Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke auto zou jij kiezen voor 70K?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
    B3 zit met wat opties toch tegen de 80?
    Je krijgt ook korting eh.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
      B3 zit met wat opties toch tegen de 80?
      Ik zat op 74.5K, hopende dat er toch nog iets van korting wordt gegeven. (enige nadeel bij de alpina is dat ik geen liefhebber ben van de velgen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy

Ik zat op 74.5K, hopende dat er toch nog iets van korting wordt gegeven. (enige nadeel bij de alpina is dat ik geen liefhebber ben van de velgen)
        Alle jong, ik ben compleet weg van die hun design.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Existentiële vraag... lastig op te antwoorden Ik ga er voor 't gemak van uit dat ik die 70.000 stuksla op een auto die ik niet kies voor de praktische kant van mijn transporteisen. Die dek ik af met een tweedehandse Japanner in break-vorm die mee in die 70.000 moet geraken

From the top of my mind...

1. Caterham Seven 485 R met wat extra opties.
          (http://int.caterhamcars.com/sites/de...en-485-3_1.jpg)

2. Morgan EV3 met een shitload aan bespoke materiaal.
          (https://www.morgan-motor.co.uk/wp-co...6/02/ev3h2.jpg)

3. Lotus Exige Sport 350 Roadster - in de hoop dat er voldoende afgepingeld kan worden om tot aan de 70.000 te komen
          (http://www.lotuscars.com/sites/defau...E2%20SMALL.jpg)

4. Renault Alpine A110 (ok het dak kan niet open maar dat heb ik er bij deze kar wel voor over)
          (http://images.car.bauercdn.com/pagef...lpine_a110.jpg)

5. Mazda MX-5 ND 2.0, onder handen genomen door BBR GTI en met de Stage 1 turbo opgetrokken tot 250 pk (en om hem hier gehomologeerd te kregen zal ik wat flappen van die 70.000 spenderen aan iemand die dat voor mij wilt doen )
          (http://www.bbrgti.com/site/wp-conten...BR-Turbo-1.jpg)

6. Alfa Romeo 4C Spider
          (http://www.musclecarszone.com/wp-con...Is-65495-9.jpg)

Hmm... er zit precies een patroon in. Klein, twee zitplaatsen, roadster, licht – en geen Duitsers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
            Existentiële vraag... lastig op te antwoorden Ik ga er voor 't gemak van uit dat ik die 70.000 stuksla op een auto die ik niet kies voor de praktische kant van mijn transporteisen. Die dek ik af met een tweedehandse Japanner in break-vorm die mee in die 70.000 moet geraken

From the top of my mind...

1. Caterham Seven 485 R met wat extra opties.
            (http://int.caterhamcars.com/sites/de...en-485-3_1.jpg)

2. Morgan EV3 met een shitload aan bespoke materiaal.
            (https://www.morgan-motor.co.uk/wp-co...6/02/ev3h2.jpg)

3. Lotus Exige Sport 350 Roadster - in de hoop dat er voldoende afgepingeld kan worden om tot aan de 70.000 te komen
            (http://www.lotuscars.com/sites/defau...E2%20SMALL.jpg)

4. Renault Alpine A110 (ok het dak kan niet open maar dat heb ik er bij deze kar wel voor over)
            (http://images.car.bauercdn.com/pagef...lpine_a110.jpg)

5. Mazda MX-5 ND 2.0, onder handen genomen door BBR GTI en met de Stage 1 turbo opgetrokken tot 250 pk (en om hem hier gehomologeerd te kregen zal ik wat flappen van die 70.000 spenderen aan iemand die dat voor mij wilt doen )
            (http://www.bbrgti.com/site/wp-conten...BR-Turbo-1.jpg)

6. Alfa Romeo 4C Spider
            (http://www.musclecarszone.com/wp-con...Is-65495-9.jpg)

Hmm... er zit precies een patroon in. Klein, twee zitplaatsen, roadster, licht – en geen Duitsers
            deftige keus !

Comment

Misschien is Ac Schnitzer een optie ?
              Je kunt daar ook gekietelde versies van krijgen met bodykit . Gaat ook kwa prijs vergelijkbaar zijn met Alpina.

Comment

en je krijgt er zowat niets korting op. Volgens een consultant bij ons toch, gaan horen en geen toegifte. Waarschijnlijk wegens exclusiviteit?

Comment

70k. Voor mijn vrij easy. Hou veel meer van luxe dan van zeer sportief rijden. Hebben ook 2 kindjes en nemen de auto mee op vakantie.
                  Mochten we niet naar Amerika verhuizen eind augustus was de E220d berline besteld geweest. Ik zou daar dus opnieuw voor gaan. In 7.3 sec aan 100 en een top van 240 is meer dan snel genoeg voor ons.

E220d Berline | AMG exterieur | avantgarde interieur | air body control (luchtverwing) | Premium plus pack (memorypck, pano.schuifdak, burmester surround, parkeer en spiegelpack, ....) | rij-assistentiepack plus, technologie-pack (widescreen cockpit, head-up display, command online) | night pack | verwarmde voorruit+stuur | geklimatiseerde zetels
                  €73.870 inclusief btw, met 10% korting wordt dit 68.800 euro.

KLIK |&| KLAK

Comment

Vreemd genoeg niemand die de jag xf sportbrake aanhaalt, nogthans lekkere bak. Is wss omdat die nog niet beschikbaar is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                      70k. Voor mijn vrij easy. Hou veel meer van luxe dan van zeer sportief rijden. Hebben ook 2 kindjes en nemen de auto mee op vakantie.
                      Mochten we niet naar Amerika verhuizen eind augustus was de E220d berline besteld geweest. Ik zou daar dus opnieuw voor gaan. In 7.3 sec aan 100 en een top van 240 is meer dan snel genoeg voor ons.

E220d Berline | AMG exterieur | avantgarde interieur | air body control (luchtverwing) | Premium plus pack (memorypck, pano.schuifdak, burmester surround, parkeer en spiegelpack, ....) | rij-assistentiepack plus, technologie-pack (widescreen cockpit, head-up display, command online) | night pack | verwarmde voorruit+stuur | geklimatiseerde zetels
                      Idd wel een leuke bak, maar uw vooruitzichten om naar de VS te verhuizen zijn nog beter. Zo ver heb ik mijn vrouw nog niet gerkregen en zal wss ook nooit gebeuren

Comment

Naar waar verhuis je?
                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

E220 komaan eh man . 70k is wel veel voor zo een saai bak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            E220 komaan eh man . 70k is wel veel voor zo een saai bak.
                            Smaken en kleuren.... en prioriteiten. Daarom dat ik ook zei dat het voor MIJ gemakkelijk zou zijn hé ;-)
                            Ik geef nu eenmaal liever 20k uit aan extra opties , comfort en luxe dan aan een sportophanging en extra paarden.
                            Voor mij mag een auto van 70k er ook uitzien als eentje van 40k hoor. Totaal geen last van, ... integendeel
                            Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                            Naar waar verhuis je?
                            Buurt van Auburn Hills, Michigan. Zowat een uurtje boven Detroit.
                            KLIK |&| KLAK

Comment

Smaken en kleuren.... en prioriteiten. Daarom dat ik ook zei dat het voor MIJ gemakkelijk zou zijn hé ;-)
                              Ik geef nu eenmaal liever 20k uit aan extra opties , comfort en luxe dan aan een sportophanging en extra paarden.
                              Voor mij mag een auto van 70k er ook uitzien als eentje van 40k hoor. Totaal geen last van, ... integendeel

Buurt van Auburn Hills, Michigan. Zowat een uurtje boven Detroit.
                              Aha, leuk. Jammer dat er geen rechtstreekse zeeverbinding van daar is ..
                              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy
                                Vreemd genoeg niemand die de jag xf sportbrake aanhaalt, nogthans lekkere bak. Is wss omdat die nog niet beschikbaar is.
                                Nieuw model is nog niet uit.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                  Ge zijt er precies wel zelf fan van Heb er ook aan gedacht toen ik ben gaan zien voor een nieuwe auto, stockwagen zat niet zo ver van de prijs van de golf. Heb er eigenlijk jammer genoeg nooit meer aan gedacht.
                                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                    Misschien omdat die er quasi hetzelfde uitziet als zijn voorganger?

MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Gezien ik single ben zou ik me de nieuwe Alpine a110 aanschaffen. Ben zwaar verliefd op die wagen wegens zijn prachtige design en de gedachtengang erachter.

Mag wel voor je vijftigste verjaardag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                        Idd wel een leuke bak, maar uw vooruitzichten om naar de VS te verhuizen zijn nog beter. Zo ver heb ik mijn vrouw nog niet gerkregen en zal wss ook nooit gebeuren
                                        Mijn vrouw heeft een andere functie binnen haar bedrijf gekregen en verhuist hiervoor naar het hoofdkantoor. Het overtuigen was dus omgekeerd. En we komen na een jaar of 3 terug...
                                        KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten

Ge zijt er precies wel zelf fan van Heb er ook aan gedacht toen ik ben gaan zien voor een nieuwe auto, stockwagen zat niet zo ver van de prijs van de golf. Heb er eigenlijk jammer genoeg nooit meer aan gedacht.
                                          Was vroeger geen fan van mercedes en jaguar vond dat vooral auto's voor oudere mensen. Maar de nieuwe modellen staan me wel aan omdat ze echt een stuk sportiever zijn dan vroeger, ik heb nog nooit mer jaguar gereden dus weet niet wat ervan te verwachten maar het ex en interieur smaakt me wel.

Mijn mogelijke volgende aankoop zal momenteel tussen volgende wagens gaan:
                                          1/Cla AMg 45 shooting brake
                                          2/Bmw 530i full option, M launch pakket en alle M performance parts
                                          3/B3 alpina (met paar opties)
                                          4/Jaguar xf sportbrake

Ik ga met al deze wagens een testrit doen om zo de juiste keuze te kunnen maken alle wagen liggen van prijs ongvr. hetzelfde rond de 70k.

Comment

Working...
                                          X