Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Lease. A4 vs BMW 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Groentesoep, ge moet beter leren lezen: ik schreef:. "...een bedroevende afwerking heeft en/of bucht is.."
    De mogelijkheid bestaat dus dat het beide is, en de mogelijkheid bestaat dus ook dat het één van beide eigenschappen is.
    Dat had ik begrepen. Maar het houdt helemaal geen steek. Er heeft hier niemand beweerd dat alles wat niet dit of dat is slechte afwerkingskwaliteit is of bucht. Ik heb ook al met peugeot, renault en Citroën gereden. En vooral aan die laatste hou ik heel goede herinneringen over.

We trappen precies gewoon op zere teentjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Ik heb ook nepleder in m'n F31, Sensatec noemen ze dat bij BMW. Ik heb dat bewust aangevinkt nadat ik die Sensatec uitgebreid had kunnen voelen en zien bij een exemplaar in de showroom. Was toen ook een optie van amper 250 euro (kost nu op de F31 wel al een 550 euro). Ik ben daar heel tevreden van.
      Jakkel, ik geloof u op uw woord. Ik wil ook niet beweren dat het per definitie op niks trekt.
      Maar echt leder is toch nog steeds wat anders.

Ik heb alleen een hekel aan individuen die conclusies trekken, zonder enige nuance zoals groentesoep ('die Renault voor 50K is bucht'). Mocht het dan nog met een humoristische ondertoon zijn...
      Ik weet zelf maar al te goed dat ik ook naar de garage ben moeten gaan voor enkele updates. Dat maakt het nog steeds geen 'bucht', maar bewijst enkel dat de fabrikant zijn verantwoordelijkheid neemt.

Jaloersheid op andermans bezittingen is mij volledig vreemd;ik ben ruimschoots tevreden met wat ik heb.
      Het énige waar ik "jaloers" op ben (als je dat jaloersheid mag noemen) zijn mensen die op een deftig niveau een muziekinstrument kunnen bespelen (en dan vooral klassieke muziek).

Comment

De Artico-bekleding op mijn C ziet er beter uit dan het leder in veel Oosterse wagens.
        En het kost inderdaad maar een paar honderd euro.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

zonder enige nuance zoals groentesoep ('die Renault voor 50K is bucht').
          Daar was ook geen enkele nuance nodig. Ik had het over een bepaald model van Renault (Espace Initiale). Een opmerking ingegeven door persoonlijke ervaring.

Dan heeft iemand anders het zonder enige nuance uitgebreid naar 'alles wat niet Audi, BMW of Mercedes is'.

Comment

Er wordt geen echt leder meer gebruikt, enkel nog bij individual configuraties. Rest is allemaal "goed" nep.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ff mijn zakje chips erbij nemen

Comment

Nepchips of echte premium chips?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                  Nepchips of echte premium chips?
                  Ik ben met alles tevreden dat op chips lijkt
                  Wat auto's betreft, hou ik ook niet zo van plastiek

Comment

SKIwi had dus gelijk, op bepaalde modellen van de E200d krijg je 14k korting

Comment

Jakkel, ik geloof u op uw woord. Ik wil ook niet beweren dat het per definitie op niks trekt.
                      Maar echt leder is toch nog steeds wat anders.
                      Dat is waar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop
                        SKIwi had dus gelijk, op bepaalde modellen van de E200d krijg je 14k korting
                        Uiteraard

En wat geeft dat qua leaseprijs?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten

Dat weet ik nog niet, dat duurt zo lang... :-)

Van de andere heb ik eindelijk antwoord: Audi A4, nog steeds te duur na weghalen opties. C-klasse zit er nog onder, zou niet meer weten welke optie nog te nemen, +-500 euro mag er nog bij. En de Arteon zit helemaal onder het budget, dat is misschien nog de grootste verrassing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160
                            De Artico-bekleding op mijn C ziet er beter uit dan het leder in veel Oosterse wagens.
                            En het kost inderdaad maar een paar honderd euro.
                            Hopelijk gaat het bij u langer mee dan 2jaar. Is bij mijn vorige c beginnen afpellen op bestuurdersstoel vlak na de garantie en iets meer dan 55000 km. Zitvlak is uiteindelijk onder coulance vervangen.

Toch voor het vrouwke aangeraden op de nieuwe c en voelt soepeler aan dan voorheen. Look and feel is super, eigenlijk buiten de mogelijkheid om andere kleurtjes te kiezen niet nodig om leder te nemen .

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi

Uiteraard

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
                              Kan ook rap keren. Augustus 2016tov december 2017 scheelde 60euro bij mij (verschillende leasemaatschappijen gecontacteerd) . Vermoedelijk restwaarde maar ook promotie van leasemaatschappij.
                              Uiteindelijk kunnen overbruggen via 2+2 contract wat voordeliger uitkwam.

Verkopers (of toch den onze bij Mercedes Europa) weten meestal wel wat kan en wat niet door wat ze allemaal zien terugkomen van de leasemaatschappijen. Gewoon effe polsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten
                                Hopelijk gaat het bij u langer mee dan 2jaar. Is bij mijn vorige c beginnen afpellen op bestuurdersstoel vlak na de garantie en iets meer dan 55000 km. Zitvlak is uiteindelijk onder coulance vervangen.

Toch voor het vrouwke aangeraden op de nieuwe c en voelt soepeler aan dan voorheen. Look and feel is super, eigenlijk buiten de mogelijkheid om andere kleurtjes te kiezen niet nodig om leder te nemen .

de auto zal max. 2 jaar of 80.000 km blijven, geen issue voor mij dus .
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Liever alcantara als sensatec . Een gemiddelde mens zal wel niet rap het verschil zien tussen leder en sensatec. Leder in een 4 reeks is niet slecht maar ook niet waauw van kwaliteit . Het oogt wel mooier als alcantara.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160

de auto zal max. 2 jaar of 80.000 km blijven, geen issue voor mij dus .
                                    Ook 2+2 dus :-)
                                    Blijven luxeproblemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
                                      Schuilt er achter dat onsamenhangend gewauwel ook een punt?
                                      'Je kan een paard naar het water leiden, maar je kan het niet doen drinken'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                                        Met een C ga je dan wel met een oude motor en een pre-facelift zitten
                                        en dat zou voor mij al een 'no go' zijn
                                        2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
                                          'Je kan een paard naar het water leiden, maar je kan het niet doen drinken'
                                          Was dat de spreuk van de dag op de Bond Zonder Naam kalender?

Spreekwoorden posten op een autoforum die niets met de context te maken hebben vind ik een gewaagd en nobel idee. Ik doe alvast mee!

Begin nooit de dag met scherven van gisteren.

Comment

Working...
                                          X