Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke performacebreak?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Heb de ruimte nodig ja.. posen is niet belangrijk maar ik vind de looks gewoon ook belangrijk, mij maakt het niet zoveel uit wat andere mensen van mijn auto vinden anders had ik wel iets anders gekocht dan een Rx7.

    Maar op professioneel vlak heb je een bepaalde uitstraling nodig vind ik persoonlijk. ( ga hier wrs veel mensen tegen het hoofd stoten... )

    Comment


    • #22
      Een s6 goed te corneren...
      een sloep van 2 toen met een dik blok voor de vooras, tja... met de quattro gaat het misschien wel efficient maar geloof me vrij dat een AMG leuker zal zijn om bochten mee te doen. De layout is gewoonweg beter. En als je dan toch aan het shoppen bent. Gaat een E AMG niet? Vind ik stijlvoller.
      En als je echt YOLO wilt gaan, 300C of Grand Cherokee SRT-8, die sound alleen al man man...
      Classic cars on demand

      www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

      - It's time to make your dream come true -

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream
        Een s6 goed te corneren...
        een sloep van 2 toen met een dik blok voor de vooras, tja... met de quattro gaat het misschien wel efficient maar geloof me vrij dat een AMG leuker zal zijn om bochten mee te doen. De layout is gewoonweg beter. En als je dan toch aan het shoppen bent. Gaat een E AMG niet? Vind ik stijlvoller.
        En als je echt YOLO wilt gaan, 300C of Grand Cherokee SRT-8, die sound alleen al man man...
        Je moet er eens mee rijden, vroeger gingen de Audi's rechtdoor ja, maar sinds ze dat Quattro diff hebben is die tijd gedaan. Verwacht niet niet de sensatie van een AMG maar hij is wel verschrikkelijk efficiënt.

        Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

        Comment


        • #24
          Zelf fan van de C63.

          Of zoiets:


          Maar is me allemaal wat veel, en te weinig 'sportief'. Rij in de plaats met een fwd 4 cylinderke, voordeel is ca 1410kg getankt. Zonder achterbank minder. Seat Leon ST Cupra. Tis maar hoe je performance invult. Nieuw, geen badge gedoe, manueel of 4wd dsg. Met het geld dat overblijft kan ie verfijnd worden. Bv. Stg 1.5 als ik met ca 360pk, daarmee kom je goed vooruit als er gecornereerd mag worden...

          (derde poging, stupid forum/tapa)
          Last edited by Onehp; 19/04/2017, 08:19.
          ST Cupra 290 PP - GT86+

          Comment


          • #25
            Persoonlijk vind ik stations van BMW niet zo mooi...
            wel zeer grote fan van de grancoupé's maar die moeten we jammer genoeg buiten beschouwing laten.

            ik dacht dus ook dat de s6 c7 best 'agile' is mist alleen wat stuurgevoel.
            maar daar tegenover staat dat een s6 wel comfortabeler is mooier is afgewerkt en recentere elektronica bezit.

            ohja en hij verbruikt ook wat minder als de AMG, maar dat vind ik maar een klein voordeel.. aangezien het niet de helft ofzo is!

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream
              Een s6 goed te corneren...
              een sloep van 2 toen met een dik blok voor de vooras, tja... met de quattro gaat het misschien wel efficient maar geloof me vrij dat een AMG leuker zal zijn om bochten mee te doen. De layout is gewoonweg beter. En als je dan toch aan het shoppen bent. Gaat een E AMG niet? Vind ik stijlvoller.
              En als je echt YOLO wilt gaan, 300C of Grand Cherokee SRT-8, die sound alleen al man man...
              Ja alsof je bij elke bocht even je kont gaat gooien en je 1,5 rijvak nodig hebt. Rolling eyes.
              Leuk om eens te doen maar denk niet dat geilenbarry daar naar opzoek is.
              Geef me dan ook maar eentje waarbij het efficiënter kan en wanneer ie gelijk een krab begint te rijden/schuiven weet je dat je de limieten aan't opzoeken bent. Zeker zo leuk!


              Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

              Comment


              • #27
                S6 is wel een enorme sleeper, zeker met wat meer peper.
                ST Cupra 290 PP - GT86+

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door Onehp
                  S6 is wel een enorme sleeper, zeker met wat meer peper.
                  Dat denk ik er ook van. Heeft heel wat meer in zijn mars dan zijn huidige versie.


                  Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                  Comment


                  • #29
                    Huidige versie?

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry
                      Huidige versie?
                      Neen neen, dat is niet juist natuurlijk. Vergis me met een S5. Mijn excuses.


                      Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                      Comment


                      • #31
                        E61 M5 station.
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

                        16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                          E61 M5 station.

                          Comment


                          • #33
                            Als ik er 1 kon vinden met Handbak zou dat nog wel een goede keuze zijn maar heb geen zin om de helft van mijn kofferruimte in beslag te laten nemen door een reserve SMG-boite.

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                              Als ik er 1 kon vinden met Handbak zou dat nog wel een goede keuze zijn maar heb geen zin om de helft van mijn kofferruimte in beslag te laten nemen door een reserve SMG-boite.
                              + motor

                              Comment


                              • #35
                                Haha dat wel
                                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

                                16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

                                Comment


                                • #36
                                  Motor valt nog al bij al mee, in Amerika heb je m5 e61 met Handbak...

                                  Comment


                                  • #37
                                    Zoals ik eens op BB had gelezen ivm de E61 M5:

                                    Mijn verbruik lag rond de 19l. +-110 euro tanken is +- 300km rijden als je niet te zot doet. Voor de rest op 22.000km smg vervangen. Op 44.000km nieuw vliegwiel en koppeling (+- 3000 euro). Op 66.000km motorblok naar de knoppen en nieuwe motor geplaatst twv 18.000 euro Ik heb het geluk gehad dat ik na een vlammende mail naar Bmw Bornem een nieuwe motor heb gekregen in garantie. Voor mij is toen mijn droomwagen een nachtmerrie geworden! No go voor mij of ik moest er eentje uit de states kunnen importeren met handgeschakelde bak en dan wil ik er nog wel eens over nadenken.

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                      VAA op LV moet je het werkelijke voordeel aangeven. Dit is in veel gevallen een interpretatiekwestie.
                                      Neem van mij maar aan dat dit bij een controle in detail zal worden bekeken.
                                      Het staat u uiteraard volledig vrij om van het LV systeem op dergelijke wagens te profiteren.
                                      Ik heb er wel mijn bedenkingen bij en sta daarin niet alleen.
                                      Je moet m.a.w. niet verwonderd zijn dat dit op een blauwe maandag retro-actief zal worden gewijzigd.
                                      VAA invoering in 2012 heeft bewezen dat dit perfect mogelijk is.
                                      Ik heb voorheen ook bekeken voor een pick-up als LV te nemen, maar dan moest ik elke rit opschrijven. Dus continu een tabel in de auto en opschrijven van en naar. Met dan telkens prive, werk of woon-werk met telkens de beginstand en eindstand. Dat is het me niet waard.

                                      Comment


                                      • #39
                                        gat in de markt voor Thibaut, die M5 met handbak

                                        Comment


                                        • #40
                                          Let wel: het is niet zo evident om een Audi (of Porsche) op lichte vracht te krijgen. D'Ieteren weigert immers elke medewerking op dat vlak. Er is een workaround, waarbij de wagen kort ingeschreven wordt in Duitsland, en daar de goedkeuring krijgt, en dan terug ingevoerd wordt in België.
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

                                          Comment

                                          Working...
                                          X