Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke auto zou jij kiezen voor 70K?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichten

niks doorsparen, gewoon naar dealer gaan, vragen of ze nog iets aan de prijs doen, duiten op tafel leggen en buiten rijden.
    Alsk nen Alfa romeo koop zal ik bij u langskomen en 50k geven voor de 4C en ermee buiten rijden.

Verder staat er woensdag een testrit met een Cla Amg nieuwe versie op het programma schijnt zot bakje te zijn nu eens meemaken of het echt zo is en natuurlijk de launch control eens testen esp af en gaan met de banaan.

Comment

Prestaties zullen top zijn. Spijtig van de achterkant vind dat het echt heel de auto uit proportie trekt. Die lichten zijn wansmakelijk, de voorkant kan ik wel pruimen. Maar smaken verschillen. Ik denk ook dat je met 70k echt wel beter kunt spenderen. Wagen kost zo veel voor war het is.

Comment

79 series landcruiser, al zal 70k nipt zijn en waarschijnlijk zonder opties, zeker met alle invoerkosten. De enige V8 dat ik zou rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk Berichten
          Prestaties zullen top zijn. Spijtig van de achterkant vind dat het echt heel de auto uit proportie trekt. Die lichten zijn wansmakelijk, de voorkant kan ik wel pruimen. Maar smaken verschillen. Ik denk ook dat je met 70k echt wel beter kunt spenderen. Wagen kost zo veel voor war het is.
          Ik zie liever een cla dan een 2 reeks.

Comment

Even tussendoor, ik vind je denkwijze de omgekeerde van de mijne. Wat mag...
            ik bedoel, ik kies eerst een model en merk volgens mijn behoeften en kijk dan pas naar de prijs...

En eerlijk gezegd, die vielen allemaal binnen budget.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
              Even tussendoor, ik vind je denkwijze de omgekeerde van de mijne. Wat mag...
              ik bedoel, ik kies eerst een model en merk volgens mijn behoeften en kijk dan pas naar de prijs...

En eerlijk gezegd, die vielen allemaal binnen budget.
              Denkwijze is gewoon om hier op het forum voorstellen te krijgen binnen m'n budget.. bij de Maserati is het gelukt, zonder het forum zou ik zelfs nooit gaan kijken zijn want kende het model zelfs niet en ook dacht ik dat maserati onder de 120k niet bestond.

@jacothom: die landcruiser is te groot voor m'n garage

Comment

Infiniti Q60, in de juiste kleur zou die ferm naast de Ghibli staan.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Denkwijze is gewoon om hier op het forum voorstellen te krijgen binnen m'n budget.. bij de Maserati is het gelukt, zonder het forum zou ik zelfs nooit gaan kijken zijn want kende het model zelfs niet en ook dacht ik dat maserati onder de 120k niet bestond.

@jacothom: die landcruiser is te groot voor m'n garage
                  Een garage kunt ge verbouwen hé

Comment

En met de zwaarste benzine (3.0t 407pk) en duurste versie met alle opties komt dat binnen budget

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Hoeveel moet een Giulia QF kosten, netto?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                        Hoeveel moet een Giulia QF kosten, netto?
                        of een Stelvio met dezelfde motor, wat eigenlijk een grote hatchback is...

Comment

Naargelang de opties, vanaf 70k netto, kan ook zomaar 85k zijn met alles erop

Comment

CLA is een wagen die precies te lang in de oven heeft gezeten waardoor de achterkant uitgelopen is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                              CLA is een wagen die precies te lang in de oven heeft gezeten waardoor de achterkant uitgelopen is.
                              C break amg past ook binnen budget maar kvind de cla wel iets sportiever ogen en speciaal.. bmw 3, merc C en audi a4 break gelijken allen beetje op elkaar. Begrijp wel dat sommigen dit model niet kunnen waarderen, moest het binnen m'n budget gepast hebben zou een cls ook wel een optie geweest zijn.

Comment

testrit cla 45 aan't doen, stukken beter dan de c 43! Ongelooflijk snel, maar o zo moeilijk om je aan de limieten te houden in sport + . Launch control getest en is beetje gelijkaardig als insane/ludacrous mode op de tesla maar dan met de bijhorende sound die het compleet af maakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Last edited by Schnippy; 14/06/2017, 15:32.

Comment

exterieur fotootje?
                                  2.0 JTDm

Comment

Genesis G80

De coupé

Genesis g90

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...201?asrc=st|as

Lekker low profile, want het is maar een Hyundai...
                                    Zit je nieuw juist op je € 70.000

Last edited by ; 14/06/2017, 18:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock
                                      exterieur fotootje?
                                      geen exterieur getrokken, was niet mijn configuratie dus ging vooral om interieur en motor.

Wel video : https://streamable.com/4dd75

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Last edited by Schnippy; 14/06/2017, 21:34.

Comment

BMW M3

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          BMW M3

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                          Ik koop geen 2de hands en al zeker geen met sportieve motor. (nieuw boven budget) Gisteren 4x launch control gedaan met de cla dus de persoon die deze demo wagen zal kopen zal toch een wagen hebben die al een beetje heeft afgezien van de testritten.

Comment

Working...
                                          X