Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Golf GTI performance of Peugeot 308 GTI 270

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De Peugeot aja, VW Golf is in geen jaren meer vernieuwd, uiterlijk dan toch. 308 blijft mijn favoriet in zijn klasse, al iemand gezien hoe perfect die op zijn wielen staat? Zelf het standaard model heeft geen verlaging nodig, gewoon perfect!

Je kan je mening is vragen, maar wat ik uiteindelijk zou doen is informeren, testrijden en film'kes kijken. Doe ik altijd voor ik iets koop. Ikzelf zou al tevreden zijn met de GT line, de looks, de power heb ik toch ni nodig. 130 pk is meer dan voldoende voor mijn dagelijkse ritjes. :-)

Comment

Die filmpjes.
      Standaard met 4 man tegen gestripte............

Kan ook een filmpje posten dat ik een Lambo achter mij hou op circuit.
      Die mens zal het tempo goed genoeg gevonden hebben anders zou hij mij wel voorbij gaan.
      Dat kwam niet omdat mijn auto sneller of beter is.

Wat mij wel opvalt, als hij schakelt maakt dat even veel lawaai als in mijn Iveco vrachtwagen uit 1995.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Die filmpjes.
        Standaard met 4 man tegen gestripte............

Kan ook een filmpje posten dat ik een Lambo achter mij hou op circuit.
        Die mens zal het tempo goed genoeg gevonden hebben anders zou hij mij wel voorbij gaan.
        Dat kwam niet omdat mijn auto sneller of beter is.

Wat mij wel opvalt, als hij schakelt maakt dat even veel lawaai als in mijn Iveco vrachtwagen uit 1995.
        Voila, er zijn zoveel andere parameters dan de wagen.

Dat gezegd zijnde, gaat die peugeot wel goed precies.

Ik denk als daily je eenvoudigweg geen betere hothatch dan een golf gti kan hebben.

Ik heb zelf een Meg RS gehad als daily voor meer dan een jaar en daar moest je veel compromissen voor sluiten.

Ik heb datzelfde gevoel een beetje bij de peugeot. De Golf is een veilige keuze, maar mss ietwat saai.

De peugeot heeft mss meer frivoliteit, maar dan vraag ik me af waarom je niet nóg harder wenst.

Ofwel pak je een "comfy"/dagelijks inzetbare hothatch zoals de golf, ofwel ga je all the way voor een beenharde hothatch.

Die peugeot valt er precies tussenin waarom ik niet echt inzie waarom je die boven een andere hothatch zou verkiezen.

Maar dat is natuurlijk mijn mening altijd welkom om bijkomende info over de peugeot te verschaffen
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Ik zou voor de Leon cupra gaan, veel meer waar voor je geld als de Golf GTi, die echt saai en emotieloos rijdt, precies een diesel.
          Met de 308 geen ervaring, maar dit is hetzelfde blok als de RCZ R en die haalt zijn 270pk niet.

Comment

Working...
          X