Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diesel wagen wegdoen met toekomst..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
    Dat maakt het juist beter dan als je alle dagen 10 km woon-werkverkeer had voor een diesel.
    25km enkel is misschien ook al wat krap voor de filter te regenereren, maar cava nog wel.

Ik zou er ook nog ff mee blijven rijden alleszins.
    Woon - werk verkeer is bij mij ook slechts 26 km enkel en met de C4 was dat altijd voldoende om de filter te regenereren.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      niemand zal de aarde redden van benzine over te schakelen naar cng of andersom
      Ik had ook niet meteen het redden van de aarde in mijn achterhoofd, eerder het redden van een geldbeugel ...

Comment

Gewoon mee blijven rijden, minstens gedurende een jaar of 5, daarna is de waarde genoeg gezakt en kan je nog eens kijken wat die nog waard is.

Comment

Of je trapt hem NU buiten.

Comment

ik ga er zeker nog dit jaar met blijven rijden. volgend jaar mss eens uitkijken en zien hoe alles verder gaat in de prijzen..
            Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
            Klikerdeklikhier
            Car name: Octavius Rsus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111
              ik ga er zeker nog dit jaar met blijven rijden. volgend jaar mss eens uitkijken en zien hoe alles verder gaat in de prijzen..

Comment

Working...
              X