Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Car Reviews, Videos, and News. AutoGuide.com has the latest new and used car reviews, prices, specifications and videos. Find Auto Insurance, New Car Loans, and get Dealer Price Quotes.
Import- en goedkeuring kosten, kunnen misschien wel oplopen
Het onderhoud kan in de "grote" Opel garages
Donald Trump & Co rijden toch liever met een stoomwagen op steenkool
Car Reviews, Videos, and News. AutoGuide.com has the latest new and used car reviews, prices, specifications and videos. Find Auto Insurance, New Car Loans, and get Dealer Price Quotes.
Import- en goedkeuring kosten, kunnen misschien wel oplopen
Het onderhoud kan in de "grote" Opel garages
Donald Trump & Co rijden toch liever met een stoomwagen op steenkool
Er hangt meestal aan die auto's een groot nadeel. En dat is de herverkoopwaarde.
Een Audi A5 G-Tron automaat met niet al te veel opties die ik zou importeren uit Duitsland voor +/- 40.000 euro. De overblijvende 30.000 euro investeer ik in aandelen.
Een Audi A5 G-Tron automaat met niet al te veel opties die ik zou importeren uit Duitsland voor +/- 40.000 euro. De overblijvende 30.000 euro investeer ik in aandelen.
Goed plan nu de beurzen al meer dan 8 jaar quasi zonder onderbreking aan het stijgen zijn en op een historisch hoogtepunt staan
Toch wel een Maserati word als een exoot gezien terwijl een vergelijkbare 5reeks e klasse of a6 niet veel duurder zijn.
Klopt, bij m'n configuratie van de 530i zit ik zelfs al boven de prijs dat ik voor de ghibli betaald heb, en sommige klanten waarderen dat ik met zo'n wagen rij anderen reageren jaloers. En ik heb zoiezo een wagen nodig met grotere laadruimte dus break of suv en aangezien laatste niet mijn ding is moet het een break worden, ook gaan we jaarlijks op skireis en moeten de 2 kleine spruiten mee + hond in de koffer + kofferbak op het dak.
Ik gebruik de ghibli daily als ik in verlof ben , maar het heeft natuurlijk ook wel z'n voordelen om weinig met de Italiaan te rijden zo blijft hij voor mij nog exclusief en nieuw, er is ook nog geen krasje te bespeuren zelfs op de velgen niet en het blijft genieten als ik ermee rij m'n vrouw rijdt liever met de audi... ze vind de ghibli te bruut om ermee te rijden en voelt zich er ook onzeker in, ze zit er wel liever in als passagier. Vorig weekend naar eurodisney geweest, was de eerste keer dat ik eens een langere trip kon doen ermee en was toch wel genieten, ook ongelooflijke zotten tegen gekomen op de snelweg... gasten die rechts inhalen en via pechstrook toen het wat drukken was ook bijna getuige geweest van een ongeval toen iemand rechts inhaalde en de persoon op de middenrijstrook naar 1ste vak wilde gaan.
M'n vrouw heeft me wel uitgelachen aan de benzinepomp... moest tanken en was vergeten aan welke kant klepje van de tank zat en natuurlijk aan de verkeerde kant van de pomp gereden, dan toerke moeten rond rijden om aan andere kant te geraken want stonden al paar auto's achter me, bewijst nog eens hoeveel ik ermee rij
Comment