Ok, tegen eind september moet er een nieuwe wagen klaarstaan maar omdat de huidige levertijd voor de C nu 4 maand bedraagt moeten er nu al knopen doorgehakt worden. Ik kan dus helaas niet wachten op de nieuwe 2.0 in de C.
Mijn bedrijf werkt niet met leasebudgetten maar eerder met vooraf goedgekeurde offertes waar dan optie op bijgeplakt mogen worden, waarvan de prijs dan worst case (indien geen invloed op restwaarde) door 48 gedeeld wordt.
Ik heb al gefilterd, maar deze 2 blijven mijn hoofd toch pijnigen:
Audi A4 Sport 2.0 Ultra + Business Pack -> AYPQAQ2X
€38.557
+ 2 liter 150pk -> aangenamer rijden, maar sta ook 50% van de tijd in de file
+ Standaard Xenon
+ Zit er goed in elkaar geschroefd
+ Eigen bijdrage zal lager zijn dan de C
+ Goed infotainment systeem
- Nooit een audi fan geweest, dus de wagen laat me een beetje koud
- Buiten Business Pack en Sport lijn geen andere opties
- Neerklapbare achterbank niet standaard, en geen zin om daar €500 euro voor te betalen
- Stoffen zetels
Mercedes C-klasse 180d + Professional Pack + Design Pack + Avantgarde Exterieur / AMG interieur + zitcomfortpakket -> M2695888
€39.567
+ Eerste keuze, ziet er binnen en buiten prachtig uit in de configurator (op straat zie ik enkel AMG-lines of compleet kale C's, dus moelijk te vergelijken)
+ Makkelijk te onderhouden interieur door het Artico kunstleder
+ Comfortabeler, luxueuzer en rustgevender gevoel
+ RWD, stuurt iets vlotter naar mijn gevoel
- 1600cc 115pk, niet sneller of trager dan mijn huidige 1.6 508sw
- Mist sommige opties die toch standaard zijn op de Audi (zoals keyless start)
- Hogere eigen bijdrage
Om de 2 jaar doe ik ook een autoreis van 4000km, dus hiervoor ook weer twijfel: vlotte motor of iets meer reiscomfort.
Voor de rest doe 50% snelweg en 50% boerenbaantjes.
Noot: Dit zijn finale configuraties, geen bijkomende opties meer mogelijk. Automaat is voor beide ook niet toegelaten.
Wat denken jullie?
Mijn bedrijf werkt niet met leasebudgetten maar eerder met vooraf goedgekeurde offertes waar dan optie op bijgeplakt mogen worden, waarvan de prijs dan worst case (indien geen invloed op restwaarde) door 48 gedeeld wordt.
Ik heb al gefilterd, maar deze 2 blijven mijn hoofd toch pijnigen:
Audi A4 Sport 2.0 Ultra + Business Pack -> AYPQAQ2X
€38.557
+ 2 liter 150pk -> aangenamer rijden, maar sta ook 50% van de tijd in de file
+ Standaard Xenon
+ Zit er goed in elkaar geschroefd
+ Eigen bijdrage zal lager zijn dan de C
+ Goed infotainment systeem
- Nooit een audi fan geweest, dus de wagen laat me een beetje koud
- Buiten Business Pack en Sport lijn geen andere opties
- Neerklapbare achterbank niet standaard, en geen zin om daar €500 euro voor te betalen
- Stoffen zetels
Mercedes C-klasse 180d + Professional Pack + Design Pack + Avantgarde Exterieur / AMG interieur + zitcomfortpakket -> M2695888
€39.567
+ Eerste keuze, ziet er binnen en buiten prachtig uit in de configurator (op straat zie ik enkel AMG-lines of compleet kale C's, dus moelijk te vergelijken)
+ Makkelijk te onderhouden interieur door het Artico kunstleder
+ Comfortabeler, luxueuzer en rustgevender gevoel
+ RWD, stuurt iets vlotter naar mijn gevoel
- 1600cc 115pk, niet sneller of trager dan mijn huidige 1.6 508sw
- Mist sommige opties die toch standaard zijn op de Audi (zoals keyless start)
- Hogere eigen bijdrage
Om de 2 jaar doe ik ook een autoreis van 4000km, dus hiervoor ook weer twijfel: vlotte motor of iets meer reiscomfort.
Voor de rest doe 50% snelweg en 50% boerenbaantjes.
Noot: Dit zijn finale configuraties, geen bijkomende opties meer mogelijk. Automaat is voor beide ook niet toegelaten.
Wat denken jullie?
Comment