Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 plaatsen met wat luxe. zou mooi zijn als lichte vracht..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 6 plaatsen met wat luxe. zou mooi zijn als lichte vracht..

Op zoek naar wat nieuws, 6 zitplaatsen nodig, maar wel gesteld op wat luxe en pit. Wat zijn de aanraders ? Eventueel mogelijk inschrijving als lichte vracht zou een stevig voordeel kunnen zijn ? Zelf zit ik te kijken naar een Vito, maar het mag ook meer een break model zijn als dat kan als LV...

Kan niet hé.
    LV heeft max 1 zitbank, of je moet een bakwagen kopen met dubbele cabine.

Comment

Staan toch heel wat 2dehands zoekertjes van LV met 6 zitplaatsen...

Comment

je gaat dan als snel in de grotere bestelwagens komen, vrees ik.
        Vito/V-klasse in LV is met vier plaatsen. Alle breaks zelfs slechts met twee plaatsen.
        Een LV moet voldoen aan een aantal normen: één ervan is de lengte van de laadvloer, die moet een zeker percentage van de totale lengte van het voertuig hebben.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

6 plaatsen lijkt me onmogelijk.
          Mss een Suburban, maar die zit maar aan 5 plaatsen.
          Plus qua prijs duur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Plus qua prijs duur.

Nevermind, in LV is dat een 4 zit.
            De laatste 2 zitjes moet je verwijderen als je LV wilt gaan.

Comment

6 reglementaire plaatsen en LV zijn niet verenigbaar met break en zelfs niet met pick-up omwille van de wielbasis vereiste
              Je zal moeten richting people carriers of camionettekes gaan,
              maar geen nood als je die met een voldoende zware motor koopt zit er ook best wat pit in (getuige de vele 'white van men' op het linkervak )
              Last edited by KdF; 16/06/2017, 12:00.
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

geen luxe maar dat maakt de pit wel goed:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                  6 reglementaire plaatsen en LV zijn niet verenigbaar met break en zelfs niet met pick-up omwille van de wielbasis vereiste
                  Je zal moeten richting people carriers of camionettekes gaan,
                  maar geen nood als je die met een voldoende zware motor koopt zit er ook best wat pit in (getuige de vele 'white van men' op het linkervak )
                  Een pick-up is toch altijd een LV of is daar ondertussen iets aan veranderd??
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Plus qua prijs duur.
                    bestelwagen dubbelcabine, Vito, ... is toch een mogelijkheid?

Comment

In sommige monolovume heb je 7 plaatsen, maar als je daarnaast ook nog ruimte nodig hebt, zal je moeten kijken naar de aangeklede personen-bestelwagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

bestelwagen dubbelcabine, Vito, ... is toch een mogelijkheid?
                        Ja, was over die suburban bezig.

Tuurlijk is zo een camionette doenbaar, maar is dat luxueus genoeg?

Comment

een bus moet toch luxueus zijn?
                          lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Een pick-up is toch altijd een LV of is daar ondertussen iets aan veranderd??
                            Dat klopt, maar een LV pick-up met 6 volwaardige plaatsen (vereiste van TS) is bij mijn weten niet beschikbaar op de Belgische markt
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Koop een Vito hé zeg, is die LV écht nodig?

Da's 't zelfde als dat ik een Ferrari wil kopen, maar ik geen 10k aan taksen wil betalen. Als je zoiets specifiek zoekt, weet je dat je dit zo goed als onmogelijk op LV kan zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Da's 't zelfde als dat ik een Ferrari wil kopen, maar ik geen 10k aan taksen wil betalen..
                                Geen probleem: CNG-tankje of buitenlandse platen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2

Geen probleem: CNG-tankje of buitenlandse platen
                                  Dat laatste is zo simpel nog niet, ook al voor zitten zien.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                    Koop een Vito hé zeg, is die LV écht nodig?

Da's 't zelfde als dat ik een Ferrari wil kopen, maar ik geen 10k aan taksen wil betalen. Als je zoiets specifiek zoekt, weet je dat je dit zo goed als onmogelijk op LV kan zetten.
                                    +1

Comment

Dat laatste is zo simpel nog niet, ook al voor zitten zien.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
                                      vorige week nog een chi-chi madam voor mij bij de bakker met L-plaat op haar RR ;-) en perfect nederlandstalig, incl. haar kleine dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

vorige week nog een chi-chi madam voor mij bij de bakker met L-plaat op haar RR ;-) en perfect nederlandstalig, incl. haar kleine dochter
                                        Als je veel L platen wilt zien moet je naar West-Vlaanderen gaan

Comment

Working...
                                        X