Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb een jaar terug voor dezelfde keuze gestaan: rs6, s6, s4, rs4, e63 of c63. Ik ben voor deze laatste gegaan. Ik vond hem toch net wat brutaler en specialer door zijn grote longinhoud. Ook het feit van atmosferisch vs geladen vond ik de c63 de leukere keuze. Ik heb het mij nog geen seconde beklaagd. De e63 is toch wel een stuk lomper. C63 is echt wel de sportievere. De mijne is ondertussen vrijgezet en heeft de volle 520pk. De audi heeft inderdaad wel een mooier/ recenter interieur (behalve de stoelen in het voordeel van de c63). Kwalitatief blijft mercedes voor mij toch ook wel er bovenuit steken.
Als je rustig en constant 130 rijdt op de snelweg, zakt het verbruik bij mij makkelijk onder de 12l. Stadverkeer gaat dan wel easy naar 15l, bij rustig rijden. Als ik er serieus op trap gaat hij naar 17l, met uitschieters naar 20l. De smile door de sound, het koppel, de souplesse van de motor en de power doet dit voorgaande makkelijk vergeten. Achterbanden waren na 8000km wel versleten... (nog niet echt de hooligan uitgehangen)
Comment