan, ik doe hieronder een suggestie.
    55,00%
    5
    KLIK |&| KLAK

uitgelezen kans om met een mazda speed6 rond te gaan toeren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
      uitgelezen kans om met een mazda speed6 rond te gaan toeren !
      Volgens mij is de mazdaspeed 6 maar tot 2007 gebouwd wat hem in het beste geval 10 jaar maakt.
      Onder de 100.000 mijl wordt dan ook nog eens moeilijk om eentje te vinden onder de 10.000 dollar.
      KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten

Volgens mij is de mazdaspeed 6 maar tot 2007 gebouwd wat hem in het beste geval 10 jaar maakt.
        Onder de 100.000 mijl wordt dan ook nog eens moeilijk om eentje te vinden onder de 10.000 dollar.
        maar nog steeds beter dan 80% van de amerikanen die je voor hetzelfde budget zal vinden, toch ?

Comment

maar nog steeds beter dan 80% van de amerikanen die je voor hetzelfde budget zal vinden, toch ?
          Dat is waar.

KLIK |&| KLAK

Comment

Koop je een amerikaan! Genoeg leuks te vinden. Jammer dat het geen coupe mag zijn, met wat zoeken vindt je wel een leuke mitsu eclipse of zo
            Je hebt op zich twee keuzes, of je gaat voor een echte amerikaan genre Malibu, Taurus en zo, of een dikkere europeaan (voor dat geld koop je een dikke BMW 5 en dergelijke).

Of een vette Crown Vic Police Interceptor
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Cadillac DTS/Seville. Wel met de Northstar motor.

Comment

Mocht ik deze keuze krijgen zou ik ook zeker voor de Amerikaan gaan. Leuke Chevy of zelfs Cadillac idd.

Comment

Ik zou dan toch voor een Mercedes s500 s600 toestanden kijken.

Comment

goede ervaring met chevrolet

Comment

Amerikan rijden anders ook massaal met Aziatische wagens hoor, net omdat ze hun eigen merken goed genoeg kennen en ook graag voor kwaliteit kiezen.

Met een Honda/Toyota/Kia etc zal je allerminst opvallen, integendeel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                        Amerikan rijden anders ook massaal met Aziatische wagens hoor, net omdat ze hun eigen merken goed genoeg kennen en ook graag voor kwaliteit kiezen.

Met een Honda/Toyota/Kia etc zal je allerminst opvallen, integendeel.
                        Toen ik in 2009 in LA aan kwam, was ik zelfs verwonderd hoe weinig amerikaanse auto's daar reden. Veel duisters, maar ook enorm veel KIA's. Eens buiten LA draaide dat weer om naar meer US cars en hoe minder bebouwd hoe meer trucks.

@TS: Ge gewoon naar daar en zoek ne goeie dealer eruit en kijk wat die heeft staan voor uw budget. Gewoon zien wat u bevalt.

Comment

wordt het een stedelijke omgeving of eerder ruraal waar je terecht gaat komen ? Noord of Zuid ?
                          Misschien ook wel belangrijk in het type wagen je best neemt ?

Comment

Ik had het misschien beter anders verwoord. Maar met een Aziatische wagen kan ik hier ook rijden.
                            Het is maar voor een paar jaar dus misschien dé uitgelezen kans om rond te rijden met een auto die hier niet op de markt is/was.

wordt het een stedelijke omgeving of eerder ruraal waar je terecht gaat komen ? Noord of Zuid ?
                            Buurt van Detroit.

Coupé? Neen, het verstand komt momenteel nog voor het hart. En met 2 kleine kinderen in de kinderstoel is een coupé echt niet handig genoeg.
                            Tenzij het een 4-deurscoupé is, als je dat echt een coupé wil noemen.

KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Ik zou dan toch voor een Mercedes s500 s600 toestanden kijken.
                              Je mag altijd een paar links posten van een deftige S met max 100.000 mijl, max 10.000 dollar en max 7 jaar oud.
                              KLIK |&| KLAK

Comment

http://autos.mlive.com/detail/make-d...CDXBG5CH125424
                                http://autos.mlive.com/detail/make-c...ZD5E79AF160996
                                http://autos.mlive.com/detail/make-b...HC5EM5BU11233
                                http://autos.mlive.com/detail/make-l...HL2GC4AR611071

Daarom niet deze auto's, maar eerder deze modellen of gelijkaardig.
                                Deze auto's staan in september niet meer te koop. En als dat wel zo is, dan blijf ik er liever af.

KLIK |&| KLAK

Comment

Buurt van Detroit, sterkte!
                                  Haha nee serieus, denk dat je dan misschien beter kijkt naar iets met 4x4? Kan wel wat sneeuw vallen daar hé
                                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                                    Buurt van Detroit, sterkte!
                                    Haha nee serieus, denk dat je dan misschien beter kijkt naar iets met 4x4? Kan wel wat sneeuw vallen daar hé
                                    Dat was mijn eerste reactie ook.
                                    Naar 't schijnt heeft Detroit zelf ook zeer mooie, dure buurten.
                                    Maar het zou in de buurt van Auburn Hills zijn (Rochester, Troy, Pontiac,...)

Ja, mss is 4-wielaandrijving een must in die periode. Net als Airco voor in de zomer.

KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten

Dat was mijn eerste reactie ook.
                                      Naar 't schijnt heeft Detroit zelf ook zeer mooie, dure buurten.
                                      Maar het zou in de buurt van Auburn Hills zijn (Rochester, Troy, Pontiac,...)

Ja, mss is 4-wielaandrijving een must in die periode. Net als Airco voor in de zomer.
                                      Inderdaad, meeste hebben geen mooi beeld van Detroit en dat is ook deels correct, maar zoals je zegt zijn er ook mooie en goede buurten

En inderdaad, ik zou kijken naar iets met 4x4, met de hoeveelheid sneeuw dat daar soms valt...
                                      Ford Explorer of zo
                                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                                        Inderdaad, meeste hebben geen mooi beeld van Detroit en dat is ook deels correct, maar zoals je zegt zijn er ook mooie en goede buurten

En inderdaad, ik zou kijken naar iets met 4x4, met de hoeveelheid sneeuw dat daar soms valt...
                                        Ford Explorer of zo
                                        Of toch maar die leeftijdsgrens laten vallen en voor een Mazdaspeed 6 gaan dan?
                                        Of zoiets: http://autos.mlive.com/detail/make-l...HL2JC1AR624255
                                        KLIK |&| KLAK

Comment

Working...
                                        X