Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Lease. A4 vs BMW 4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten
Aja en smaken verschillen maar dat groen is in de praktijk best wel ok
Ikzelf ga Selenietgrijs hebben, maar dat Canvasietblauw is ook wel heel mooi.
Comment
-
De dealer heeft een nieuwe gevonden: een E220d 'technology edition' met premium pack, technology pack en interieur avantgarde. Deze keer met 16700 euro korting... Dat is precies een Mercedes van den Aldi. Scheelt daar iets mee of zo? :-)
Nadeel is wel dat deze in zwart/zwart is, is dat niet teveel 'taxi'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenin 't zwart, da's altijd goedkoper hee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
Nee, goedkoper is dat niet, dat is zo'n 'speciaal' metallic zwart. Obesidas zwart of zoiets :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
Nee, goedkoper is dat niet, dat is zo'n 'speciaal' metallic zwart. Obesidas zwart of zoiets :-)
Comment
-
Obsediaan zwart , een klassieker bij Mercedes. Heel mooi als de zon er op zit, er zit heel veel metalic-flake in. Op een zwarte auto vallen de lijnen en vouwen in de carrosserie jammer genoeg wat weg.
op een GLS wordt dat Obesitas-zwart.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk BerichtenDe dealer heeft een nieuwe gevonden: een E220d 'technology edition' met premium pack, technology pack en interieur avantgarde. Deze keer met 16700 euro korting... Dat is precies een Mercedes van den Aldi. Scheelt daar iets mee of zo? :-)
Nadeel is wel dat deze in zwart/zwart is, is dat niet teveel 'taxi'?
E220d, da's toch een kleine beetje meer pit, maar ik neem aan dat het de voor lease fiscaal vriendelijke 163pk versie en niet de 190pk versie is?
Persoonlijk vond ik 13pk het grote verschil in leaseprijs niet waard en ik heb daarom geopteerd voor de AMG Line op de E200d, het oog wil ook wat, hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesopNee, 13 pk is niet heel erg verschil. Het koppel is wel een stuk hoger. En er zaten ook wat extra opties op. AMG Line vind ik zelf niet zo interessant. Hij kwam uit op 759,1. Dus er boenk op :-). Ik twijfel nog een beetje, maar het is moeilijk om te laten liggen natuurlijk.
Of 't zou moeten zijn dat je nog eens offertes wil vragen voor een 5-serie.
Of een Jag XF
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesopAMG Line vind ik zelf niet zo interessant.
Welke andere opties heb je er dan nog op? Het enige waarvoor ik AMG Line zou ruilen is het pakket opties voor de autopilot
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
De andere opties die je had komen niet in de buurt, hoor.
en nee, geen nieuwe merken aub :-). Het is genoeg geweest.
ik twijfel nog over zo'n grote auto en over het zwarte, half stoffen interieur. Ik vind het op de foto's minder hoogwaardig uitzien dan de lichtere varianten met een streepje donker hout. Maar dat zal ook wel smaak zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk BerichtenWelke andere opties bedoel je?
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichtenik twijfel nog over zo'n grote auto en over het zwarte, half stoffen interieur. Ik vind het op de foto's minder hoogwaardig uitzien dan de lichtere varianten met een streepje donker hout. Maar dat zal ook wel smaak zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenMmja als die E klasse niet volledig je zin is, is het mss toch wel prettiger om iets anders te kiezen dat je meer naar uw zin kan aankleden, zoals de Arteon ?
Maar 't is nu niet dat de Arteon veel kleiner is, als de E te groot is, dan zal de Arteon dat ook wel zijn.
En als je echt de E niet ziet zitten omdat die te groot is, waarom zoek je dan geen C-klasse, A4 of 4-serie stockwagen? Kans lijkt me vrij groot dat je ook in die modellen wel wat leuks kan vinden.
(Voor mij persoonlijk zouden de C en A4 sowieso wel al afvallen omwille van die afschuwelijke "opkleeftablet" multimediaschermkes...)
Comment
Comment