Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Passat variant vs Superb combi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Neuje zou'k echt niet doen... Blijf maar bij die Passat of superb.
    Nog altijd zoveel problemen met die talisman? Hier in de streek zie je ze totaal niet rijden
    2012 Opel Astra ST Ecoflex
    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Begrijp nog steeds niet waarom mensen tegenwoordig in zwijn vallen voor Skodas. Ok niveau is gewoon degelijk en het is een ruime wagen maar het design blijft jaren 90.
      Voor mij de passat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten

Nog altijd zoveel problemen met die talisman? Hier in de streek zie je ze totaal niet rijden
        Ik volg het Renaultforum al jaren en nog nooit heb ik een nieuw model geweten waarover zoveel misnoegdheid is. Komen regelmatig nieuwe mensen bij en probs met gps en zo raken blijkbaar niet opgelost.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk Berichten
          Begrijp nog steeds niet waarom mensen tegenwoordig in zwijn vallen voor Skodas. Ok niveau is gewoon degelijk en het is een ruime wagen maar het design blijft jaren 90.
          Voor mij de passat.
          niet akkoord, superb II was echt mee: "strak rond" binnen en buiten, eigenlijk eerder 2000 - 2010 dan jaren 90.
          Superb III is met wat kwade wil mossel noch vis.

Misschien erger is dat Passat vooral passat blijft en veel meer blijft steken qua design. Voor sommigen zoals ik hoeft zichzelf blijven voor autostijlen niet negatief te zijn.

Comment

Waar blijft de TS ? ... wat is het uiteindelijk geworden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL

Ik volg het Renaultforum al jaren en nog nooit heb ik een nieuw model geweten waarover zoveel misnoegdheid is. Komen regelmatig nieuwe mensen bij en probs met gps en zo raken blijkbaar niet opgelost.
              Niet alleen bij de Talisman, de Mégane heeft er ook van.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Niet alleen bij de Talisman, de Mégane heeft er ook van.

Volg jij dat forum ook ? Ze zijn ni goe bezig he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL

Volg jij dat forum ook ? Ze zijn ni goe bezig he.
                  Ik woon op 300 meter van een Renault dealer, ik doe van tijd een praatje met die mannen en de verhalen zijn idd niet van de poes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Ik woon op 300 meter van een Renault dealer, ik doe van tijd een praatje met die mannen en de verhalen zijn idd niet van de poes.

Ik snap het niet. In 2002 hebben ze ook zulke probs gekend vooral met Laguna 2. Daarna hebben ze alles op kwaliteit gezet en niet op vernieuwing met als resultaat een Laguna 3 die zeer goed was, maar slecht verkocht omdat de naam verbrand was. Nu gaan ze naar Talisman om Laguna te doen vergeten en maken ze dezelfde fout als in 2002.

Comment

maat van mij is mekanieker bij rietje, dat wil je ook niet horen...besef zelf nu ook wel dat goede dingen het vermelden niet waard zijn

Comment

wat zijn de grootste problemen bij VAG tegenwoordig?
                        Bij BMW hebben de mekaniekers ook hun handen vol zenne.

Comment

en dan kun je nog denken dat bmw-volk nog wat loyaler is tov hun werkgever omdat ze meer fan zijn dan renault medewerkers

geen idee, het interessereert mij ook niet, sunking...ons ma haar skoda's en die van mijn ex zijn top, das wat telt
                          niet dat ik mijn handen in het vuur wil steken voor renault, absoluut niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            en dan kun je nog denken dat bmw-volk nog wat loyaler is tov hun werkgever omdat ze meer fan zijn dan renault medewerkers
                            Wat laat je dat denken ?

Comment

Ik heb "hem" besteld:Skoda SuperB III L&K MY2018, 2.0 TDI 150hp, handgeschakeld, FULL option genomen, kleur Moon White met de antraciet Pegasus velgen 18" en zwart lederen geventileerde zetels, zwarte hemelbekleding, panodak, .... levering oktober

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Neuje zou'k echt niet doen... Blijf maar bij die Passat of superb.
                                Mijne collega heeft tot nu toe nog geen problemen met zijne Talisman en de afwijkingen in het koetswerk zijn niet van die orde zoals op dat nederlands forum besproken. Ge ziet wel dat het allemaal niet perfect aansluit, maar dat had ik bij al mijn citroën's ook.

Maar zoals ik kan afleiden is het bij de TS vooral een kwestie van CO2, want ik zou dan direct voor de Superb kiezen als die ne 2.0 met automaat had. En de Mazda 6 Wagon vind ik ook wel te pruimen, maar tussen manueel en automaat zit ff'kes 20gr CO2 verschil.

Ik heb 2 jaar geleden eens prijzen opgevraagd voor de CLA shooting brake, Passat 1,6tdi dsg, BMW 318 en de Volvo V60. Allemaal automaat en break en die prijzen lagen toch allemaal wat in de lijn met €3000 verschil tussen de goedkoopste (Volvo) en de duurste (BMW). Uitrusting was natuurlijk wel zeer verschillend. De Passat, CLA en V60 waren een pak beter uitgerust als de beemer, die enkel lederen zetels en navigatie had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door promsq
                                  Ik heb "hem" besteld:Skoda SuperB III L&K MY2018, 2.0 TDI 150hp, handgeschakeld, FULL option genomen, kleur Moon White met de antraciet Pegasus velgen 18" en zwart lederen geventileerde zetels, zwarte hemelbekleding, panodak, .... levering oktober
                                  Mooi, nog lang wachten voor de foto's.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Awel.. ik vind dat n'een dikken bak. Ziet er ook mooi uit op de neus. Proficiat en zoals hierboven gezegd... vergeet de foto's niet

Comment

Thx DHL & Gixxer, ik post enkele foto van zodra ik hem heb!

Comment

Working...
                                      X