Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Groentesoep, ge moet beter leren lezen: ik schreef:. "...een bedroevende afwerking heeft en/of bucht is.."
De mogelijkheid bestaat dus dat het beide is, en de mogelijkheid bestaat dus ook dat het één van beide eigenschappen is.
Dat had ik begrepen. Maar het houdt helemaal geen steek. Er heeft hier niemand beweerd dat alles wat niet dit of dat is slechte afwerkingskwaliteit is of bucht. Ik heb ook al met peugeot, renault en Citroën gereden. En vooral aan die laatste hou ik heel goede herinneringen over.
Ik heb ook nepleder in m'n F31, Sensatec noemen ze dat bij BMW. Ik heb dat bewust aangevinkt nadat ik die Sensatec uitgebreid had kunnen voelen en zien bij een exemplaar in de showroom. Was toen ook een optie van amper 250 euro (kost nu op de F31 wel al een 550 euro). Ik ben daar heel tevreden van.
Jakkel, ik geloof u op uw woord. Ik wil ook niet beweren dat het per definitie op niks trekt.
Maar echt leder is toch nog steeds wat anders.
Ik heb alleen een hekel aan individuen die conclusies trekken, zonder enige nuance zoals groentesoep ('die Renault voor 50K is bucht'). Mocht het dan nog met een humoristische ondertoon zijn...
Ik weet zelf maar al te goed dat ik ook naar de garage ben moeten gaan voor enkele updates. Dat maakt het nog steeds geen 'bucht', maar bewijst enkel dat de fabrikant zijn verantwoordelijkheid neemt.
Jaloersheid op andermans bezittingen is mij volledig vreemd;ik ben ruimschoots tevreden met wat ik heb.
Het énige waar ik "jaloers" op ben (als je dat jaloersheid mag noemen) zijn mensen die op een deftig niveau een muziekinstrument kunnen bespelen (en dan vooral klassieke muziek).
zonder enige nuance zoals groentesoep ('die Renault voor 50K is bucht').
Daar was ook geen enkele nuance nodig. Ik had het over een bepaald model van Renault (Espace Initiale). Een opmerking ingegeven door persoonlijke ervaring.
Dan heeft iemand anders het zonder enige nuance uitgebreid naar 'alles wat niet Audi, BMW of Mercedes is'.
Er wordt geen echt leder meer gebruikt, enkel nog bij individual configuraties. Rest is allemaal "goed" nep.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Van de andere heb ik eindelijk antwoord: Audi A4, nog steeds te duur na weghalen opties. C-klasse zit er nog onder, zou niet meer weten welke optie nog te nemen, +-500 euro mag er nog bij. En de Arteon zit helemaal onder het budget, dat is misschien nog de grootste verrassing.
De Artico-bekleding op mijn C ziet er beter uit dan het leder in veel Oosterse wagens.
En het kost inderdaad maar een paar honderd euro.
Hopelijk gaat het bij u langer mee dan 2jaar. Is bij mijn vorige c beginnen afpellen op bestuurdersstoel vlak na de garantie en iets meer dan 55000 km. Zitvlak is uiteindelijk onder coulance vervangen.
Toch voor het vrouwke aangeraden op de nieuwe c en voelt soepeler aan dan voorheen. Look and feel is super, eigenlijk buiten de mogelijkheid om andere kleurtjes te kiezen niet nodig om leder te nemen .
Kan ook rap keren. Augustus 2016tov december 2017 scheelde 60euro bij mij (verschillende leasemaatschappijen gecontacteerd) . Vermoedelijk restwaarde maar ook promotie van leasemaatschappij.
Uiteindelijk kunnen overbruggen via 2+2 contract wat voordeliger uitkwam.
Verkopers (of toch den onze bij Mercedes Europa) weten meestal wel wat kan en wat niet door wat ze allemaal zien terugkomen van de leasemaatschappijen. Gewoon effe polsen.
Hopelijk gaat het bij u langer mee dan 2jaar. Is bij mijn vorige c beginnen afpellen op bestuurdersstoel vlak na de garantie en iets meer dan 55000 km. Zitvlak is uiteindelijk onder coulance vervangen.
Toch voor het vrouwke aangeraden op de nieuwe c en voelt soepeler aan dan voorheen. Look and feel is super, eigenlijk buiten de mogelijkheid om andere kleurtjes te kiezen niet nodig om leder te nemen .
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
de auto zal max. 2 jaar of 80.000 km blijven, geen issue voor mij dus .
Liever alcantara als sensatec . Een gemiddelde mens zal wel niet rap het verschil zien tussen leder en sensatec. Leder in een 4 reeks is niet slecht maar ook niet waauw van kwaliteit . Het oogt wel mooier als alcantara.
Comment