Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Passat variant vs Superb combi
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
Nog altijd zoveel problemen met die talisman? Hier in de streek zie je ze totaal niet rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk BerichtenBegrijp nog steeds niet waarom mensen tegenwoordig in zwijn vallen voor Skodas. Ok niveau is gewoon degelijk en het is een ruime wagen maar het design blijft jaren 90.
Voor mij de passat.
Superb III is met wat kwade wil mossel noch vis.
Misschien erger is dat Passat vooral passat blijft en veel meer blijft steken qua design. Voor sommigen zoals ik hoeft zichzelf blijven voor autostijlen niet negatief te zijn.
Comment
-
Ik volg het Renaultforum al jaren en nog nooit heb ik een nieuw model geweten waarover zoveel misnoegdheid is. Komen regelmatig nieuwe mensen bij en probs met gps en zo raken blijkbaar niet opgelost.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Niet alleen bij de Talisman, de Mégane heeft er ook van.
Comment
-
Volg jij dat forum ook ? Ze zijn ni goe bezig he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Ik woon op 300 meter van een Renault dealer, ik doe van tijd een praatje met die mannen en de verhalen zijn idd niet van de poes.
Comment
-
en dan kun je nog denken dat bmw-volk nog wat loyaler is tov hun werkgever omdat ze meer fan zijn dan renault medewerkers
geen idee, het interessereert mij ook niet, sunking...ons ma haar skoda's en die van mijn ex zijn top, das wat telt
niet dat ik mijn handen in het vuur wil steken voor renault, absoluut niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen dan kun je nog denken dat bmw-volk nog wat loyaler is tov hun werkgever omdat ze meer fan zijn dan renault medewerkers
Comment
-
Ik heb "hem" besteld:Skoda SuperB III L&K MY2018, 2.0 TDI 150hp, handgeschakeld, FULL option genomen, kleur Moon White met de antraciet Pegasus velgen 18" en zwart lederen geventileerde zetels, zwarte hemelbekleding, panodak, .... levering oktober
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenNeuje zou'k echt niet doen... Blijf maar bij die Passat of superb.
Maar zoals ik kan afleiden is het bij de TS vooral een kwestie van CO2, want ik zou dan direct voor de Superb kiezen als die ne 2.0 met automaat had. En de Mazda 6 Wagon vind ik ook wel te pruimen, maar tussen manueel en automaat zit ff'kes 20gr CO2 verschil.
Ik heb 2 jaar geleden eens prijzen opgevraagd voor de CLA shooting brake, Passat 1,6tdi dsg, BMW 318 en de Volvo V60. Allemaal automaat en break en die prijzen lagen toch allemaal wat in de lijn met €3000 verschil tussen de goedkoopste (Volvo) en de duurste (BMW). Uitrusting was natuurlijk wel zeer verschillend. De Passat, CLA en V60 waren een pak beter uitgerust als de beemer, die enkel lederen zetels en navigatie had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door promsqIk heb "hem" besteld:Skoda SuperB III L&K MY2018, 2.0 TDI 150hp, handgeschakeld, FULL option genomen, kleur Moon White met de antraciet Pegasus velgen 18" en zwart lederen geventileerde zetels, zwarte hemelbekleding, panodak, .... levering oktoberden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment