Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Amerikaanse auto?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zalig zotte prijzen voor auto's over de plas toch

Comment

Als ge dan toch in de VS zit, doe ff speciaal, en zie dat ge ne Vector W8 of ne Delorean op de kop kunt tikken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Zalig zotte prijzen voor auto's over de plas toch
        Hou er rekening bij dat dit altijd prijzen zijn zonder de tax (BTW bij ons). In elke staat is een ander tarief en daarom dat deze altijd exclusief wordt geafficheerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Als ge dan toch in de VS zit, doe ff speciaal, en zie dat ge ne Vector W8 of ne Delorean op de kop kunt tikken
          Geen auto met 2 deuren, dank u. ;-)

Het valt me ook op dat er trouwens nooit wordt gesproken over BHP of KW ofzo in die advertenties. Enkel hoeveel cilinders en hoeveel mpg....
          KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Hou er rekening bij dat dit altijd prijzen zijn zonder de tax (BTW bij ons). In elke staat is een ander tarief en daarom dat deze altijd exclusief wordt geafficheerd.
            Ah, dat had ik zelf niet door.
            Enig idee (vanbuiten, opzoeken hoeft niet) waar ik zou kunnen vinden hoeveel extra kosten erbij zouden komen (staat Michigan)
            KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten

Ah, dat had ik zelf niet door.
              Enig idee (vanbuiten, opzoeken hoeft niet) waar ik zou kunnen vinden hoeveel extra kosten erbij zouden komen (staat Michigan)
              Dat vindt ge met google.
              Alez, ik weet nu niet of dat bij occasie auto's ook zo is. Maar dat heeft vooral te maken met verschillende taxen, maar ook ivm 'out of state' sales. Ge kunt een auto in een andere staat kopen, maar dan moet ge die kosten in uw eigen staat betalen, dacht ik. Mss dat anderen dat hier beter weten.

Iemand die ik via een ander forum ken die woont in Alabama en die betaalde 4% btw en $40/jaar tax op zijne Range Rover. Dat is extreem laag.

Comment

Ja zo iets, maar ga er eens mee rijden ook hé, niet iedereen kan zich vinden in 'the american way'
                Geen idee of een Ford Flex, Edge, Expedition of zo ook gaat, dodge heeft ook paar leuke modelletjes
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Voor regio Detroit absoluut een 4x4 nemen inderdaad.

Zelf vond ik een Ford Edge of Explorer heel leuke auto's. Jeep ook trouwens.
                  Voor in de stad zelf is een Edge net iets praktischer dan de grotere Explorer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                    Voor regio Detroit absoluut een 4x4 nemen inderdaad.

Zelf vond ik een Ford Edge of Explorer heel leuke auto's. Jeep ook trouwens.
                    Voor in de stad zelf is een Edge net iets praktischer dan de grotere Explorer.
                    Thx voor de tip.
                    Maar ben op zoek naar een 2e auto. Dus 4x4 kan handig zijn, maar is geen absolute vereiste. En zou zorgen voor hoger verbruik en hogere taksen?
                    (hoewel dat verbruik met de huidige benzineprijzen niet superbelangrijk is want als ik me niet vergis betalen ze ginds nu 0,6 dollar per liter).

De bedrijfswagen van mijn vrouw zal sowieso AWD zijn. En dat kan zowel een berline (Lincoln continental?) als een mid-sized crossover worden (lincoln MKX?)
                    Hoger verbruik dus liefst enkel als het meer speelplezier biedt ;-)
                    KLIK |&| KLAK

Comment

Met een Lincoln heb ik nog niet gereden. Wel een paar weken met een Chrysler 300:héél leuke auto vond ik.

Comment

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

smaken.... 't is persoonlijk. Maar wat een spuuglelijke auto....
                          Neen dank je. Het moet niet veel zijn, maar een klein beetje detail is toch welgekomen.
                          KLIK |&| KLAK

Comment

Is nochthans een typisch Amerkiaanse wagen. En die hoeven niet per definitie mooi te zijn, maar huge en big. Fits a 65 inch television. Nice, isnt it?
                            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Dan... DODGE CHARGER
                              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                Is nochthans een typisch Amerkiaanse wagen. En die hoeven niet per definitie mooi te zijn, maar huge en big. Fits a 65 inch television. Nice, isnt it?
                                Die TV gaan we wel halen met de bedrijfswagen van mijn vrouw ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                                Dan... DODGE CHARGER
                                Jep, daar heb ik al serieus zitten naar kijken. Kanshebber.
                                Bijna verdacht hoeveel auto je krijgt voor dat geld:

This 2010 Dodge Charger SXT is listed on Carsforsale.com for $7,995 in Chesapeake, VA. This vehicle includes Adjustable Pedals - Power, Anti-Theft System, Automatic Hazard Warning Lights, Auxiliary Audio Input - Jack, Cruise Control, Driver Seat Manual Adjustments - Lumbar, Driver Seat Power Adjustments - 8, Driver Seat Power Adjustments - Height, Driver Seat Power Adjustments - Reclining, Air Conditioning, Keyless Entry, Panic Alarm, Trunk Release, One-Touch Windows, Side Mirrors Powered adjustments + Heated, Tire Pressure Monitoring System, Traction Control, ...
                                KLIK |&| KLAK

Comment

Cadillac CTS? https://www.carsforsale.com/vehicle/details/28460125

Comment

Working...
                                  X