Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 plaatsen met wat luxe. zou mooi zijn als lichte vracht..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Viano / Vito lichte vracht dubbele cabine met 5+1 plaatsen, met 3.0 V6 voldoet aan je eisenpakket.

Comment

Een pickup als een Cadillac Excalade EXT -niet nieuw meer te krijgen nu kun je bij mijn weten enkel nog kiezen tussen gewone Escalade en verlengde Escalde ESV genoemd , een GMC Sierra Denali kun je misschien wel met 6 plaatsen krijgen (2 pers naast de bestuurder / middelste zitplaats voor is wel iets smaller en als die niet gebruikt wordt kan die als armsteun dienen -de automaat bedien je met hendel aan stuurkolom- en 3 op de achterbank ) en de 6.2L V8 (met iets ve 400pk ) en comfortsnufjes

Last edited by ; 30/06/2017, 22:55.

Comment

Volgens mij gaat hij te voet.

Comment

Geen dank !

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
              Een pickup als een Cadillac Excalade EXT -niet nieuw meer te krijgen nu kun je bij mijn weten enkel nog kiezen tussen gewone Escalade en verlengde Escalde ESV genoemd , een GMC Sierra Denali kun je misschien wel met 6 plaatsen krijgen (2 pers naast de bestuurder / middelste zitplaats voor is wel iets smaller en als die niet gebruikt wordt kan die als armsteun dienen -de automaat bedien je met hendel aan stuurkolom- en 3 op de achterbank ) en de 6.2L V8 (met iets ve 400pk ) en comfortsnufjes
              Denali's niet, die hebben een middenconsole. De lagere versies hebben geen middenconsole en kan je inderdaad met 3 vooraan zitten. Is wel niet ideaal (vrij krap voor de middenste).
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Fiat ¨Multipla
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Working...