Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe daily : KM-vreter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Met zo'n afstanden voor de boeg zou ik toch geen Tesla nemen
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Een tesla is qua afwerking ook niet super, verre van zelfs. Audi A7 3.0 zal in zijn totaliteit wel erg duur uitvallen.
      Nieuwe 520d slechts 109 gr CO2, 530d 118 gr, dat zijn nette waarden.

Comment

Rugproblemen doet me eigenlijk standaard aan V70, S80, S90 denken... De nodige opties vind je verder bij de meeste merken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
          Rugproblemen doet me eigenlijk standaard aan V70, S80, S90 denken... De nodige opties vind je verder bij de meeste merken.
          Het oog wilt ook wat zien dan zo een lelijk volvo gedrocht.

Comment

Dit soort commentaar past in elk topic over om het even welke keuze en zegt vooral iets over wie het schijft

Comment

mijn oog ziet ook wel liever een correct geschreven volzin moet ik zeggen.

Comment

Zo ne S90 vind ik nu wel schoon zulle... Had die drie maanden vroeger verkrijgbaar geweest, was de kans heel groot dat ik die kocht.

Comment

Link leidt naar niets.

Comment

Persoonlijk dacht ik aan de nieuwe mercedes E. Onlangs mee gereden en heeft een blijvende indruk na gelaten (was de hybrid weliswaar).
                    zeer comfortabel, alle hulpjes die je maar kan inbeelden,... en al voor een redelijke prijs te vinden 2ehands.
                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                      Persoonlijk dacht ik aan de nieuwe mercedes E. Onlangs mee gereden en heeft een blijvende indruk na gelaten (was de hybrid weliswaar).
                      zeer comfortabel, alle hulpjes die je maar kan inbeelden,... en al voor een redelijke prijs te vinden 2ehands.
                      Inderdaad!

Comment

Proefritje boeken met een XC 90 ?

Comment

interessante VAA + luxe = hybride
                          is die nieuwe 5 hybride geen optie of een Merc E hybride?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                            Wat goed is voor de rug verschilt ook sterk van persoon tot persoon.
                            Ik zit ook met rugproblemen en had nooit gedacht dat de sportstoelen van mijn nieuwe Megane GT zo goed gingen zijn voor mijn rug.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                            X