Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Lease. A4 vs BMW 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten

en dat zou voor mij al een 'no go' zijn
    Ja, dat deel steekt me ook wel tegen.

Ondertussen heb ik de offertes van de lease maatschappij terug gekregen en zelfs als het een pre facelift model is, valt hij duidelijker meer in de smaak dan de Audi. Ze haten Audi daar ook precies :-)

Audi zit €4 boven budget, Arteon €20 eronder en de C klasse €9 eronder. Dat is natuurlijk een andere realiteit dan dat er een oude motor in zou zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

de auto zal max. 2 jaar of 80.000 km blijven, geen issue voor mij dus .
      Amai, veel dat ge 40k per jaar moogt. Ik had er voorheen ook aan zitten denken om over te gaan naar zo een leasing ipv financiële leasing wat ze hier doen. Maar ik doe te veel kms voor een operationele. Die 2 x 2 nog zitten opzoeken, maar via google vind ik er niet veel van. Wist niet dat ge er zoveel kms mee mocht doen. Ik zit aan 40 a 45k/jaar momenteel. Dus beetje meer met de auto van mijn vrouw tussenin en kan dat wel op 40k houden.
      Mss krijg ik dan ooit ne GLC erin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten

Dat weet ik nog niet, dat duurt zo lang... :-)

Van de andere heb ik eindelijk antwoord: Audi A4, nog steeds te duur na weghalen opties. C-klasse zit er nog onder, zou niet meer weten welke optie nog te nemen, +-500 euro mag er nog bij. En de Arteon zit helemaal onder het budget, dat is misschien nog de grootste verrassing.
        Nog budget over hebben, daar droomt toch iedereen van Ik had nog een €2000 te weinig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Nog budget over hebben, daar droomt toch iedereen van Ik had nog een €2000 te weinig
          Meestal gebeurt mij het omgekeerde en krijg ik opmerkingen van de leasing maatschappij dat ik te veel 'gekke' opties neem die de waarde van de auto niet verhogen. :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop

Audi zit €4 boven budget, Arteon €20 eronder en de C klasse €9 eronder. Dat is natuurlijk een andere realiteit dan dat er een oude motor in zou zitten.
            Da's dus duidelijk: Audi is out

Die Arteon ziet er ook wel nie mis uit, ik zou die verkiezen boven een C-klasse bij gelijkaardige optie uitrusting.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
              ik snap het niet goed, de ene voelt dat wel, de andere voelt het niet. Ik merk het verschil, had een F30 316i en deed eens een testrit met een Audi A4 1.4 150pk, en ik vond dat je het verschil goed kon voelen, die A4 rijdt niet beter dan een passat ofzo.
              Mijn huidige wagen heeft wel 4 control (vierwielsturing), dat zal wel een verschil maken.
              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten

Ah maar ik vind de technologie zo interessant in dat pakket. En als ik wat zaag, krijg ik die 4 euro er nog wel af.

Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten

Die Arteon ziet er ook wel nie mis uit, ik zou die verkiezen boven een C-klasse bij gelijkaardige optie uitrusting.
                Die vind ik ook wel mooi. Het probleem is een beetje dat als je erin stapt je niet kunt zien dat je niet in een Passat of Golf zit. Dat is een beetje spijtig dat ze daar niet een klein beetje meer aandacht aan besteed hebben.

Maarrrr, de offerte van de E 200d is ook net binnen. €50 euro onder budget WTF :-)

Comment

Same.

Zelfs als de uitrusting minder is (maar nog steeds voldoende essentiële opties).

Is eens wat anders
                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Nen E klasse is toch nog wel wat anders dan nen Arteon. Hoewel k die Arteon een ferm ding vind.
                    Vermoedelijk is de E klasse goedkoper in de lease omwille van de korting en de restwaarde.
                    't zou zot zijn om dat te weigeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock

en dat zou voor mij al een 'no go' zijn
                      Facelift zou heel beperkt zijn, en die 'oude motor' valt goed mee, zeker de 1.6
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten

Ah maar ik vind de technologie zo interessant in dat pakket. En als ik wat zaag, krijg ik die 4 euro er nog wel af.

Die vind ik ook wel mooi. Het probleem is een beetje dat als je erin stapt je niet kunt zien dat je niet in een Passat of Golf zit. Dat is een beetje spijtig dat ze daar niet een klein beetje meer aandacht aan besteed hebben.

Maarrrr, de offerte van de E 200d is ook net binnen. €50 euro onder budget WTF :-)
                        Gooi eens een A6 in de lease. Dan pas kan je vergelijken en de juiste beslissingen nemen.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd

Amai, veel dat ge 40k per jaar moogt. Ik had er voorheen ook aan zitten denken om over te gaan naar zo een leasing ipv financiële leasing wat ze hier doen. Maar ik doe te veel kms voor een operationele. Die 2 x 2 nog zitten opzoeken, maar via google vind ik er niet veel van. Wist niet dat ge er zoveel kms mee mocht doen. Ik zit aan 40 a 45k/jaar momenteel. Dus beetje meer met de auto van mijn vrouw tussenin en kan dat wel op 40k houden.
                          Mss krijg ik dan ooit ne GLC erin
                          Is dacht ik 20 maanden en 60.000 km geen idee tot hoever dat te verlengen is.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Comment

Welke opties op de E?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf
                              Welke opties op de E?

Btw E heeft lage CO2 dus interessant voor vaa. En vermogen en bak zijn meer dan voldoende.

Kom uit een c220 manueel w204 en voelt een pak vlotter. Comfort duidelijk ook op hoger niveau dan huidige c. (Vrouwke heeft nu c200d 9 auto en ik de e200d kan dus goed vergelijken :-) )
                              Nu vergeten beter sound te kiezen, digitale Dash voegt weinig toe.

Comment

• A6 is een bejaard model, zullen ook wel hoge kortingen op zijn. Alles hangt af van hoe die E aangekleed is natuurlijk. Als je echt een gadget man bent, dan durven die basismodellen voor de zakelijke markt (business edition) al wel eens tegenvallen
                                2.0 JTDm

Comment

• Inderdaad. A6 is al wat op leeftijd.

Op de e zit nu:
                                  *interieur avantgarde
                                  *Technology Pack
                                  *Business Pack
                                  Dus dat zijn inderdaad wel wat minder gadgets. Maar toch ook niet echt kaal, lijkt me?

Er is wel nog wat ruimte, maar kan dus niet vrij kiezen omdat ie uit stock moet komen. Voor hetzelfde geld is er geen andere meer met een optie of twee meer.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Told you so

Dan is er toch geen enkele discussie meer? De E is toch wel een klasse (pun intended) hoger dan de andere

En de A6 is zeker qua technologie ferm verouderd.

Ikzelf heb vorige maand ook een E200d stockwagen besteld (levering binnen 2 weken als mijn oude lease op is) , met Business Pack, Technology Pack en AMG Line. Er zaten er in de stocklijst nog gelijkaardige dacht ik. En een trekhaak kan je ook nog laten naplaatsen (heb ik ook gedaan)

Met €50 budget kan je wel nog wat doen, de AMG Line kan daar zeker nog bij.

Terug naar de dealer zou ik zeggen en hem eens goed door die stocklijst laten zoeken. Da's trouwens de lijst van alle dealers in België, er zitten daar ruim over de 100 E's in, 't zou al moeten lukken dat je daar niets in vindt.

Last edited by SKIwi; 14/06/2017, 21:07.

Comment

Inderdaad. A6 is al wat op leeftijd.

Op de e zit nu:
                                      *interieur avantgarde
                                      *Technology Pack
                                      *Business Pack
                                      Dus dat zijn inderdaad wel wat minder gadgets. Maar toch ook niet echt kaal, lijkt me?

Er is wel nog wat ruimte, maar kan dus niet vrij kiezen omdat ie uit stock moet komen. Voor hetzelfde geld is er geen andere meer met een optie of twee meer.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                      Ik heb nu (denk ik)
                                      Business pack met command
                                      Avantgarde buiten/binnen
                                      Dode hoek sensor
                                      Zetel verwarming achter (belofte aan de kids)
                                      Leder
                                      Zonwering pack
                                      Trekhaak

Dus vrij weinig opties maar voelt zeker niet kaal. (Misschien ook door het leder)
                                      Enige wat ik nog wat mis is betere radio.

Aja en smaken verschillen maar dat groen is in de praktijk best wel ok

Gaan voor de E! :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi

Told you so

Dan is er toch geen enkele discussie meer? De E is toch wel een klasse (pun intended) hoger dan de andere

En de A6 is zeker qua technologie ferm verouderd.

Ikzelf heb vorige maand ook een E200d stockwagen besteld (levering binnen 2 weken als mijn oude lease op is) , met Business Pack, Technology Pack en AMG Line. Er zaten er in de stocklijst nog gelijkaardige dacht ik. En een trekhaak kan je ook nog laten naplaatsen (heb ik ook gedaan)

Met €50 budget kan je wel nog wat doen, de AMG Line kan daar zeker nog bij.

Terug naar de dealer zou ik zeggen en hem eens goed door die stocklijst laten zoeken. Da's de lijst van alle dealers in België, er zitten daar ruim over de 100 E's in, 't zou al moeten lukken dat je daar niets in vindt.

Nightpack is ook knap maar door grotere wielen redelijk grote impact op leaseprijs

Comment

Terug naar de dealer zou ik zeggen en hem eens goed door die stocklijst laten zoeken. Da's trouwens de lijst van alle dealers in België, er zitten daar ruim over de 100 E's in, 't zou al moeten lukken dat je daar niets in vindt.
                                          Je kan trouwens hier zelf al eens kijken: https://www.mercedes-stock.be.
                                          Wel niet laten afleiden door de foto's van de vorige E, die zijn niet correct.

En nee, ik ben geen Mercedes verkoper, ik deel alleen mijn eigen ervaring

Comment

Working...
                                          X