Een Ghibli is toch ook een daily? Je moet daar mee rijden met zo'n italiaan of dat loopt slecht af.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke auto zou jij kiezen voor 70K?
Collapse
X
-
Een 2e hands “Cadillac ELR” zou me wel kunnen bekoren, ziet er alvast origineel uit.
Car Reviews, Videos, and News. AutoGuide.com has the latest new and used car reviews, prices, specifications and videos. Find Auto Insurance, New Car Loans, and get Dealer Price Quotes.
Import- en goedkeuring kosten, kunnen misschien wel oplopen
Het onderhoud kan in de "grote" Opel garages
Donald Trump & Co rijden toch liever met een stoomwagen op steenkool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk BerichtenEen 2e hands “Cadillac ELR” zou me wel kunnen bekoren, ziet er alvast origineel uit.
Car Reviews, Videos, and News. AutoGuide.com has the latest new and used car reviews, prices, specifications and videos. Find Auto Insurance, New Car Loans, and get Dealer Price Quotes.
Import- en goedkeuring kosten, kunnen misschien wel oplopen
Het onderhoud kan in de "grote" Opel garages
Donald Trump & Co rijden toch liever met een stoomwagen op steenkool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenBuren moet je je niet aantrekken , klanten is wat anders natuurlijk. Maar zou er nu iemand nog opkijken van een ghibli?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenEen Audi A5 G-Tron automaat met niet al te veel opties die ik zou importeren uit Duitsland voor +/- 40.000 euro. De overblijvende 30.000 euro investeer ik in aandelen.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
Toch wel een Maserati word als een exoot gezien terwijl een vergelijkbare 5reeks e klasse of a6 niet veel duurder zijn.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
Pffffff exoot, je hebt tegenwoordig al een 2de hands Ghibli voor de prijs van een deftig aangeklede Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
Toch wel een Maserati word als een exoot gezien terwijl een vergelijkbare 5reeks e klasse of a6 niet veel duurder zijn.
Ik gebruik de ghibli daily als ik in verlof ben , maar het heeft natuurlijk ook wel z'n voordelen om weinig met de Italiaan te rijden zo blijft hij voor mij nog exclusief en nieuw, er is ook nog geen krasje te bespeuren zelfs op de velgen niet en het blijft genieten als ik ermee rij m'n vrouw rijdt liever met de audi... ze vind de ghibli te bruut om ermee te rijden en voelt zich er ook onzeker in, ze zit er wel liever in als passagier. Vorig weekend naar eurodisney geweest, was de eerste keer dat ik eens een langere trip kon doen ermee en was toch wel genieten, ook ongelooflijke zotten tegen gekomen op de snelweg... gasten die rechts inhalen en via pechstrook toen het wat drukken was ook bijna getuige geweest van een ongeval toen iemand rechts inhaalde en de persoon op de middenrijstrook naar 1ste vak wilde gaan.
M'n vrouw heeft me wel uitgelachen aan de benzinepomp... moest tanken en was vergeten aan welke kant klepje van de tank zat en natuurlijk aan de verkeerde kant van de pomp gereden, dan toerke moeten rond rijden om aan andere kant te geraken want stonden al paar auto's achter me, bewijst nog eens hoeveel ik ermee rijLast edited by Schnippy; 03/06/2017, 07:26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Never, Audi moet ingeruild worden.
Metaxa : met korting incl. btw.
Zojuist vernomen dat de Jag XF een sportbrake uitbrengt !!!!!2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
Zal goed remmen met die "sportremmen".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
Zal goed remmen met die "sportremmen".
Comment
-
Als't keramische zijn zal het gene vetten zijn als ze koud hebben.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Als't keramische zijn zal het gene vetten zijn als ze koud hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenV60 Polestar, of anders nog wat doorsparen voor de Giulia Quadrifoglio.
Comment
Comment