Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is volgens jou de brandstof van de toekomst?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenElektriciteit is niet echt een brandstof maar moet opgewekt worden door iets anders (fossiel/nucleair/natuurlijk,...)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenAndere, maar ik weet nog niet wat, want volgens mij moeten ze dat nog uitvinden. Meest efficiënte en groene is kernenergie. En zodra alle wagens autonoom rijden, gebeuren er geen ongevallen meer, waardoor zo een kerncentrale in uw auto relatief veilig is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
Kan problematisch zijn op het Belgische wegennet. Het is nu al kapotgereden door vrachtwagens, als elke auto een stralingsschild uit 3 meter dik beton moet meesleuren gaat dat er niet echt op verbeteren...
Kunt ge u voorstellen, met een staafje uranium van 1kg, kunt ge 30 jaar met de auto rijden. Geen stinkende handen meer van de pomp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
Ik gok ook op de doorbraak van riksja's wereldwijd
Met de overbevolking hebben we toch genoeg trappers, en met de doorbraak van AI krijgen we veel meer vrije tijd en hebben we tijd genoeg om ons te verplaatsen en op onze mobieltjes de tijd te doden onderweg.
Comment
-
-
Ik weet het niet... Er lijkt me niks van alternatiefs dat men in de nabije toekomst zal inzetten. Ik denk dat we eerst een elektrische aandrijving krijgen en dat gas (welke soort ook) toch meer gebruikt zal worden voor onze voertuigen. Misschien een combinatie van beiden ?
Comment
-
Elektrisch. Opgewekt bij je thuis met superefficiente zonnepanelen, opslag in een thuisbatterij, en 's nachts de inhoud van die batterij overpompen in je auto. Elke dag opstaan met een volgetankte wagen.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment