Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb mijn configuratie doorgegeven aan de fleetmanager nu spelen ze nog 3 leasingmaatschappijen tegen elkaar uit om zo goedkoop mogelijke offerte te krijgen.
dit is mijn configuratie voor de BMW X1 16d sdrive in donkerblauw
JAV V-spaak 560 7.5Jx17''+225/55
**Kit Benor
Zonder monogram
Real Time Traffic Information - RTTI
Verwarmde voorzetels
Verwarmd stuurwiel
Spraakversie Nederlands
Nederlandstalige handleidingsboeken
Sportzetels BMW voor bestuurder en passagier
Grotere brandstoftank
Aanhangerkoppeling met afneembare bol
Verstelbare achterbank
Lederen sportstuur
Business Pack (als Model)
Model Advantage
Automatische anti-verblindingsbinnenspiegel
LED Headlight met uitgebreide functies
Cruise Control met remfunctie
Park Distance Control (PDC) achteraan
Elektron.gestuurde airconditioning 2 zone regeling
Navigatiesysteem
Metaalkleur
Automatische bediening van de achterklep
Park Distance Control (PDC) VR/AR (als Model)
Bijkomende 12V-stopcontact (voetruimte passagier)
Zonnewerend glas achteraan
CD frontlader
Elekt. voorzetels met geheugen voor best.zetel
Binnenbekleding stof Race
Dynamic Damping Control
Héél véél opties, maar ze vervallen allen in het niets t.o.v. één automaat, een bestelbon invullen kan toch zo eenvoudig zijn...
In Nederland, zou dit momenteel standaard zijn. (als het bij de motor past...)
Héél véél opties, maar ze vervallen allen in het niets t.o.v. één automaat, een bestelbon invullen kan toch zo eenvoudig zijn...
In Nederland, zou dit momenteel standaard zijn. (als het bij de motor past...)
+1. Ook niet goed voor de herverkoopwaarde, BMW's zonder automaat zijn meestal niet heel populair tweedehands
Momenteel is leasingmaatschappij alphabeth het goedkoopst en heb ik nog budget over.
Ik heb er nog andere velgen en het sound systeem bij voorzien.
Nu hopen dat het binnen budget kan.
Dan heb ik alle opties die ik wil
met een 18da heb ik geen sportzetels, geen zetelverwarming,...
dat zijn ook zaken die het comfort bevorderen.
Ik heb niet zo heel erg veel file.
Bij mijn woon-werkverkeer (65km enkel) is er 55km autostrade (steek hem in hoogste versnelling en je moet er niet meer aan komen).
met een 18da heb ik geen sportzetels, geen zetelverwarming,...
dat zijn ook zaken die het comfort bevorderen.
Ik heb niet zo heel erg veel file.
Bij mijn woon-werkverkeer (65km enkel) is er 55km autostrade (steek hem in hoogste versnelling en je moet er niet meer aan komen).
Met sportzetels, zetelverwarming, automaat heb ik ervaring.
Het comfort verhogend element, in een auto, is voor mij dan zowat: + 0.5% + 0.01% en 100%. (Navi krijgt nog +20%)
Een automaat gebruik je als je vertrekt en niet alleen in de file…
Een 2 reeks met automaat is bijgevolg, aanzienlijk comfortabeler en veel vlotter als een X1 zonder….automaat
Je moet keuzes maken in het leven.
Ik heb nog nooit een automaat gehad en weet dus nt wat ik mis.
Eens je het gehad hebt wil je wellicht nt meer zonder.
Voor de andere optis is dat ook zo.
Ik zou nt meer zonder sportstoelen en zetelverwarming kunnen.
Budget is beperkt en dan kies ik vr meer andere opties dan vr pks en automaat
Je moet keuzes maken in het leven.
Ik heb nog nooit een automaat gehad en weet dus nt wat ik mis.
Eens je het gehad hebt wil je wellicht nt meer zonder.
Voor de andere optis is dat ook zo.
Ik zou nt meer zonder sportstoelen en zetelverwarming kunnen.
Budget is beperkt en dan kies ik vr meer andere opties dan vr pks en automaat
Budget, automaat (gratis), evenveel diesel Pk's en al uw opties, is geen enkel probleem, als je voor een 2 reeks i.p.v. een X1 gaat (chassis is gelijk)
Als sportstoelen met verwarming, voorrang hebben op een automaat, moet je misschien eens gaan test rijden.
Maar ik weet, niet iedereen kijkt naar de zelfde horizon
Budget, automaat (gratis), evenveel diesel Pk's en al uw opties, is geen enkel probleem, als je voor een 2 reeks i.p.v. een X1 gaat (chassis is gelijk)
Als sportstoelen met verwarming, voorrang hebben op een automaat, moet je misschien eens gaan test rijden.
Maar ik weet, niet iedereen kijkt naar de zelfde horizon
Ik heb een testrit gemaakt met een x1 18da en vond dat nt zo leuk rijden met de automaat.
X1 vind ik veel mooier dan 2reeks
+1. Ook niet goed voor de herverkoopwaarde, BMW's zonder automaat zijn meestal niet heel populair tweedehands
Wij hebben nu wel een 18d gekozen, maar dan nog zit die ruim in de opties en was een automaat wel mogelijk geweest als we dat echt wilden. M.a.w. die keuze is bijzonder persoonlijk. Heb al vaak met automaten gereden en voor file kilometers is dat briljant. Als dat niet het geval is (geen/weinig file), dan zie ik het probleem niet, en meer nog mijn voorkeur qua comfort is dan ook voor sportzetels en zetelverwarming. Het algemene comfort van je zetel voel je elke seconde. Zetelverwarming maakt 's ochtends vertrekken niet langer een marteling van 10 minuten bevriezen, maar onmiddellijk behaaglijk comfort. Vertrekt natuurlijk wel vanuit het idee dat schakelen leuk is, als je dat al niet vindt kunnen we hier niet over discussiëren. Schakelen in de file daarentegen vindt niemand fijn.
De suggestie om dan maar voor een 2-reeks te gaan snap ik niet, upgrade die naar 17" velgen (het is al geen beauty en op 16" is hij gewoon lelijk) en de prijs is quasi hetzelfde (bij identieke motor).
Langs de achterdeur heeft de BMW X1 2017, 1.8i en 2.0i plots een 7 trap automaat met dubbele koppeling i.p.v. de vroegere Aisin Warner klassieke 6 traps.
De Mini en 2 reeks zal dan ook wel volgen...
Comment