Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke versnellingsbak zit er momenteel in uw auto?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik was maar wat aant zeveren e. Weet ik veel wa wanneer ontwikkeld geweest is. Ik ben geen wandelende encyclopedie.

Ik kan gewoon niet begrijpen dat je als autoliefhebber automaat boven manueel verkiest. Ik wordt daar zelf ambetant van. :-)

Kan weer is ni mijn bericht aanpassen. Wanneer gaat dees forum eindelijk is goed werken?

Comment

Automaat natuurlijk!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
        Ik was maar wat aant zeveren e. Weet ik veel wa wanneer ontwikkeld geweest is. Ik ben geen wandelende encyclopedie.

Ik kan gewoon niet begrijpen dat je als autoliefhebber automaat boven manueel verkiest. Ik wordt daar zelf ambetant van. :-)

Kan weer is ni mijn bericht aanpassen. Wanneer gaat dees forum eindelijk is goed werken?
        Ik begrijp het ook niet maar dan omgekeerd.
        Hoe kan je tevreden zijn als zowat het belangrijkste onderdeel onderbreekt? Namelijk de automatische versnellingsbak.
        En vooral de koppelomvormer vind ik geweldig! Lichtjes verhoogd toerental en met hoog koppel vertrekken.
        Dat gedoe met die aangrijpende slippende platen die je met de voet bedient en de manuele bediening van de selectie van de tandwielen lijkt echt nog iets uit de jaren dertig of zo vind ik.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
          En vooral de koppelomvormer vind ik geweldig! Lichtjes verhoogd toerental en met hoog koppel vertrekken.
          Dat gedoe met die aangrijpende slippende platen die je met de voet bedient en de manuele bediening van de selectie van de tandwielen lijkt echt nog iets uit de jaren dertig of zo vind ik.
          Kan ik alleen maar beamen. Wel jammer dat ze die niet overal in zetten en al eens tevreden moet zijn met een dubbele koppeling. Ook geen straf natuurlijk maar geef mij maar deze met koppelomvormer.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Al een geluk dat ze in the fast and the furious manueel blijven rijden. Zou nogal een saaie film zijn anders!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke
              Al een geluk dat ze in the fast and the furious manueel blijven rijden. Zou nogal een saaie film zijn anders!

Maar die hebben wel een bak met 31 verzetten.
              Dat is nog van een andere categorie.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke

Bij the fast and the furious gaat het al lang niet meer over de auto's zelf jammer genoeg.

Comment

Ging het daar dan ooit over de auto's zelf?

Trouwens raar dat het jou niet lukt om een bericht aan te passen, want bij mij lukt dat wel gewoon.
                  Last edited by knight-rider; 06/05/2017, 19:11.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Kan ik alleen maar beamen. Wel jammer dat ze die niet overal in zetten en al eens tevreden moet zijn met een dubbele koppeling. Ook geen straf natuurlijk maar geef mij maar deze met koppelomvormer.
                    Bedoelen jullie dan de traditionele automaat zoals die in de BMW met 8 versnellingen bvb?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                      Ging het daar dan ooit over de auto's zelf?

Trouwens raar dat het jou niet lukt om een bericht aan te passen, want bij mij lukt dat wel gewoon.
                      De eerste films tem Tokyo drift.

Soms wel soms niet. En als het niet gaat mag ik wel 20 keer proberen.

Comment

Naar mijn mening gaan de films eigenlijk over de vriendschapsbanden tussen de personages, ze vormen eigenlijk een hechte "familie".
                        De auto's zijn maar een middel om het verhaal te vertellen.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Bedoelen jullie dan de traditionele automaat zoals die in de BMW met 8 versnellingen bvb?
                          Inderdaad, en zoals er in jou 7 ene zit.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Inderdaad, en zoals er in jou 7 ene zit.
                            Is inderdaad wel een goede versnellingsbak, de beste die ik had tot heden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

Klopt :s er zou eigenlijk nog een stand tussen normaal en sport moeten zijn... want in sport schakelen ze dan weer veel te laat op.
                              klopt niet volgens mij, alles hangt af van de stand van je gaspedaal, bij mij meer dan 50 - 60 % ingedrukt en gaat vlot over 2.000 toeren, en bij gas lossen schakelt deze direct hoger ;-)

Comment

525 ZF8
                                135 DKG7
                                XR 6v pro

Comment

Working...
                                X