Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Allroad Quattro - Mercedes E Break All Terrain - Volvo V90 Cross Country

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A6 Allroad Quattro - Mercedes E Break All Terrain - Volvo V90 Cross Country

Op zoek naar een volgende bedrijfswagen...
    Met volgende eigenschappen : diesel (+- 80K km/jaar) - ruim - vierwielaandrijving - sleepvermogen + 2 ton - budget 60-70K Eur
    En ook een paar opties zoals : navigatie, upgrade luidsprekers, verduisterde ruiten, sportzetels, trekhaak...
    Dus kwam ik bij de 'alle terreinwagens' uit....
    Maar welke heeft jullie voorkeur?

Audi A6 allroad quattro : 3,0 liter - 190pk : 67.750 Euro

Mercedes E220 d 4MATIC All Terrain : 2,0 liter - 194pk : 72.000 Euro

Volvo V90 Cross Country D4 Geartronic : 2,0 liter - 190pk : 62.850 Euro

alle opmerkingen / info welkom...

En als 'outsider' toch ook nog even gekeken naar de nieuwe Range Rover : de Velar....

Range Rover Velar : 2,0 liter - 184pk : 68.475 Euro

Hier absolute voorkeur voor de V90. Bij mijn bezoek aan de garage gisteren in eentje gezeten. Zalige machine en minder 13 in een dozijn design, dan de Audi of Benz

Comment

no brainer, de mercedes. nieuwste van de hoop, overtreft de audi op vlak van taks.
      geen idee hoe dat bij volvo zit maar ik ben vb zeer tevreden over de mercedes 24/7 service. stond overlaatst in panne met een kapotte alternator/batterij
      lets have some more member berries

Comment

No brainer, Audi.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          No brainer, Audi.

jaarlijkse taks of vaa is wel veel hoger

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa

jaarlijkse taks of vaa is wel veel hoger
            Ja daar heb je helemaal gelijk.

Maar qua interieur kwaliteit en de romige 6 cilinder in het vooronder kan de opgegeven concurrentie toch niet tegen op.

Dus alles hangt af van wat de TS echt verwacht .

Comment

190 pk uit een 3.0 V6 diesel, huh?
              Dit moet een Audi kenner me eens uitleggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose
                190 pk uit een 3.0 V6 diesel, huh?
                Dit moet een Audi kenner me eens uitleggen
                Dicht geknepen, kan je ook in 204, 252 en 272 krijgen.
                In de Allroad is enkel de V6 beschikbaar

A4 Allroad heeft de ,2.0TDI 190 en 3.0TDI 252

Comment

Waarom knijpen ze die nog dicht?
                  Uitstoot is tegenwoordig toch hetzelfde tussen al de verschillende pk versies?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose
                    Waarom knijpen ze die nog dicht?
                    Uitstoot is tegenwoordig toch hetzelfde tussen al de verschillende pk versies?
                    Das een antwoord dat ik u verschuldigd moet blijven.

Ik verschoot er ook van, maar niet zo hard als toen ik bij D'ieteren een beest van een A7 zag staan, top config en dan pas doorhad dat ze er een 1.8 in hadden gestoken. :p :p

Comment

Ge schrijft 'alle terreinwagens', maar degene die ge opnoemt zijn eerder veredelde breaks.

Tussen diene hoop zou ik toch ook wel twijfelen, maar als het gamma ruimer mocht, ging ik voor een SUV.

Comment

Rijd nu met Audi Q5 Hybrid. En wou eens 'iets anders' dan SUV, vandaar dus die veredelde breaks. ;-)
                        PS : Range Rover Velar is wel degelijk SUV hé.
                        Als je SUV er bij neemt, wat is dan de voorkeur?

Comment

Ik mag hier niet antwoorden zeker?
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                            Ik mag hier niet antwoorden zeker?
                            Nee Gert, we weten al dat je Mercedes zou kiezen.

Comment

1 Audi Allroad

2 Volvo Cross Country

3 Mercedes E All Terrain

4 SUV'kes

Comment

Wij hebben een A6 thuis, is een super auto! Maar uit deze lijst zou ik voor de V90 CC gaan, ziet er super uit en Volvo heeft tegenwoordig wel een goed en hip imago!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Nee Gert, we weten al dat je Mercedes zou kiezen.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Nu, een beetje jammer feitelijk dat, indien je voor een Allroad zou kiezen, natuurlijk is dat je met een fantastische motor en wagen onderweg bent maar niet tot uiting zal komen door het dichtgeknepen vermogen. Maar daar zijn oplossingen voor natuurlijk...
                                    Mocht je toch niet voor een Audi gaan zou ik toch ook absoluut voor een Volvo kiezen.
                                    Succes!

Comment

hoe zijn de taxen eigenlijk op een dichtgeknepen 3.0 6 cil? op niveau van pakweg een 2.0 4 cil of blijft die tax op de cil inhoud

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        hoe zijn de taxen eigenlijk op een dichtgeknepen 3.0 6 cil? op niveau van pakweg een 2.0 4 cil of blijft die tax op de cil inhoud
                                        3.0TDI 190pk
                                        De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 980,7 EUR
                                        De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 976,91 EUR

Comment

Working...
                                        X