Ik vind dat zo een topics moeten beginnen met foto's.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GLC 350e of V90 D4 aut
Collapse
X
-
E220D break zou ook in het budget passen...
Het is duidelijk, als ik de GLC kies, dan is het voor de VAA. Scheelt 100€ netto per maand, en 320 pk klinkt lekker.
Maar ik heb nog een jaar tijd. We zien wel wat er dan op de markt komt.
Ideaal zou een Volvo zijn met hybride 250 pk aan de prijs van een D4.
Zou VOLVO geen T6 hybride in de pijp hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenE220D break zou ook in het budget passen...
Het is duidelijk, als ik de GLC kies, dan is het voor de VAA. Scheelt 100€ netto per maand, en 320 pk klinkt lekker.
Maar ik heb nog een jaar tijd. We zien wel wat er dan op de markt komt.
Ideaal zou een Volvo zijn met hybride 250 pk aan de prijs van een D4.
Zou VOLVO geen T6 hybride in de pijp hebben?
T5, T6 & T8 TE zijn allemaal dezelfde benzinemotoren, maar met andere software.
De V60 D6 TE bv was nog een deftig "succes", maar was toch vrij duur wat hem buiten het lease budget liet vallen.
Diesel & elektrisch zijn sowieso al niet echt de ideale combinatie, aangezien er nog altijd verwacht wordt dat je diesel koopt omdat je veel (snelweg)km's zou doen, en elektrisch dus geen nut heeft.
Comment
-
Ga gerust eens met zo'n V90 D4 een dagje testrijden , ik ben benieuwd naar je mening in elk geval.... Ik heb een dikke maand geleden even een hele dag een V90 D4 meegekregen van de dealer hier in de buurt, de zaakvoerder ken ik redelijk goed omdat we bedrijfsmatig beiden wat sponsoring doen en elkaar regelmatig eens zien. Ik had eens laten vallen dat zo'n V90 misschien wel eens iets zou zijn na 5 Audi's op rij en natuurlijk zou ie iets regelen voor me...
Om een lang verhaal kort te maken , zeer goed rijdende ( op rijkwaliteit dan ) wagen die piekfijn afgewerkt is zeker aan de binnenkant voor mij zeker geen punt. Qua uiterlijk blijft de achterkant voor mij persoonlijk een pijnpunt, maar ik zou er kunnen mee leven. Het enige waar ik echter niet zou kunnen mee leven is de motor-automaat combinatie... Met wat ik nu gewoon ben is dat gewoon 10 jaar terug in de tijd... Een absolute no go voor mij.... Heel jammer dat ze zo'n wagen niet voorzien van een deftig schakelende automaat met een mooie 5 of 6 cilinder diesel....
Comment
Comment