Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Passat variant vs Superb combi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Passat variant vs Superb combi

Nieuwe firmawagen rekening houdend met VAA/CO2 passat variant 1,6 tdi DSG7 highline of de Superb combi L&K 2,0 tdi man.

moeilijk

de skoda is knapper, zeker als l&k
    maar ik zou nooit manueel willen rijden, dus de passat gvd

...is er geen beter compromis mogelijk

Comment

Ja..idem hier. Zou ook liever de Skoda hebben maar manueel is zo jaren 2010 hee lol
      Serieus, met het huidige verkeer, de Passat dan maar.

Comment

Ohja, als je veel snelweg doet, met niet enorm veel file, dan valt een manuele nog te doen.
        Ik zou (voor mijn gebruik) de Skoda verkiezen.
        Net iets meer 'oempf' dan de 1.6, en in L&K ook een heel complete uitrusting.
        Bruine leer zou ik niet doen, beetje kaka-kleur
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Vorig bruin was niet mis met pianolak. Superb III L&K nog niet gezien. Nu ja het Nephout in de superb II vond ik stiekem ook ok.
          Last edited by ; 08/03/2017, 21:34.

Comment

Desondanks ge voor hetzelfde budget een veel uitgebreidere Superb hebt, zou ik toch voor de Passat gaan 'enkel en alleen' voor adaptive info display

Comment

Je kan - via je dealer - beide modellen testen en uitgebreid vergelijken in het contactcenter in Kortenberg, zeker doen !

Comment

ZO wordt ie dus niet meer gemaakt. Nu is de "premium" Skoda-interieur charme er af vindt.
                Last edited by ; 08/03/2017, 21:40.

Comment

Ik zou de Passat kiezen en indien mogelijk als comfortline icm de 2.0 tdi met automaat ipv highline met handbak.

Comment

Skoda Superb 2.0 Style met DSG met een pa(c)k opties... die L&K wordt in leasing echt afgestraft!

Comment

Ik zou ook voor de style versie gaan. Verschil met de L&K is echt miniem als je't mij vraagt en inderdaad een pak goedkoper in lease.

Comment

Geef mij maar een dsg .

Comment

Bij superb II was l&k net alles qua opties wat ik zou kiezen.

Comment

Ik vermoed dat de Superb manueel moet zijn omdat de uitstoot met DSG te hoog is? In dat geval zou ik de 1.6TDI met DSG nemen. Of toch de 2.0 TDI manueel maar met 190PK en in Style uitvoering, de L&K heeft voor mij teveel nutteloze opties.

Comment

Is er in de superb tegenwoordig enkel (nep) alu inleg?

Comment

In de vorige generatie had ik zonder twijfel de Superb gekozen. Maar de nieuwe Passat heeft iets. Zeker als R-Line. Terwijl ik de Superb nu al een beetje beu gezien ben. In dit soort wagen, als hij voor woon-werk-fileverkeer dient, moet ik met spijt in het hart toegeven dat je met de 1.6 TDI DSG waarschijnlijk ook nog beter af bent.

Comment

superb
                                  Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                  Klikerdeklikhier
                                  Car name: Octavius Rsus

Comment

Ik zou net wel voor manueel gaan heb wel nauwelijks files

Comment

Als hij niet te kaal is, de Passat. En anders een goed uitgeruste Superb met de 1.6 en DSG.

Talisman gaan bekijken? Kan je echt dik uitrusten voor zelfde budget.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Neuje zou'k echt niet doen... Blijf maar bij die Passat of superb.

Comment

Working...
                                        X