Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Lease. A4 vs BMW 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten

Je kan trouwens hier zelf al eens kijken: https://www.mercedes-stock.be.
    Wel niet laten afleiden door de foto's van de vorige E, die zijn niet correct.

En nee, ik ben geen Mercedes verkoper, ik deel alleen mijn eigen ervaring
    Ik had er al eens op gekeken en dat is nogal moeilijk vind ik. Ik vond zelfs diegene niet die hij had voorgesteld. En de opties staan er allemaal apart op, is nogal moeilijk om te zoeken. En natuurlijk is er geen een met exclusive interieur. :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten

Aja en smaken verschillen maar dat groen is in de praktijk best wel ok
      Kallanietgroen (of zoiets)? Da's inderdaad wel een mooi kleur, afhankelijk van het licht zit daar soms een blauwe schijn, heel knap.

Ikzelf ga Selenietgrijs hebben, maar dat Canvasietblauw is ook wel heel mooi.

Comment

• De dealer heeft een nieuwe gevonden: een E220d 'technology edition' met premium pack, technology pack en interieur avantgarde. Deze keer met 16700 euro korting... Dat is precies een Mercedes van den Aldi. Scheelt daar iets mee of zo? :-)

Nadeel is wel dat deze in zwart/zwart is, is dat niet teveel 'taxi'?

Comment

• in 't zwart, da's altijd goedkoper hee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
            in 't zwart, da's altijd goedkoper hee
            Nee, goedkoper is dat niet, dat is zo'n 'speciaal' metallic zwart. Obesidas zwart of zoiets :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten

Nee, goedkoper is dat niet, dat is zo'n 'speciaal' metallic zwart. Obesidas zwart of zoiets :-)
              De keuze van zowat de helft van onze kloeke Vlamingen.

Comment

denk dat je m'n pun niet begrepen hebt

Comment

• Obsediaan zwart , een klassieker bij Mercedes. Heel mooi als de zon er op zit, er zit heel veel metalic-flake in. Op een zwarte auto vallen de lijnen en vouwen in de carrosserie jammer genoeg wat weg.

op een GLS wordt dat Obesitas-zwart.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik kan er niet over meespreken maar is blijkbaar niet simpel een lease wagen kiezen, ne mens zou nog medelijden krijgen

Comment

• Ach ik heb ook collega's die al sinds ever een VW touran neemt. Voor hetzelfde budget...

Comment

De dealer heeft een nieuwe gevonden: een E220d 'technology edition' met premium pack, technology pack en interieur avantgarde. Deze keer met 16700 euro korting... Dat is precies een Mercedes van den Aldi. Scheelt daar iets mee of zo? :-)

Nadeel is wel dat deze in zwart/zwart is, is dat niet teveel 'taxi'?
                        Nen taxi is 't sowieso, zwart of andere kleur gaat daar niet veel aan veranderen, daar heb ik me ook al bij neergelegd

E220d, da's toch een kleine beetje meer pit, maar ik neem aan dat het de voor lease fiscaal vriendelijke 163pk versie en niet de 190pk versie is?

Persoonlijk vond ik 13pk het grote verschil in leaseprijs niet waard en ik heb daarom geopteerd voor de AMG Line op de E200d, het oog wil ook wat, hé

Comment

• Nee, 13 pk is niet heel erg verschil. Het koppel is wel een stuk hoger. En er zaten ook wat extra opties op. AMG Line vind ik zelf niet zo interessant. Hij kwam uit op 759,1. Dus er boenk op :-). Ik twijfel nog een beetje, maar het is moeilijk om te laten liggen natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop
                            Nee, 13 pk is niet heel erg verschil. Het koppel is wel een stuk hoger. En er zaten ook wat extra opties op. AMG Line vind ik zelf niet zo interessant. Hij kwam uit op 759,1. Dus er boenk op :-). Ik twijfel nog een beetje, maar het is moeilijk om te laten liggen natuurlijk.
                            Waarom zou je dan nog twijfelen? De andere opties die je had komen niet in de buurt, hoor.
                            Of 't zou moeten zijn dat je nog eens offertes wil vragen voor een 5-serie.
                            Of een Jag XF

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop
                              AMG Line vind ik zelf niet zo interessant.
                              Die AMG Line vond ik eerst ook niet zo interessant, maar ik heb dan een AMG Line en een Avantgarde naast elkaar gezien en dat maakt toch wel een serieus verschil qua "taxi gehalte"

Welke andere opties heb je er dan nog op? Het enige waarvoor ik AMG Line zou ruilen is het pakket opties voor de autopilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten

De andere opties die je had komen niet in de buurt, hoor.
                                Welke andere opties bedoel je?

en nee, geen nieuwe merken aub :-). Het is genoeg geweest.

ik twijfel nog over zo'n grote auto en over het zwarte, half stoffen interieur. Ik vind het op de foto's minder hoogwaardig uitzien dan de lichtere varianten met een streepje donker hout. Maar dat zal ook wel smaak zijn.

Comment

Welke andere opties bedoel je?
                                  BMW 4, Audi A4, C-klasse, Arteon.

Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
                                  ik twijfel nog over zo'n grote auto en over het zwarte, half stoffen interieur. Ik vind het op de foto's minder hoogwaardig uitzien dan de lichtere varianten met een streepje donker hout. Maar dat zal ook wel smaak zijn.
                                  En dat is net één van de pluspunten van de AMG Line: daar is het interieur weliswaar niet volledig echt leder, maar wel combinatie kunstleder met microvezel (zoals een brillendoekje).

Comment

• Mmja als die E klasse niet volledig je zin is, is het mss toch wel prettiger om iets anders te kiezen dat je meer naar uw zin kan aankleden, zoals de Arteon ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                      Mmja als die E klasse niet volledig je zin is, is het mss toch wel prettiger om iets anders te kiezen dat je meer naar uw zin kan aankleden, zoals de Arteon ?
                                      Kan ik in volgen, zeker als je meer opties kan krijgen op de Arteon.

Maar 't is nu niet dat de Arteon veel kleiner is, als de E te groot is, dan zal de Arteon dat ook wel zijn.

En als je echt de E niet ziet zitten omdat die te groot is, waarom zoek je dan geen C-klasse, A4 of 4-serie stockwagen? Kans lijkt me vrij groot dat je ook in die modellen wel wat leuks kan vinden.

(Voor mij persoonlijk zouden de C en A4 sowieso wel al afvallen omwille van die afschuwelijke "opkleeftablet" multimediaschermkes...)

Comment

• Ik lees nergens dat greuntesop een E of arteon te groot vind? (kan er ook over gekeken hebben)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking
                                          Ik lees nergens dat greuntesop een E of arteon te groot vind? (kan er ook over gekeken hebben)
                                          "Ik twijfel nog over zo'n grote auto en... " een paar posts terug ;-)

Comment

Working...
                                          X