Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke auto zou jij kiezen voor 70K?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Weet niet wat ik met een c63 zou moeten gaan aanvangen hier in Belgie, zou gewoon zonde van m'n zuur verdiende centen zijn. En sponsor al genoeg de staat met belastingen dat ik ni ook nog ns me zal blauw betalen aan taxen op een auto en boetes. Rs is een heel andere auto dan een s een c63 bij een 43 is nagenoeg identiek.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

    Comment


    • Je kan perfect het C63 vermogen volledig gebruiken, tenzij je telkens in de spits rijd. een 63 is totaal andere koek dan een 43, ik weet het het omdat ik af en toe een 63 tot mn beschikking heb.
      de hernemingen ven een 43 zijn ca va niet slecht maar ook niet wauw, van een 63 daarentegen vind ik ze behoorlijk indrukwekkend , vooral op hogere snelheden.

      ik weet natuurlijk niet waar jij woont, ik woon hier in de vlaamse ardennen en zit toch regelmatig planché met mn 418pk'tjes, zelfs met de C63 gebeurt dit. Als je de zondag vroeg genoeg om koeken gaat haal ik regelmatig wel eens 200+ dus hoezo vermogen niet kwijt kunnen????

      mijn neef heeft een ghibli Q4 de 410 pk versie, die haalt er ook bijna dagelijks 220 mee hier op een stukje tussen 2 ronde punten,het is op den duur een sport geworden, je moet willen he


      ik begrijp natuurlijk als je een 43 kiest voor het fiscale plaatje. (Om dezelfde reden heb ik mij indertijd ook een hybride gekocht,) als je dan kiest voor het fiscale doe het dan ineens goed en koop u C klasse hybride.
      Als je een sportbak wil , doe het dan ineens ook goed en koop een 63 en geen 2 halve oplossingen, dan liever 1 deftige keuze.

      dat is juist mijn gedacht he , elk zijn goesting.









      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
        Je kan perfect het C63 vermogen volledig gebruiken, tenzij je telkens in de spits rijd. een 63 is totaal andere koek dan een 43, ik weet het het omdat ik af en toe een 63 tot mn beschikking heb.
        de hernemingen ven een 43 zijn ca va niet slecht maar ook niet wauw, van een 63 daarentegen vind ik ze behoorlijk indrukwekkend , vooral op hogere snelheden.

        ik weet natuurlijk niet waar jij woont, ik woon hier in de vlaamse ardennen en zit toch regelmatig planché met mn 418pk'tjes, zelfs met de C63 gebeurt dit. Als je de zondag vroeg genoeg om koeken gaat haal ik regelmatig wel eens 200+ dus hoezo vermogen niet kwijt kunnen????

        mijn neef heeft een ghibli Q4 de 410 pk versie, die haalt er ook bijna dagelijks 220 mee hier op een stukje tussen 2 ronde punten,het is op den duur een sport geworden, je moet willen he


        ik begrijp natuurlijk als je een 43 kiest voor het fiscale plaatje. (Om dezelfde reden heb ik mij indertijd ook een hybride gekocht,) als je dan kiest voor het fiscale doe het dan ineens goed en koop u C klasse hybride.
        Als je een sportbak wil , doe het dan ineens ook goed en koop een 63 en geen 2 halve oplossingen, dan liever 1 deftige keuze.

        dat is juist mijn gedacht he , elk zijn goesting.
        Kheb respect voor uw mening maar de mijne is toch iets anders ik zie een SQ4 ghibli en c63 ook als halve oplossingen hoor, Laferarri dat is een deftige keuze 800pk ipv. 400pk'tjes. btw als gij de zondag uw koeken gaat halen aan 200km+/u woont uw bakker dan op 50km ofzo en aan een autosnelweg?

        Ik geniet ook meer van een binnenweg met leuke bochten dan een autostrade... sneller rijden dan 170km/u zegt mij weinigen ben al eens rijbewijs kwijt geweest dus zegt me nu nog minder , daarom misschien dat voor mij dan een c43 zou volstaan, neem je wss sneller bochten mee dan een c63 door de 4matic.
        Last edited by Schnippy; 15/07/2017, 22:27.

        Comment


        • Bij een laferrari heb je het over een compleet ander budget, ik heb het over betaalbare auto's tot maximaal 100d€.

          mijne bakker is tezien naar welke ik ga , de ene een km of 9 en de andere een km of 25 telkens heen en terugen niet aan de snelweg. (en het zijn allemaal binnenwegen .) heb daar al een paar keer enkele anderen proberen te volgen, maar ik heb te weinig pk's daarvoor .



          maar in elk geval welke je ook kiest het blijven beide leuke auto's. en alvast proficiat ermee.



          Comment


          • Ik heb destijds ook de C63 overwogen en uitgebreid testgereden. Die V8 is een dijk van een motor, en geeft de C idd superprestaties, die zeker nog een klasse hoger zijn dan C43. De C43 is al heel snel, en de C63 is zot snel.
            Ik heb toch de C43 (toen nog C450) gekozen, omdat heel snel voor mij voldoende was, en omdat ik de 4Matic als voordeel zag. Ook was de C63 25k duurder, en zuipt 'm snel 3l/100km meer. Deze meerkost, en het evenredig veel duurdere fiscale plaatje, hebben mij de C450 late kiezen, en daar heb ik tot vandaag nog geen seconde spijt van gehad. Dat ding is normaal te rijden, en in Sport+ wordt het een zalig klinkende raket. Ik ben blij dat ik hier 35k km per jaar mag mee rijden.
            Ondertussen ben ik al zo gewoon aan de power, dat ik mijn 991 GTS traag begin te vinden door z'n gebrek aan koppel. :-P

            Maar, de C63s is echt de max!
            OO 00 OO

            Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

            Comment


            • Eerlijk gezegd: ik zou voor 70k niet 1 auto kiezen, maar 2.
              Als ik de aangehaalde auto's lees, dan denk ik: ja veel vermogen, maar nog steeds geen echte sportwagen (denk ik, nooit mee gereden, maar sowieso toch zwaar) en waarschijnlijk toch ook weer niet super praktisch.
              Dus voor 70k bijvoorbeeld (maar het moet niet Mazda zijn): Mazda 6 2.2D 175pk SkyCruise (40k) en MX-5 2.0 SkyCruise (<30k)
              Allebei auto's die niet de snelste zijn, maar wel iedere dag een glimlach op je gezicht zullen toveren.
              Maar ik woon dan ook in de Kempen en niet in de Vlaamse Ardennen: naar de bakker ga ik met de fiets, want sneller, gemakkelijker en dichtbij.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik heb destijds ook de C63 overwogen en uitgebreid testgereden. Die V8 is een dijk van een motor, en geeft de C idd superprestaties, die zeker nog een klasse hoger zijn dan C43. De C43 is al heel snel, en de C63 is zot snel.
                Ik heb toch de C43 (toen nog C450) gekozen, omdat heel snel voor mij voldoende was, en omdat ik de 4Matic als voordeel zag. Ook was de C63 25k duurder, en zuipt 'm snel 3l/100km meer. Deze meerkost, en het evenredig veel duurdere fiscale plaatje, hebben mij de C450 late kiezen, en daar heb ik tot vandaag nog geen seconde spijt van gehad. Dat ding is normaal te rijden, en in Sport+ wordt het een zalig klinkende raket. Ik ben blij dat ik hier 35k km per jaar mag mee rijden.
                Ondertussen ben ik al zo gewoon aan de power, dat ik mijn 991 GTS traag begin te vinden door z'n gebrek aan koppel. :-P

                Maar, de C63s is echt de max!
                Ben van zelfde mening.

                Comment


                • Een VW Golf Variant Highline TGI DSG7 voor mijn vrouw en de nieuwe Seat Ibiza op CNG met DSG7 voor mij. Van de overschot zou ik mij een mooie racefiets kopen en nog een deel aan een goed doel schenken.

                  Comment


                  • Volhouden is de boodschap

                    Comment


                    • Als fiscale en praktische overwegingen niet meetellen, enkel catalogusprijs (inclusief opties), dan moet het een RS3 sedan zijn. Vroeger had ik gezegd een Cayman, maar sinds ze die gecastreerd hebben zegt hij me niets meer.

                      Comment

                      Working...
                      X