Mijn S60 D5 R-design is afgeschreven op de vennootschap en ik ben op het gemak aan het kijken naar een nieuwe (tweedehands) auto. UIt de titel kan je afleiden dat het een hybride wordt wegens fiscale redenen, de heksenjacht op diesels zorgt er ook voor dat ik reeds in de nabije toekomst wil veranderen omdat mijn huidige mazoutkachel nog iets waard is, ik denk dat je binnen een 2 tal jaar een diesel niet meer aan de straatstenen kwijt krijgt. Ik zal waarschijnlijk een tweedehands kopen in Duitsland wegens het ruim aanbod. Als ik het gewoon rationeel bekijk dan is de Golf voor mij reeds voldoende, het is een kleinere wagen dan mijn huidige s60 maar is gewoon praktischer wegens hatchback. Als er iets is waar ik mij de laatste 5 jaar aan stoorde dan was het de onpraktische koffer van de s60, met de neergeklapte zetels is de doorgang te klein waardoor sommige items gewoon niet passen, dit is nu eenmaal het nadeel van een sedan maar eentje waar ik de laatste jaren serieus heb op gevloekt Daarom dat de 330e eigenlijk afvalt maar ik zet die in het rijtje omdat die qua aankoopprijs gewoon zeer interessant is. Als ik gewoon ook emotioneel kies dan is het de c350e, mooi, praktisch en de meeste pk maar ook de duurste, als we alles dus op een rijtje zetten (prijs, praktisch, ...) dan wordt het de Passat
decisions, decisions, decisions, ...
decisions, decisions, decisions, ...
Comment